Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 4

22-06-2022 08:52 2903 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
...of overleden in andere publieke functies.. Nieuw topic!

Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633

en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Such fun!1
Rouge__ schreef:
25-07-2025 09:56
was dat toevallig Mr McMahon, over de oprichter van WWE/WWF?

heb ik ook gezien, verbaasd me wederom niks, die worstelaars werden uitgebuit en sommige (vooral de vrouwen) vernederd.
bij boksers & MMA-vechters toch ook, die hebben vaak ook ''agressie'' problemen.
Volgens mij ging dat inderdaad over die grote baas van de worstelaars. Een hele gemene, vieze, seksistische man vond ik het.
Maar dat terzijde.
Er werd wel duidelijk wat een schimmig wereldje het was.

Boksers hebben vaak hersenletsel.
Hallodaar schreef:
25-07-2025 10:10
Volgens mij ging dat inderdaad over die grote baas van de worstelaars. Een hele gemene, vieze, seksistische man vond ik het.
Maar dat terzijde.
Er werd wel duidelijk wat een schimmig wereldje het was.

Boksers hebben vaak hersenletsel.
ik ook
Relax we're all crazy, it's not a competition
Gedverdekke. Eén van mijn tiener-crushes is overleden.
Cahit Ölmez.

Toen ik 15 was speelde hij hier in België mee in Flikken.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
is het nou klaar!!
Wissewis schreef:
25-07-2025 10:48
Cahit Ölmez.

Zijn naam zei me even niks, maar even Google en ik herkende hem meteen. Hij heeft ontzettend veel rollen gespeeld.
Knappe man en ook wéér zo jong overleden.
Ik wordt er gewoon triest van!
Jazz zangeres Cleo Laine is overleden op 97 jarige leeftijd. Zij was bekend om haar veelzijdigheid qua zangtechnieken en octaafbereik en was een van de beste scatzangeressen.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
Wissewis schreef:
25-07-2025 10:48
Cahit Ölmez.

Zo'n knappe man. Ik vond hem altijd wat op Andy Garcia lijken.
Veel te jong overleden.
Dan heb ik dat altijd ten onrechte gedacht, alhoewel wel eens echt gelezen.
Billy_mean schreef:
26-07-2025 11:47
Dan heb ik dat altijd ten onrechte gedacht, alhoewel wel eens echt gelezen.
Heb je hem nog wel eens gezien de afgelopen 10 jaar?
Of alleen al het afgelopen jaar, die man is een lopend opgezwollen oranje lijk.
Hoort hier niet thuis!
De tijdlijnen op mn socials staan vol met Sharon Osbourne en kinderen. Wat ontzettend verdrietig.... heb zo te doen met die arme vrouw en wat ziet ze er breekbaar uit.
En het lijkt me verschrikkelijk om zo verdrietig te zijn onder het oog van zoveel camera's. Ookal weet ik dat ze ook zelf kozen voor de aandacht .
Harderwijk2021 schreef:
31-07-2025 12:16
De tijdlijnen op mn socials staan vol met Sharon Osbourne en kinderen. Wat ontzettend verdrietig.... heb zo te doen met die arme vrouw en wat ziet ze er breekbaar uit.
En het lijkt me verschrikkelijk om zo verdrietig te zijn onder het oog van zoveel camera's. Ookal weet ik dat ze ook zelf kozen voor de aandacht .

