Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 943 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Jeetje, Coetje :hug: Gaat het weer een beetje? Watskeburt? :-o
Ik vind hier dingen van.
Ik kwam voor een simpele longfunctie test,eerst blazen zonder medicijn.Toen kwam ze met die puffer,ik stribbelde nog tegen dat ik voor veel allergisch ben en vlg mij ook voor ventolin,nou daar had mevrouw nog nooit van gehoord en dit was iets anders.Nou niet dus,ik merkte het meteen,hoesten,benauwd,pijn op de borst.Vriend is meteen iemand gaan waarschuwen dus gelukkig is een shock voorkomen maar ik voel me flink belabberd,mijn lijf heeft een goede klap gehad.Ik wil gewoon naar huis nu en naar mijn eigen bed.
Ik moet wachten op mijn eigen cardioloog nu.
coetje schreef:
25-07-2025 12:07
Als je nou gewoon naar mij geluisterd had en je eigen ego even opzij had gezet of tenminste even goed in mijn dossier had gekeken had ik hier nu niet op de eerste hulp gelegen met een allergische reaktie! 2 van die verdomd pijnlijke spuiten in mijn arm en nog steeds pijn op de borst.En even je excuus aanbieden is teveel gevraagd!
Wat een kutwijf ben je! Die klacht komt eraan hoor!!
Goedzo

sterkte :hug:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Coetje, daar moet je zeker weten een klacht over indienen. Wat een onkunde. Sterkte!
“Let’s enjoy the beautiful things we can see, my dear, and not think about those we cannot.” — Johanna Spyri
Wat ontzettend stom coetje dat er zo slecht naar je is geluisterd. Beterschap!
Maar mensen gaan voorbij
Rouge__ schreef:
24-07-2025 18:30
idd, comunicatie is key

met mij?
Ja! Was je niet bezig met zwanger worden of was dat een andere forummster? Nog bedankt voor je belangstelling trouwens! 👍
Je pense donc je suis
coetje schreef:
25-07-2025 12:07
Als je nou gewoon naar mij geluisterd had en je eigen ego even opzij had gezet of tenminste even goed in mijn dossier had gekeken had ik hier nu niet op de eerste hulp gelegen met een allergische reaktie! 2 van die verdomd pijnlijke spuiten in mijn arm en nog steeds pijn op de borst.En even je excuus aanbieden is teveel gevraagd!
Wat een kutwijf ben je! Die klacht komt eraan hoor!!
Veel sterkte! Wat naar dat ze niet naar je geluisterd hebben! Dat zou ik niet pikken. Sterkte! ❤️❤️❤️
Je pense donc je suis
Aparte uitspraak van een van de klanten van de kapper hoor! Het alfabet heeft maar 24 letters en geen 26. X en Y bestaan niet want die kunnen natuurrampen en vliegtuigongelukken veroorzaken omdat het technische systeem ervan dan op hol slaat. Je moest maar eens weten hoe dom je bent. Ik kon me nog maar net inhouden. 😂
Je pense donc je suis
MadameBijoux schreef:
26-07-2025 13:38
Aparte uitspraak van een van de klanten van de kapper hoor! Het alfabet heeft maar 24 letters en geen 26. X en Y bestaan niet want die kunnen natuurrampen en vliegtuigongelukken veroorzaken omdat het technische systeem ervan dan op hol slaat. Je moest maar eens weten hoe dom je bent. Ik kon me nog maar net inhouden. 😂
Die ziet ze vliegen :@@: :@@:
Maar mensen gaan voorbij
Joppie schreef:
26-07-2025 14:48
Ik denk dat degene gewoon een wappie was...😳
Je pense donc je suis
MadameBijoux schreef:
Dan mag ik nooit meer vliegen met mijn voornaam.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
MadameBijoux schreef:

Dan mag ik nooit meer vliegen met mijn voornaam
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
MadameBijoux schreef:
26-07-2025 10:40
Ja! Was je niet bezig met zwanger worden of was dat een andere forummster? Nog bedankt voor je belangstelling trouwens! 👍
:$
ja klopt, helaas nog steeds geen succes, ik heb na 3 mislukte pogingen een ''verplichte'' pauze genomen, sta in september op de lijst. dus hopenlijk dan wel succes :heart:

geen probleem :hug:
MadameBijoux schreef:
ik ga nog even door :biggrin:
good lord, :-? ,ik hoor laatste tijd steeds meer dingen waarvan denk ik hoe krijg je het je smoel uit :facepalm:

OT: wie bakt er shoarma?!!! en waarom ben ik niet uitgenodigd :wtf:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Om te kotsen die zogenaamde interesse.
“Let’s enjoy the beautiful things we can see, my dear, and not think about those we cannot.” — Johanna Spyri
Joppie schreef:
26-07-2025 14:48
Ja,bijzonder inderdaad! En geen ufo´s.
Je pense donc je suis
pepexx schreef:
26-07-2025 17:24
Dan mag ik nooit meer vliegen met mijn voornaam.
Dat wil dus zeggen dat X de laatste letter is en mijn nick eindigt met X. Dus dan kukel ik er gewoon vanaf. o_o
Je pense donc je suis
Rouge__ schreef:
26-07-2025 17:48
:$
ja klopt, helaas nog steeds geen succes, ik heb na 3 mislukte pogingen een ''verplichte'' pauze genomen, sta in september op de lijst. dus hopenlijk dan wel succes :heart:

geen probleem :hug:

ik ga nog even door :biggrin:
good lord, :-? ,ik hoor laatste tijd steeds meer dingen waarvan denk ik hoe krijg je het je smoel uit :facepalm:

OT: wie bakt er shoarma?!!! en waarom ben ik niet uitgenodigd :wtf:
Oh Rouge,wat jammer! Snap dat dit teleurstellend is. Ik hoop dat je in september meer geluk mag hebben. :redrose:
En over die rare uitspraak: Ik kon niet ophouden met lachen...hoe bestaat het? :rofl:
Je pense donc je suis
Man man man, wat een poppenkast. Zijn er nou werkelijk niet meer mensen die dit aanzien en denken wat een knap toneelspel en wat is dit ingenieus ingestudeerd.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven