Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*

03-07-2025 12:37 967 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.

*Zonder spoilers*
MarindaH schreef:
25-07-2025 00:07
Ik weet even niet waar Magda precies zit, maar het is niet echt het leukste stukje Frankrijk. Wat een kale boel zeg. Ook dat tentje waar ze met hem ging eten, wat was dat nou voor dooie boel?

En Daniël, is hij een Jekyll/Hyde??
Het leek zo'n leuke vent. Maar lijkt inderdaad een dubbele bodem te hebben.
MarindaH schreef:
25-07-2025 00:07
Ik weet even niet waar Magda precies zit, maar het is niet echt het leukste stukje Frankrijk. Wat een kale boel zeg. Ook dat tentje waar ze met hem ging eten, wat was dat nou voor dooie boel?

Dat zijn van die tentjes waar je voor een habbekrats kunt eten. Maar een leuke sfeer of aankleding moet je er niet verwachten.
Magda zit aan de westkust van Frankrijk aan de Golf van Biskaje.
Er kwam gisteravond wéér wat tussen. Ik ga straks terugkijken.
Geen bijzonderheden
Saaie aflevering. Ik snapte niet precies wat er nou bij Daniël gebeurde eigenlijk. En al die Robben maken het enorm verwarrend!
Mighty_Macaw schreef:
25-07-2025 09:40
Saaie aflevering. Ik snapte niet precies wat er nou bij Daniël gebeurde eigenlijk. En al die Robben maken het enorm verwarrend!
Volgens mij vielen er af en toe stiltes en wordt zij daar ongemakkelijk van.
Ook een Pluviofiel
Djessy schreef:
25-07-2025 10:56
Volgens mij vielen er af en toe stiltes en wordt zij daar ongemakkelijk van.

Mja, er was ook een discussie over de volgende vrouw die zou arriveren.
Daar ging ook iets niet goed, maar het was mij ook niet helemaal duidelijk. Hebben ze het bewust vaag gehouden?
Raiijsa bij Iilya wist veel van de franse literatuur zoals ze zelf zei, maar smakelijk eten in het frans wist ze dan net weer niet.
Elizabethie schreef:
25-07-2025 08:53
Het leek zo'n leuke vent. Maar lijkt inderdaad een dubbele bodem te hebben.
We weten volgens mij nog niet of het helemaal aan hem ligt. Zij kan natuurlijk ook wat vreemde trekjes hebben (daar vond ik het meer op lijken). Of het is hun dynamiek.

Zij had eerder die dag iets gezegd over een volgende dame, hij kwam daar op een onhandig manier op terug en zij was daar weer geïrriteerd door. Zoiets..
Mighty_Macaw schreef:
25-07-2025 09:40
Dat wilde ik hier net komen vragen. Had ik een incident gemist ofzo? Maar nee dus.
Johanna70 schreef:
25-07-2025 11:58
We weten volgens mij nog niet of het helemaal aan hem ligt. Zij kan natuurlijk ook wat vreemde trekjes hebben (daar vond ik het meer op lijken). Of het is hun dynamiek.

Zij had eerder die dag iets gezegd over een volgende dame, hij kwam daar op een onhandig manier op terug en zij was daar weer geïrriteerd door. Zoiets..

Oh, maar dat was dus ook mijn gevoel.
Ik kreeg bij haar al snel de indruk dat ze vrij snel de kont in de krib gooit als iets haar niet zint.
Ik vond dat weglopen en huilen dan ook behoorlijk overdreven in die situatie.
Het zette Daniel meteen neer als stugge lomperik, maar ik denk niet dat hij dat is.
Johanna70 schreef:
25-07-2025 11:58

Ja, ik dacht dat ook eerder, dat zij een beetje drama maakte om niks. Maar je weet het natuurlijk niet.
kataravrouw schreef:
25-07-2025 11:35
Raiijsa bij Iilya wist veel van de franse literatuur zoals ze zelf zei, maar smakelijk eten in het frans wist ze dan net weer niet.
Totaal wassen neus die vrouw. Hoe ze doet alsof ze klasse heeft, terwijl ze dat niet heeft. Ze moest ook even goed mikken met haar telefoon om een foto van Ilya én het Maserati-logo (pardon, de Oekraiense drietand) te maken.
meisje85 schreef:
25-07-2025 12:21
Totaal wassen neus die vrouw. Hoe ze doet alsof ze klasse heeft, terwijl ze dat niet heeft.
Wij noemen dat Oostblokchic thuis.
Pioen00 schreef:
25-07-2025 12:36
:rofl:
Geen bijzonderheden
meisje85 schreef:
25-07-2025 12:21
Totaal wassen neus die vrouw. Hoe ze doet alsof ze klasse heeft, terwijl ze dat niet heeft. Ze moest ook even goed mikken met haar telefoon om een foto van Ilya én het Maserati-logo (pardon, de Oekraiense drietand) te maken.
Eens. Allemaal nep en uiterlijk vertoon. Met haar prinses gezeur de hele tijd.
Wat woont Magda in een saai gebied.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
25-07-2025 12:58
Wat woont Magda in een saai gebied.
Past wel bij haar vind ik.
Pioen00 schreef:
25-07-2025 12:36

Ik vind haar enorm op Malgosja van vorig jaar lijken. Haar manier van praten, denken, alles benoemen, willen kletsen en foto’s maken. Totaal geen match met Illya. Benieuwd wanneer hij er iets van gaat zeggen tegen haar en dan reageert zij nuffig op haar teentjes getrapt.
Gryla schreef:
25-07-2025 13:54
Ik vind haar enorm op Malgosja van vorig jaar lijken. Haar manier van praten, denken, alles benoemen, willen kletsen en foto’s maken. Totaal geen match met Illya. Benieuwd wanneer hij er iets van gaat zeggen tegen haar en dan reageert zij nuffig op haar teentjes getrapt.
ik zei gisteren tegen mijn man al dat ik wacht op de eerste aanvaring-->opmerking van Ilja en dat ik durf wedden dat we dan haar ordinaire schreeuwlelijke kant mee gaan maken. Dan is het suikerlaagje meteen weggesmolten :lol:
Daniel doet ten minste wat met zijn gaste. Ik vind het logisch dat er af en toe een stilte valt bij hem, soms moet je je gewoon éven concentreren op je boterham of het vuurtje. Irritant dat zij daar niet tegen kan. Kom op, zucht gewoon even lekker diep en geniet van het moment. Je ben in een prachtige omgeving. Zit die man niet zo zuigend op zijn huid zeg!
Even terug naar vorig seizoen. Joyce van Albert is een oud-collega van mij en nu zag ik via LinkedIn dat ze nu Business Controller in het hotel van Albert is.
Gryla schreef:
25-07-2025 14:18
Daniel doet ten minste wat met zijn gaste. Ik vind het logisch dat er af en toe een stilte valt bij hem, soms moet je je gewoon éven concentreren op je boterham of het vuurtje. Irritant dat zij daar niet tegen kan. Kom op, zucht gewoon even lekker diep en geniet van het moment. Je ben in een prachtige omgeving. Zit die man niet zo zuigend op zijn huid zeg!
Nou dat dacht ik dus ook Gryla. Ik denk dat hij gewoon af en toe wat tijd voor zichzelf nodig heeft. Zoals aan het ontbijt b.v: hij gaf ook aan in een tussengesprek dat hij trek had en even rustig wilde eten. Hij neemt haar mee op een gezellig en actief uitje. Denkt aan de setting: maakt een vuurtje. Hartstikke goed, vind ik.
Gryla schreef:
25-07-2025 13:54

Ze zijn totaal geen match inderdaad, maar zij wil gewoon vooral prinsesje of kasteelvrouw worden. Ik durf te wedden dat ze niet op hem gereageerd had als hij in een klein simpel hutje op de Veluwe had gewoond.
De overeenkomsten met Malgosia zijn echt héél opvallend inderdaad. Binnen 5 minuten al zogenaamd kriebels en vlindertjes voelen,
dezelfde maniertjes en gespeelde klasse/ alure willen uitstralen. Ik vind ze echt het type vrouw dat zich probeert 'rijk te trouwen'.
Wat eigenlijk ontzettend goedkoop is.
Ben ook zeer benieuwd hoe ze gaat reageren als Illya haar naar huis stuurt. Of ze net als Malgosia ook zo ontzettend slecht met afwijzing om kan gaan.
Dubbel
johanna70 wijzigde dit bericht op 25-07-2025 19:19
99.28% gewijzigd

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven