Wat aan bij deze broeken
maandag 28 juli 2025 om 11:49
maandag 28 juli 2025 om 12:04
Bij die rechter zou ik denk ik donkerblauw combineren vanwege de donkerblauwe bloemen. Die linker kan echt alles bij zo lang het maar een stevige kleur is. Zelf zou ik gaan voor óf zwart (maar dan is het vrij saai) of iets van fuchsia.
Is het trouwens een wijder vallend model? Of juist wat strakker, meer sportbroek-achtig?
Is het trouwens een wijder vallend model? Of juist wat strakker, meer sportbroek-achtig?
maandag 28 juli 2025 om 12:20
maandag 28 juli 2025 om 12:33
Valt ongeveer als een straight spijkerbroek, maar van een soepeler stofborboletas schreef: ↑28-07-2025 12:04Bij die rechter zou ik denk ik donkerblauw combineren vanwege de donkerblauwe bloemen. Die linker kan echt alles bij zo lang het maar een stevige kleur is. Zelf zou ik gaan voor óf zwart (maar dan is het vrij saai) of iets van fuchsia.
Met een t shirt zal het er wat sportief uitzien.
Met blouse of jasje kan het ook voor net
maandag 28 juli 2025 om 12:37
Toch wel wat meer knal kleuren, bij die 1e, daar twijfelde ik wat over
maandag 28 juli 2025 om 12:38
Die stijl vind ik niet mooiHenk-und-Roelie schreef: ↑28-07-2025 12:14Een effen t-shirt en als je voor de Adam Sandler stijl wil gaan, dan een Hawaï blouse.
maandag 28 juli 2025 om 13:19
Persoonlijk vind ik het fris als je een klassieke print (m.n die bloemen, maar die ander vind ik ook wel wat aan de klassiek/kakky stijl) combineert met wat stoerders. Ik zou daarom een spijkerbloes combineren. Ik denk dat je de printkleuren ook nog wel kunt combineren met (donker) bordeaux rood en bruin. Naast wit, grijs, zwart en blauw.
maandag 28 juli 2025 om 13:21
maandag 28 juli 2025 om 13:29
Linnen longsleeve in marineblauw of koningsblauw zou op beide broeken kunnen. Bij de linker kan zowat alles qua kleur. Bij de rechter zou ik het bij ‘koele’ kleuren houden.
Welke tops leuk staan hangt ook af van de hoeveelheid borstpartij. Ik zie die broeken veel met een zijden topje (wat ik nooit zou dragen vanwege borstpartij, zou eerder kiezen voor een linnen gilet)
Welke tops leuk staan hangt ook af van de hoeveelheid borstpartij. Ik zie die broeken veel met een zijden topje (wat ik nooit zou dragen vanwege borstpartij, zou eerder kiezen voor een linnen gilet)
maandag 28 juli 2025 om 14:03
Nee, heb ze op een markt gekochtNomenNesci0 schreef: ↑28-07-2025 13:21En als je in de stijl wilt blijven (joggingstof), dan zou je voor sweaters kunnen gaan. Grijze of creme of blauwe sweaters zouden prima kunnen. Misschien ook wel een felrode.
Heeft de winkel waar je besteld hebt geen model met een voorbeeld?
En het is geen joggingstof
maandag 28 juli 2025 om 14:24
Ik denk dat het ook komt door die band bovenaannoorderlicht76 schreef: ↑28-07-2025 14:05heel eerlijk, zo zien ze er ook beetje uit. dus zou wel een mooie wat luxere top (idd bv marine( om te voorkomen dat het een goedkope uitstraling krijgt
maandag 28 juli 2025 om 16:15
Nee, als een straight broekSweetFirefly schreef: ↑28-07-2025 15:52Vallen ze wijd bij jou? Valt de zoom op je wreef? Welke maat heb je van boven? Wat is je kleur haar en je huidteint?
Zoom net boven de wreef
Kleur haar: blond, maar word al grijs/ wit
Huid is normaal vrij licht, maar nu door de zon aardig gebruind
Lichtroze draag ik niet, die kleur staat me niet
Wit heb ik ook vrij weinig aan, meer als iets onder een blous, vest of jasje
maandag 28 juli 2025 om 17:52
Wit op wit vind ik altijd lastig; het moet maar net dezelfde tint wit zijn. Maar een wat langer shirt in grijs of blauw en dan een leuk (wit) , korter denimjasje... ik zou zoiets doen bij de bloemenbroek. Op die andere broek een opvallende kleur shirt; ook weer wat langer en dan een zwart blazertje er over. Oorbellen in de kleur van je shirt, zwart hakje er onder en het is casual maar wel prima voor een avondje ergens naar toe.
maandag 28 juli 2025 om 18:02
Zo te horen kun je qua kleuren best wat pit en fleurigs hebben, fijn. Kies niet te losvallende tops van soepele stof in rood, smaragdgroen of kobaltblauw. Een mooi zwart of antraciet getailleerd linnen colbertje of een wikkeltop .
Geen ronde hals, korte of 3 kwartmouwen. Combineer met weinig en eenvoudige goudkleurige sieraden. Geen sneakers, kies iets eleganters, een mooie loafer of een Mary Jane.
Geen ronde hals, korte of 3 kwartmouwen. Combineer met weinig en eenvoudige goudkleurige sieraden. Geen sneakers, kies iets eleganters, een mooie loafer of een Mary Jane.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
maandag 28 juli 2025 om 18:38
Ja stel je voor, dat moet je natuurlijk niet hebben, een goedkope uitstraling. De horror.noorderlicht76 schreef: ↑28-07-2025 14:05heel eerlijk, zo zien ze er ook beetje uit. dus zou wel een mooie wat luxere top (idd bv marine( om te voorkomen dat het een goedkope uitstraling krijgt
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
maandag 28 juli 2025 om 19:02
Er zit verschil tussen betaalbare kleding en een goedkope uitstraling. Ik heb vanuit vroeger nog steeds heel veel kleding die ik voor een appel en een ei gekocht heb. Of gekregen. Niks mis met goedkoop.Lady*Voldemort schreef: ↑28-07-2025 18:38Ja stel je voor, dat moet je natuurlijk niet hebben, een goedkope uitstraling. De horror.
Maar goedkope uitstraling vinden de meeste mensen niet zo leuk nee.
maandag 28 juli 2025 om 19:04
Goedkope uitstraling zit vooral in het hoofd van de toeschouwer. Maar dat zul jij wel niet begrijpen.NomenNesci0 schreef: ↑28-07-2025 19:02Er zit verschil tussen betaalbare kleding en een goedkope uitstraling. Ik heb vanuit vroeger nog steeds heel veel kleding die ik voor een appel en een ei gekocht heb. Of gekregen. Niks mis met goedkoop.
Maar goedkope uitstraling vinden de meeste mensen niet zo leuk nee.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
maandag 28 juli 2025 om 20:19

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in