Overleden in showbizzland - deel 4
woensdag 22 juni 2022 om 08:52
...of overleden in andere publieke functies.. Nieuw topic!
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Such fun!1
vrijdag 25 juli 2025 om 10:10
Volgens mij ging dat inderdaad over die grote baas van de worstelaars. Een hele gemene, vieze, seksistische man vond ik het.
Maar dat terzijde.
Er werd wel duidelijk wat een schimmig wereldje het was.
Boksers hebben vaak hersenletsel.
vrijdag 25 juli 2025 om 10:34
ik ook
Relax we're all crazy, it's not a competition
vrijdag 25 juli 2025 om 11:29
Zijn naam zei me even niks, maar even Google en ik herkende hem meteen. Hij heeft ontzettend veel rollen gespeeld.
Knappe man en ook wéér zo jong overleden.
Ik wordt er gewoon triest van!
zaterdag 26 juli 2025 om 10:41
zaterdag 26 juli 2025 om 11:46
zaterdag 26 juli 2025 om 11:47
Dan heb ik dat altijd ten onrechte gedacht, alhoewel wel eens echt gelezen.Pimpelmeesje87 schreef: ↑25-07-2025 00:37Nou nee hoor https://eu.palmbeachpost.com/story/news ... 297238007/
zaterdag 26 juli 2025 om 12:32
Heb je hem nog wel eens gezien de afgelopen 10 jaar?Billy_mean schreef: ↑26-07-2025 11:47Dan heb ik dat altijd ten onrechte gedacht, alhoewel wel eens echt gelezen.
Of alleen al het afgelopen jaar, die man is een lopend opgezwollen oranje lijk.
donderdag 31 juli 2025 om 12:16
De tijdlijnen op mn socials staan vol met Sharon Osbourne en kinderen. Wat ontzettend verdrietig.... heb zo te doen met die arme vrouw en wat ziet ze er breekbaar uit.
En het lijkt me verschrikkelijk om zo verdrietig te zijn onder het oog van zoveel camera's. Ookal weet ik dat ze ook zelf kozen voor de aandacht .
En het lijkt me verschrikkelijk om zo verdrietig te zijn onder het oog van zoveel camera's. Ookal weet ik dat ze ook zelf kozen voor de aandacht .
donderdag 31 juli 2025 om 12:22
Harderwijk2021 schreef: ↑31-07-2025 12:16De tijdlijnen op mn socials staan vol met Sharon Osbourne en kinderen. Wat ontzettend verdrietig.... heb zo te doen met die arme vrouw en wat ziet ze er breekbaar uit.
Ik vind het ook aangrijpend om te zien.
donderdag 31 juli 2025 om 12:28
Dat is toch altijd als een beroemdheid overlijdt?Harderwijk2021 schreef: ↑31-07-2025 12:16De tijdlijnen op mn socials staan vol met Sharon Osbourne en kinderen. Wat ontzettend verdrietig.... heb zo te doen met die arme vrouw en wat ziet ze er breekbaar uit.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 31 juli 2025 om 12:58
donderdag 31 juli 2025 om 13:14
Eens, maar als ze niet gefotografeerd wilde worden had ze niet naar buiten hoeven gaan. Maar ga er maar aan staan; je Grote Liefde aka wereldster overlijdt, er is een gigantische fanbase en bij het afscheid volgt er een stoet door Birmingham. Kan me voorstellen dat als je dan bij een bloemenzee staat, met zoveel gillende mensen en flitsende fotografen, terwijl je in diepe rouw bent, dat je dan wel even emotioneel bent. En het is niet zozeer dat je erom hebt gevraagd, het hoort er gewoon bij als je beroemd bent. Zij hebben natuurlijk al decennia te maken met fans en pers. Denk niet dat zij dat zullen zien als dieptepunt, meer als een emotionele rollercoaster.
donderdag 31 juli 2025 om 15:49
Beetje off-topic maar ik vond dat destijds voor die jonge prinsen William en Harry zo vreselijk. Dat ze een rondje moesten maken langs de bloemenzee/ knuffels/ kaarsen waar mensen dingen achterlieten ter herdenking.Harderwijk2021 schreef: ↑31-07-2025 12:58Ja. Daar heb ik het toch ook niet over? Lijkt mij persoonlijk gewoon heel afschuwelijk. Op je allergrootste dieptepunt van alle kanten gefotografeerd worden.
En bij de uitvaart achter de kist aan moeten lopen ..ik vond dat zo verdrietig voor ze. Hele wereld keek mee.
donderdag 31 juli 2025 om 15:52
Dat was ook vreselijk! En eigenlijk geen echte emotie mogen tonen, stiff upper lip. Trauma op een trauma.Bo-Katan schreef: ↑31-07-2025 15:49Beetje off-topic maar ik vond dat destijds voor die jonge prinsen William en Harry zo vreselijk. Dat ze een rondje moesten maken langs de bloemenzee/ knuffels/ kaarsen waar mensen dingen achterlieten ter herdenking.
En bij de uitvaart achter de kist aan moeten lopen ..ik vond dat zo verdrietig voor ze. Hele wereld keek mee.
What would Patsy do?
donderdag 31 juli 2025 om 16:58
Journalist Derk Sauer is overleden door de gevolgen van een ongeluk op zijn zeilboot vorige maand.
https://www.telegraaf.nl/binnenland/jou ... aign=share
Sauer begon zijn carrière in de journalistiek als correspondent voor de VPRO en Nieuwe Revu. Tussen 1982 en 1989 was hij hoofdredacteur van dat blad. Hij trok voor Nieuwe Revu veel bekende namen aan, zoals journalisten Ischa Meijer en Karel Glastra van Loon en striptekenaar Gerrit de Jager. Eind jaren tachtig verruilde Sauer Nederland voor Rusland, waar hij na de val van de Sovjet-Unie ruimte zag voor nieuwe journalistieke initiatieven. Zo introduceerde hij Russische versies van internationale succesbladen als de Playboy en de Cosmopolitan.
https://www.telegraaf.nl/binnenland/jou ... aign=share
Sauer begon zijn carrière in de journalistiek als correspondent voor de VPRO en Nieuwe Revu. Tussen 1982 en 1989 was hij hoofdredacteur van dat blad. Hij trok voor Nieuwe Revu veel bekende namen aan, zoals journalisten Ischa Meijer en Karel Glastra van Loon en striptekenaar Gerrit de Jager. Eind jaren tachtig verruilde Sauer Nederland voor Rusland, waar hij na de val van de Sovjet-Unie ruimte zag voor nieuwe journalistieke initiatieven. Zo introduceerde hij Russische versies van internationale succesbladen als de Playboy en de Cosmopolitan.
himalaya wijzigde dit bericht op 31-07-2025 16:59
54.67% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in