Ik vind het ook aangrijpend om te zien.
Harderwijk2021 schreef:
31-07-2025 12:16
Dat is toch altijd als een beroemdheid overlijdt?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
31-07-2025 12:28
Dat is toch altijd als een beroemdheid overlijdt?
Ja. Daar heb ik het toch ook niet over? Lijkt mij persoonlijk gewoon heel afschuwelijk. Op je allergrootste dieptepunt van alle kanten gefotografeerd worden.
Eens, maar als ze niet gefotografeerd wilde worden had ze niet naar buiten hoeven gaan. Maar ga er maar aan staan; je Grote Liefde aka wereldster overlijdt, er is een gigantische fanbase en bij het afscheid volgt er een stoet door Birmingham. Kan me voorstellen dat als je dan bij een bloemenzee staat, met zoveel gillende mensen en flitsende fotografen, terwijl je in diepe rouw bent, dat je dan wel even emotioneel bent. En het is niet zozeer dat je erom hebt gevraagd, het hoort er gewoon bij als je beroemd bent. Zij hebben natuurlijk al decennia te maken met fans en pers. Denk niet dat zij dat zullen zien als dieptepunt, meer als een emotionele rollercoaster.
Ik denk dat dat als je zo'n status hebt en zo'n schare trouwe fans, je het een beetje "verplicht" bent. En uiteraard heb je altijd een keus. Maar toch.
Harderwijk2021 schreef:
31-07-2025 12:58
Ja. Daar heb ik het toch ook niet over? Lijkt mij persoonlijk gewoon heel afschuwelijk. Op je allergrootste dieptepunt van alle kanten gefotografeerd worden.
Beetje off-topic maar ik vond dat destijds voor die jonge prinsen William en Harry zo vreselijk. Dat ze een rondje moesten maken langs de bloemenzee/ knuffels/ kaarsen waar mensen dingen achterlieten ter herdenking.
En bij de uitvaart achter de kist aan moeten lopen ..ik vond dat zo verdrietig voor ze. Hele wereld keek mee.
Bo-Katan schreef:
31-07-2025 15:49
Beetje off-topic maar ik vond dat destijds voor die jonge prinsen William en Harry zo vreselijk. Dat ze een rondje moesten maken langs de bloemenzee/ knuffels/ kaarsen waar mensen dingen achterlieten ter herdenking.
En bij de uitvaart achter de kist aan moeten lopen ..ik vond dat zo verdrietig voor ze. Hele wereld keek mee.
Dat was ook vreselijk! En eigenlijk geen echte emotie mogen tonen, stiff upper lip. Trauma op een trauma.
What would Patsy do?
Ik denk (hoop?) juist dat de Osbournes veel steun hebben aan al die mensen in Birminham.
Ladyday21 schreef:
31-07-2025 15:52
Dat was ook vreselijk! En eigenlijk geen echte emotie mogen tonen, stiff upper lip. Trauma op een trauma.
Ja bizar eigenlijk hè hoe dat toen ging.
Derk Sauer :'(

Ik las zijn artikelen en columns in het Parool heel erg graag.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Journalist Derk Sauer is overleden door de gevolgen van een ongeluk op zijn zeilboot vorige maand.

https://www.telegraaf.nl/binnenland/jou ... aign=share

Sauer begon zijn carrière in de journalistiek als correspondent voor de VPRO en Nieuwe Revu. Tussen 1982 en 1989 was hij hoofdredacteur van dat blad. Hij trok voor Nieuwe Revu veel bekende namen aan, zoals journalisten Ischa Meijer en Karel Glastra van Loon en striptekenaar Gerrit de Jager. Eind jaren tachtig verruilde Sauer Nederland voor Rusland, waar hij na de val van de Sovjet-Unie ruimte zag voor nieuwe journalistieke initiatieven. Zo introduceerde hij Russische versies van internationale succesbladen als de Playboy en de Cosmopolitan.
himalaya wijzigde dit bericht op 31-07-2025 16:59
54.67% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nee! Wat naar. Las laatst nog dat hij een ongeluk had gehad en een tijd uit de running was.
:|
Ik vond hem altijd zo fijn vertellen als hij bij een talkshow zat, heel duidelijk, ook met humor erin.
tonkje schreef:
31-07-2025 16:57
Derk Sauer :'(

Ik las zijn artikelen en columns in het Parool heel erg graag.
meen je niet :-o

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven