Napraat met geklets, 2025.7
vrijdag 4 juli 2025 om 09:15
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.7 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.7 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 29 juli 2025 om 14:55
Zo gek is het niet. Na een breuk gaat het vaak enorm zwellen. Dus je moet óf direct opereren, óf je moet wachten tot de ergste zwelling voorbij is, en dat is vaak een week of twee.MrsM schreef: ↑29-07-2025 14:44Een concollega van mij had iets soortgelijks een maand geleden. Scheenbeen en kuitbeen geloof ik, werd pas na 2 weken geopereerd. Op de dag zelf was geen plaats, en toen was het geen spoed meer. Maar daardoor ben je wel weer 2 weken langer uit de running. Eigenlijk gek dat het zo gaat....
Ik hoop dat je zoon snel geholpen kan worden!
dinsdag 29 juli 2025 om 15:20
Had er ook geen idee van eigenlijk.MrsM schreef: ↑29-07-2025 14:44Een concollega van mij had iets soortgelijks een maand geleden. Scheenbeen en kuitbeen geloof ik, werd pas na 2 weken geopereerd. Op de dag zelf was geen plaats, en toen was het geen spoed meer. Maar daardoor ben je wel weer 2 weken langer uit de running. Eigenlijk gek dat het zo gaat....
Ik hoop dat je zoon snel geholpen kan worden!
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 29 juli 2025 om 15:23
Die was al voorbij alleen toen hadden we de rest van de toestanden.Honingbij_ schreef: ↑29-07-2025 14:55Zo gek is het niet. Na een breuk gaat het vaak enorm zwellen. Dus je moet óf direct opereren, óf je moet wachten tot de ergste zwelling voorbij is, en dat is vaak een week of twee.
Gisteren was het ook weer gezwollen dus hij ligt nu al zo'n 20 uur plat. Dat op en neer gehijs op die trap maar even tot morgen achterwege laten.
dinsdag 29 juli 2025 om 15:25
Sightseeing zuid en west Nederland.
Als het maar opschiet nu dan. Veel plezier!

dinsdag 29 juli 2025 om 15:34
Jij sterkteGrobbekuiken_ schreef: ↑29-07-2025 15:25Sightseeing zuid en west Nederland.
Als het maar opschiet nu dan. Veel plezier!![]()

Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 29 juli 2025 om 15:40
Mooiste stad van Nederland (hoewel ik meer van Vlaanderen hou)
En zie: ik zag een vaal paard en diens ruiter heette Dood. En achter hem kwam het dodenrijk
dinsdag 29 juli 2025 om 16:56
Ik heb er verder geen verstand van hoor maar moet ie dan niet een trombosespuit?Grobbekuiken_ schreef: ↑29-07-2025 15:23Die was al voorbij alleen toen hadden we de rest van de toestanden.
Gisteren was het ook weer gezwollen dus hij ligt nu al zo'n 20 uur plat. Dat op en neer gehijs op die trap maar even tot morgen achterwege laten.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
dinsdag 29 juli 2025 om 17:10
Klopt, meegekregen en daar hebben we er nog precies 1 van voor vandaag.Lady*Voldemort schreef: ↑29-07-2025 16:56Ik heb er verder geen verstand van hoor maar moet ie dan niet een trombosespuit?
dinsdag 29 juli 2025 om 17:14
Morgen weer een drukke dag dus: op jacht naar trombosespuiten. Wat een gezeik zeg. Straks is de boel alweer aan elkaar gegroeid tegen die tijd dat men iets onderneemt.Grobbekuiken_ schreef: ↑29-07-2025 17:10Klopt, meegekregen en daar hebben we er nog precies 1 van voor vandaag.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
dinsdag 29 juli 2025 om 17:17
Nou inderdaad! Ik dacht, in mijn naïviteit, dat ze met breuken toch wat sneller in actie zouden komen.Lady*Voldemort schreef: ↑29-07-2025 17:14Morgen weer een drukke dag dus: op jacht naar trombosespuiten. Wat een gezeik zeg. Straks is de boel alweer aan elkaar gegroeid tegen die tijd dat men iets onderneemt.
dinsdag 29 juli 2025 om 17:19
Neem aan dat ze daar in het zkh wel wat mee kunnen.Lady*Voldemort schreef: ↑29-07-2025 17:14Morgen weer een drukke dag dus: op jacht naar trombosespuiten. Wat een gezeik zeg. Straks is de boel alweer aan elkaar gegroeid tegen die tijd dat men iets onderneemt.
De opluchting dat ie in ieder geval morgen gezien gaat worden! Geen idee hoe het nu verder gaat, hoe snel (of traag) het ook gaat, er gebeurt iets.
dinsdag 29 juli 2025 om 17:23
Ik ook ja, maar dat ligt toch even anders als ik de verhalen van sommige meeschrijvers lees.
En zoon zelf zegt ook alle begrip te hebben voor ernstiger zaken die echt voortgaan, maar ondertussen wil hij zelf natuurlijk dolgraag zo snel mogelijk geholpen worden.
Nou ja, wellicht wordt het nu nog even gipsen als dat mogelijk is. Die pijn zal best aanwezig blijven maar een gipsenpootje geeft wel meer steun dan een stoffen brace.
dinsdag 29 juli 2025 om 17:25
Ja het verbaast mij ook een beetje. Toen mijn zoon die crurisbreuk had hebben ze ook een paar dagen gewacht met opereren maar hij had nog wat andere mankementen en lag rustig in een kunstmatig coma met zo'n uitwendige stellage in zijn been. Als je de hele dag auto in en auto uit en trap op en trap af moet lijkt me dat wachten toch een stuk minder gezond.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in