Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND

03-07-2025 13:28 490 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
minileo schreef:
27-07-2025 08:29
Volgens mij ben ik (ook in mijn omgeving) de enige die Renske nog wel leuk vindt ;) Zal wel interessante TV worden volgende week met die nieuwe vrouw.

Wie het dan ook is uiteindelijk, ik gun Daniel inderdaad ieder geval een fijne liefde.
Ik vind Renske ook leuk. Rob ook trouwens 🥴
Maar mensen gaan voorbij
Vivamensje schreef:
27-07-2025 09:50
Ik vond het eigenlijk wel eerlijk van hem dat hij dat zegt over die arm om haar heen. Soms weet je totaal niet wat de ander denkt, je denkt dan hij vind me vast leuk, want hij slaat zijn arm om mij heen, maar je kan er dus compleet naast zitten.
Ik vind dat dus een enorme rode vlag want hij zegt dat niet tegen haar. Zijn communicatie is niet eerlijk en oprecht, zowel in woorden als in gedrag. Dit was niet het enige moment want ook na hun kano gesprekje zei hij dat zij er duidelijk geruster op was na het gesprek maar dat hij nou eigenlijk niet wist of hij zich daar goed bij voelde... of iets in die richting. Hij communiceert niet met haar, wel met de camera.
tiumperfectum wijzigde dit bericht op 27-07-2025 11:17
22.24% gewijzigd
Frizz schreef:
27-07-2025 09:23
En zíj lijkt niet te zien dat Rob helemaal niet leuk is!
Nou echt he, zij is veel te leuk voor hem!
TiumPerfectum schreef:
27-07-2025 11:14
Ik vind dat dus een enorme rode vlag want hij zegt dat niet tegen haar. Zijn communicatie is niet eerlijk en oprecht, zowel in woorden als in gedrag. Dit was niet het enige moment want ook na hun kano gesprekje zei hij dat zij er duidelijk geruster op was na het gesprek maar dat hij nou eigenlijk niet wist of hij zich daar goed bij voelde... of iets in die richting. Hij communiceert niet met haar, wel met de camera.
Hij is aan het pleasen en dat is natuurlijk geen goed teken, maar begrijp wel dat zoiets kan ontstaan nadat zij ineens zo boos werd.
Ze zei nu zelf ook dat ze soms zo kan doen en ook jaloers is. Ik zou er niet tegen kunnen in een relatie wanneer iemand zo grillig is, zou daar enorm zenuwachtig van worden.

Maar misschien wordt dit bewust zo uitvergroot omdat ze misschien een stel zijn geworden.
Nadinexxx schreef:
26-07-2025 22:44
Nou die voeten inderdaad. Ik vroeg me ook al af waarom die telkens in beeld kwamen...

En hoewel ik Daniel alles gun, vind ik Renske maar... Tja... Mwah. Kan er de vinger niet op leggen, maar ik denk dat zij ingewikkelder wordt dan Daniel fijn vindt.
Ik ben blij dat dat mij compleet is ontgaan @(
TiumPerfectum schreef:
27-07-2025 08:42
Huh, jullie vinden Daniel leuk? Ik moest echt even dubbel checken of het wel over de goede persoon ging. Ik vind hem vreselijk vlak en simpel. Dat hij ook een arm om haar heenslaat en dat zegt dat hij dat eigenlijk niet wil maar deed omdat hij dacht dat zij dat wilde.

Dick vind ik ook niks, ik had eigenlijk mannen bij hem verwacht.

Het valt me sowieso op dat de kandidaten best veel bagage hebben dit seizoen, kan nog knap lastig worden. Ik vind die vrouw bij Rob zo leuk, veel te leuk voor hem eigenlijk maar hij lijkt het niet in te zien.
Je bedoelt het misschien niet zo hoor, maar als je ‘ik had eigenlijk mannen verwacht’ schrijft in een bijzin van ‘Dick vind ik ook niks’, lijkt het net of het een met het ander te maken heeft.
Geen motto
Nadinexxx schreef:
26-07-2025 22:44
Nou die voeten inderdaad. Ik vroeg me ook al af waarom die telkens in beeld kwamen...

En hoewel ik Daniel alles gun, vind ik Renske maar... Tja... Mwah. Kan er de vinger niet op leggen, maar ik denk dat zij ingewikkelder wordt dan Daniel fijn vindt.
Omdat zij het steeds heeft over voetmassages denk ik.
Geen motto
Ik vind Renske en Daniel geen match. Ik vind Renske gewoon niet leuk. Lijkt mij een zeer complexe vrouw met veel emoties waar je elke keer alle aandacht voor moeten hebben. En zo niet, dan heb je drama in de tent. Ik zie Daniel meer met een sportief, hands-on, nuchter type.
Ik vind het hele gedoe bij Petra op Lesbos echt vreselijk om naar te kijken. Dat aanstellerig gelach, de oversekste opmerkingen, ik krijg er werkelijk jeuk van.
zwembad84 schreef:
27-07-2025 12:49
Ik vind Renske en Daniel geen match. Ik vind Renske gewoon niet leuk. Lijkt mij een zeer complexe vrouw met veel emoties waar je elke keer alle aandacht voor moeten hebben. En zo niet, dan heb je drama in de tent. Ik zie Daniel meer met een sportief, hands-on, nuchter type.
Mee eens. Daniel komt op mij over als een nuchtere vent. Bij hem past meer een no nonsense vrouw.
Had ik al gezegd dat ik Daniel erg leuk vind? En ik zijn type ben ;-) 😉
muts87 schreef:
27-07-2025 13:48
Mee eens. Daniel komt op mij over als een nuchtere vent. Bij hem past meer een no nonsense vrouw.
Had ik al gezegd dat ik Daniel erg leuk vind? En ik zijn type ben ;-) 😉
Ben je al in zijn DM geslide?🤭

Ik vind hem om te zien ook leuk, maar verder heb ik niet echt een goed beeld van hem nog. Ik snapte geen bal van die issues ineens en ook niet wat nu maakte dat het ineens ook weer goed was.
PoesMinoes schreef:
27-07-2025 13:24
Ik vind het hele gedoe bij Petra op Lesbos echt vreselijk om naar te kijken. Dat aanstellerig gelach, de oversekste opmerkingen, ik krijg er werkelijk jeuk van.
'Toch niet aan je poes, Minoes ' hahihahahahihihaaa

Nou, das wel zo'n beetje het niveau ja :facepalm:
Peertjes schreef:
27-07-2025 14:28
'Toch niet aan je poes, Minoes ' hahihahahahihihaaa

Nou, das wel zo'n beetje het niveau ja :facepalm:
Het heeft een hoog Toppers-gehalte, wat mij betreft.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
emanina schreef:
27-07-2025 12:42
Je bedoelt het misschien niet zo hoor, maar als je ‘ik had eigenlijk mannen verwacht’ schrijft in een bijzin van ‘Dick vind ik ook niks’, lijkt het net of het een met het ander te maken heeft.
Oeh, nee dat staat er los van.
Wow, wat een arrogante vrouw bij Daniel. Renske doet het goed bij de eerste ontmoeting met haar. Wat jammer dat ze zo onzeker is, dat staat haar zo in de weg...

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven