Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 118 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
:thumbsup:
Jaaa, hier inmiddels wel officieel verkering, maar ik schrijf graag nog een tijdje mee!
The impossible only takes a little longer
(O)
Jeetje ik ben even een paar dagen afwezig en meteen een nieuw topic haha! Ik heb alles teruggelezen maar het is teveel om op te reageren ;)

Jaahaa wat ontzettend leuk Mus :-D :heart:

Leuk dat er een tweede date staat Attraverso!

Hier weinig nieuws. Tinder is extreem saai, weinig matches en diegene waarmee ik een match ben zeggen niets. Ik ga er maar vanuit dat alle leuke mannen op vakantie zijn haha.
Mus schreef:
24-07-2025 10:34
Jaaa, hier inmiddels wel officieel verkering, maar ik schrijf graag nog een tijdje mee!
Ik ook! Al zal ik wel minder actief zijn maar vind het nog steeds gezellig om mee te lezen en schrijven😊
Ik lees/schrijf ook mee.
Voor mij is het week 4 om weer single te zijn.
Mus schreef:
24-07-2025 10:34
Heel leuk om te volgen hoe het met jullie relatie verder gaat ontwikkelen!
Mimali schreef:
24-07-2025 11:07
Ik ook! Al zal ik wel minder actief zijn maar vind het nog steeds gezellig om mee te lezen en schrijven😊
Gezellig en ben ook heel benieuwd hoe het nu gaat.
Uiteraard blijven jullie mee schrijven, dat is de bedoeling!
Pupke schreef:
24-07-2025 10:36
Jeetje ik ben even een paar dagen afwezig en meteen een nieuw topic haha! Ik heb alles teruggelezen maar het is teveel om op te reageren ;)

Jaahaa wat ontzettend leuk Mus :-D :heart:

Leuk dat er een tweede date staat Attraverso!

Hier weinig nieuws. Tinder is extreem saai, weinig matches en diegene waarmee ik een match ben zeggen niets. Ik ga er maar vanuit dat alle leuke mannen op vakantie zijn haha.
Dat klinkt inderdaad saai zeg, jammer.
Peertjes schreef:
24-07-2025 11:41
Gezellig en ben ook heel benieuwd hoe het nu gaat.
Het gaat nog steeds heel goed!
Op en top genieten..
Vrolijke topic titel!
Voor wat leven in de brouwerij ms toch eens breeze doen Pupke? Al begrijp ik het ook als je het niets vindt hoor. Maar als ik eerst had moeten chatten met die breeze date was het nooit tot een date gekomen. En het was leuk.
In ieder geval willen die mannen op breeze een date, dus dat niets terug zeggen speelt minder. Nou ja ik vond het leuk om eens te proberen, al zitten er ook nadelen aan. In mijn plaats bijv geen breeze locaties maar er is een grote stad tussen date en mij in, maar de date wordt dan gepland in zijn woonplaats. En had ook geen zin om dat te wijzigen.. maar goed dat is dan voor 1 keer.

Nu vind ik het contact wat lastig met hem We appen, en ik merk dat ik daar eigenlijk niet echt w arm voor loop, ook omdat ik de kar beetje moet trekken voor mijn gevoel. Door vragen te stellen. En hij doet leuk mee, reageert super snel maar toch, komt weinig met een tegenvraag. Ik zeg dan uit mezelf da4 wat over, vind ook niet dat hij alles hoeft te vragen. Zeker niet via de app. Maar gesprek loopt dan wat dood, beetje saai. En heb ook niet direct behoefte aan nieuwe date en hij heeft dat ook nog niet voorgesteld.
Ik heb het idee dat hij het zo prima vindt gaan, het is ook nog maar paar dagen geleden natuurlijk. Maar iets moet de aantrekkingskracht blijven voeden of zo, anders raak ik ongeïnteresseerd. Schrijf het ms wat warrig..

Mus, Mimali hopelijk blijven jullie de positieve berichten posten, ook heel leuk om jullie wel en wee te blijven volgen. Sowieso zijn jullie voor mij goede inspiratie om niet al te veel op het uiterlijk gericht te zijn.

Peertjes vlg mij was het kat in het bakkie! Je had de koe bij de hoorns moeten pakken! Ik krijg toch echt het idee dat hij de professionele rand niet over durft te gaan, hij is in dat opzicht afhankelijker van jou dan andersom dacht ik? Alsnog haakje vinden mbt zijn vakantiebestemming of zoiets? Of iets zeggen dat je graag zijn vakantie ervaringen hoort of specifieker bijv over de Italiaanse koffie (ik zeg maar iets) en leuk om kop koffie te drinken als hij terug is? Desnoods koppel je er nog een werkgerelateerde opmerking aan toe. Ik zou het er nu nu op wagen hoor, of anders direct als hij terug is,

Wanneer is 2e date Attraverso? En hoe is jullie contact intussen? Nou ja feit dat er een date staat maakt het wel iets makkelijker.
Emmely schreef:
24-07-2025 13:05
Vrolijke topic titel!
Voor wat leven in de brouwerij ms toch eens breeze doen Pupke? Al begrijp ik het ook als je het niets vindt hoor. Maar als ik eerst had moeten chatten met die breeze date was het nooit tot een date gekomen. En het was leuk.
In ieder geval willen die mannen op breeze een date, dus dat niets terug zeggen speelt minder. Nou ja ik vond het leuk om eens te proberen, al zitten er ook nadelen aan. In mijn plaats bijv geen breeze locaties maar er is een grote stad tussen date en mij in, maar de date wordt dan gepland in zijn woonplaats. En had ook geen zin om dat te wijzigen.. maar goed dat is dan voor 1 keer.
Breeze trek mij niet zo ook omdat hier in de buurt geen locaties zijn. De dichtsbijzijnde is 55km verder op... Maar begrijp ik het goed dat je date weinig appt uit zichzelf? Ik snap wel dat je dat vervelend vind! Bij mij ebt de interesse dan ook heel snel weg en sommigen zeggen dan dat ze geen apper zijn maar dat vind ik onzin. Ik ben ook niet zo'n apper maar als iemand mijn interesse heeft dan app ik wel en zoveel tijd kost het ook niet om even iets terug te sturen.

Aaah wat ontzettend leuk Mimali :heart: Het is je gegund! Maar inderdaad wel lekker mee blijven schrijven, dat is gezellig haha
Emmely, ja ik denk dat je gelijk hebt en dat hij, net als ik, ook die professionele grens niet over durft.
Vriendinnen zeiden het ook, nu doorzetten en vragen om wat te drinken na de vakantie. Maar ik durfde het niet. Vond mijn appje en op dat tijdstip al gewaagd :facepalm: en dacht daarmee geef ik misschien toch een signaal af.

Ik blijf wel steeds aan hem denken. Misschien dat hij in zijn vakantie nog een leuke foto appt oid.
peertjes wijzigde dit bericht op 24-07-2025 14:27
13.20% gewijzigd
Pupke schreef:
24-07-2025 13:45
Breeze trek mij niet zo ook omdat hier in de buurt geen locaties zijn. De dichtsbijzijnde is 55km verder op... Maar begrijp ik het goed dat je date weinig appt uit zichzelf? Ik snap wel dat je dat vervelend vind! Bij mij ebt de interesse dan ook heel snel weg en sommigen zeggen dan dat ze geen apper zijn maar dat vind ik onzin. Ik ben ook niet zo'n apper maar als iemand mijn interesse heeft dan app ik wel en zoveel tijd kost het ook niet om even iets terug te sturen.

Aaah wat ontzettend leuk Mimali :heart: Het is je gegund! Maar inderdaad wel lekker mee blijven schrijven, dat is gezellig haha
Klopt wat jij zegt, ik ben ook géén apper, maar als ik echt iemand leuk vindt dan neem ik de moeite om echt wel te appen + ook terug te reageren. Als ze lange stiltes hebben (niet terug appen) en dan ineens gaan appen dagen later of weken later met 'hoe is het?' ja dan zou ik daar een hele dikke streep onder gaan zetten.

Heb ik gehad en ik heb 2 jaar lang daar tijd en moeite voor geïnvesteerd, we hebben één date gehad toen (nu 3 jaar geleden...of 4 jaar) en toen heeft hij mij 2 jaar aan het lijntje weten te houden maar afspreken ho maar. Toen ik mijn ex heb ontmoet, had hij mij net daarvoor geblokt op de app (was de 2e keer) en toen was ik er klaar mee. Nu zag ik dat hij nog steeds single was toen ik Tinder even had aangemaakt....en hij had me al geliked......ja dag zoek het je even uit!
Peertjes schreef:
24-07-2025 14:22
Emmely, ja ik denk dat je gelijk hebt en dat hij, net als ik, ook die professionele grens niet over durft.
Vriendinnen zeiden het ook, nu doorzetten en vragen om wat te drinken na de vakantie. Maar ik durfde het niet. Vond mijn appje en op dat tijdstip al gewaagd :facepalm: en dacht daarmee geef ik misschien toch een signaal af.
Gewoon doen, je leeft maar 1x en wie weet wil hij het toch graag maar durft hij ook niet? Gewoon doen en ergste is dus dat je toch die professionele grens overschrijdt? Ja helaas...maar dan weet je dus ook meteen waar je aan toe bent.
Peertjes schreef:
24-07-2025 14:22

Ik blijf wel steeds aan hem denken. Misschien dat hij in zijn vakantie nog een leuke foto appt oid.
Maar dan geeft hij toch ook signaal af door meteen (op dat tijdstip) te antwoorden, en erbij te zeggen dat hij het leuk vind dat je aan hem denkt? Draaien jullie dan niet om elkaar heen, allebei denkend dat jullie duidelijke signalen afgeven? 😅

Misschien kun je de bal terugleggen, dat je daarop reageert met iets van: Natuurlijk, en ik sta er voor open om jaloers gemaakt te worden met een leuke vakantiefoto.
Of iets in die trant.

Dan hou je het luchtig, je zet de deur open voor contact, maar als hij daar niks mee doet is het ook niet meteen awkward. Dan is dat er niet van gekomen, even goede vrienden en kun je professioneel gewoon met elkaar door een deur.
care_ schreef:
24-07-2025 14:39
Maar dan geeft hij toch ook signaal af door meteen (op dat tijdstip) te antwoorden, en erbij te zeggen dat hij het leuk vind dat je aan hem denkt? Draaien jullie dan niet om elkaar heen, allebei denkend dat jullie duidelijke signalen afgeven? 😅

Misschien kun je de bal terugleggen, dat je daarop reageert met iets van: Natuurlijk, en ik sta er voor open om jaloers gemaakt te worden met een leuke vakantiefoto.
Of iets in die trant.

Dan hou je het luchtig, je zet de deur open voor contact, maar als hij daar niks mee doet is het ook niet meteen awkward. Dan is dat er niet van gekomen, even goede vrienden en kun je professioneel gewoon met elkaar door een deur.
Ik vind ook dat hij hiermee een signaal afgeeft hoor! Ik vind dit een goede optie, want meteen vragen om wat te drinken samen is wel lastiger in een werksituatie. Kan het zijn dat hij wacht totdat zijn opdracht klaar is en jullie geen werkrelatie meer hebben?
Pupke schreef:
24-07-2025 13:45

Langeafstandsman is ook een slechte apper, maar hij nam wel al vanaf het begin steeds het initiatief om te (video)bellen. Wie weet wat voor leuks je misloopt door matige appers af te schrijven. :P
Pupke en Plasticss hij appt wel hoor, en ook heel snel steeds. Hij heeft me ook als eerste geappt nadat we beiden hebben aangegeven bij breeze contact met elkaar te willen. Het is meer dat ik het gesprek moet ‘ dragen’ …
Happening ook leuk dat jij mee blijft schrijven. Wanneer staat jullie volgende date?
Emmely schreef:
24-07-2025 13:05
Nu vind ik het contact wat lastig met hem We appen, en ik merk dat ik daar eigenlijk niet echt w arm voor loop, ook omdat ik de kar beetje moet trekken voor mijn gevoel. Door vragen te stellen. En hij doet leuk mee, reageert super snel maar toch, komt weinig met een tegenvraag. Ik zeg dan uit mezelf da4 wat over, vind ook niet dat hij alles hoeft te vragen. Zeker niet via de app. Maar gesprek loopt dan wat dood, beetje saai. En heb ook niet direct behoefte aan nieuwe date en hij heeft dat ook nog niet voorgesteld.

Oeh, mannen die geen vragen stellen, berucht sinds B&B vol Liefde... Was hij wel geïnteresseerd tijdens jullie date? Ik vond het eerlijk gezegd ook altijd lastig om zo'n appgesprek maar op gang te houden. Zeker zonder duidelijkheid of er een tweede date komt. Dan wordt het een beetje halfbakken en lauw van twee kanten.
Plasticss schreef:
24-07-2025 14:24
Heb ik gehad en ik heb 2 jaar lang daar tijd en moeite voor geïnvesteerd, we hebben één date gehad toen (nu 3 jaar geleden...of 4 jaar) en toen heeft hij mij 2 jaar aan het lijntje weten te houden maar afspreken ho maar. Toen ik mijn ex heb ontmoet, had hij mij net daarvoor geblokt op de app (was de 2e keer) en toen was ik er klaar mee. Nu zag ik dat hij nog steeds single was toen ik Tinder even had aangemaakt....en hij had me al geliked......ja dag zoek het je even uit!

Wow... Maar waarom liet je je überhaupt zo lang aan het lijntje houden?
Mus schreef:
24-07-2025 15:12
Oeh, mannen die geen vragen stellen, berucht sinds B&B vol Liefde... Was hij wel geïnteresseerd tijdens jullie date? Ik vond het eerlijk gezegd ook altijd lastig om zo'n appgesprek maar op gang te houden. Zeker zonder duidelijkheid of er een tweede date komt. Dan wordt het een beetje halfbakken en lauw van twee kanten.
Nou ik ben niet zo hard op het wel/niet vragen stellen hoor, soms wordt dat naar mijn idee wel erg zwart-wit benaderd. En in het gesprek was hij geïnteresseerd dus ik vermoed geen desinteresse. Nou ja, ms gewoon wat onhandig . Hij hoeft me ook niet perse vragen te stellen, hij kan ook gewoon iets vertellen. Nou ja, ik kijk even hoe het loopt.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven