Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 1047 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Lemon_Pledge schreef:
31-07-2025 14:40
Nee toch?

https://www.mynd.nu/wie-is-vieze-jack/

Schijnbaar is het Jack de Vrieze.. een Heule Bekende Artiest, waar mensen schijnbaar grif 7000 euro per uur voor neerleggen @(

Jack de Vrieze alias vieze Jack (een typetje dus) die dus gespeeld wordt door Jeffrey Erens.

Zoals al eerder genoemd is hier.
BeeDifferent schreef:
31-07-2025 15:48
Jack de Vrieze alias vieze Jack (een typetje dus) die dus gespeeld wordt door Jeffrey Erens.

Zoals al eerder genoemd is hier.

Dus ze ging met drie kerels vreemd?
Friezin71 schreef:
31-07-2025 15:55
Dus ze ging met drie kerels vreemd?
Ze had een kwartet met die mannen.
Haha nou die Jamie heeft wel een apart type.

Zielig voor Steven Kazan!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
‘Arme’ Vieze Jack, die jarenlang alles op alles zette om zijn echte identiteit geheim te houden. Én als B-artiest ontzettend lekker bijsnabbelde. En kijk nu: voor iedereen te lezen wie er achter dat typetje schuilgaat. Als het klopt wat ik heb gehoord, had Jeffrey Erens bovendien een langdurige relatie. Tot voor kort, althans.
AvroTros neemt afscheid van jeugdpresentatrice Fenna Ramos. Na gesprekken tussen beide partijen is besloten om de samenwerking „eind 2025” te beëindigen, bevestigt de omroep na een artikel in het AD waarin Ramos wordt beschuldigd van wangedrag.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... 03824.html

De krant schrijft dat de 33-jarige Ramos door theaterproducent BazarMedia Productions wordt beschuldigd van grensoverschrijdend gedrag. Ze zou „divagedrag” hebben vertoond, hebben geschreeuwd en mensen hebben gekleineerd.
1x is genoeg
Sabeltandcavia schreef:
30-07-2025 17:46
Ik vond hem tenenkrommend en pijnlijk niet grappig toen hij en Jamie gast waren bij Dit was het Nieuws.
Oh ja, dat was echt heel erg om te zien.
Rouge__ schreef:
01-08-2025 11:49
AvroTros neemt afscheid van jeugdpresentatrice Fenna Ramos. Na gesprekken tussen beide partijen is besloten om de samenwerking „eind 2025” te beëindigen, bevestigt de omroep na een artikel in het AD waarin Ramos wordt beschuldigd van wangedrag.

De krant schrijft dat de 33-jarige Ramos door theaterproducent BazarMedia Productions wordt beschuldigd van grensoverschrijdend gedrag. Ze zou „divagedrag” hebben vertoond, hebben geschreeuwd en mensen hebben gekleineerd.
Nou, die komt dan niet makkelijk meer aan de bak.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
Yakuzakiko schreef:
31-07-2025 13:26
Ik vind het geen schop na, ik begrijp alleen wel dat zoiets als die lolbroekerij eerst nog wel leuk lijkt maar na verloop van tijd enorm kan gaan irriteren. Zij is ws wel volwassen geworden. Ik heb Steven en Jamie best vaak in programma's gezien, maar hij toont nooit een andere kant dan die met grote domme ogen en dan elke keer weer een meter aan zakdoekjes uit zijn mond trekken. Nou lekker geil.
Ik neem aan dat hij thuis niet de hele tijd vervelende goocheltrucjes doet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Rouge__ schreef:
01-08-2025 11:49

Wat gênant, divagedrag vertonen als Zapp kinderpresentatrice :rofl:
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Maleficent schreef:
02-08-2025 12:42
Ik neem aan dat hij thuis niet de hele tijd vervelende goocheltrucjes doet.
Dat neem ik van dat soort gasten nou juist wel aan.
Ja, het begint ws al 's ochtends, sta je daar koffie te zetten, komt ie met zijn hoofd om de hoek KOEKOEK!
Dan haalt hij een muntje achter je oor vandaan en daarna de grote verdwijntruc met de koffie.
Star⁴ schreef:
02-08-2025 14:39
Dat neem ik van dat soort gasten nou juist wel aan.
Ik ook.
Iemand ooit gehoord van Jessica C??
Ze is influencer, DJ en zou aan echte meisjes in de jungle hebben meegedaan in '24. Ik ken haar niet Maar blijkbaar is ze bekend?
Ze is in Frankrijk gearresteerd nadat bij een tolhuis 150 kilo XTC in haar auto werd ontdekt.
De straatwaarde wordt geschat op 3 miljoen Euro.
Nooit van gehoord.
dolfje schreef:
03-08-2025 07:41
Nooit van gehoord.

Nee ik ook niet.
Haar foto zegt me ook niets. 13 in één dozijn gezicht met al die fillers en silicone.
Hallodaar schreef:
03-08-2025 06:54
Ze is influencer, DJ en zou aan echte meisjes in de jungle hebben meegedaan in '24. Ik ken haar niet Maar blijkbaar is ze bekend?
Ze is in Frankrijk gearresteerd nadat bij een tolhuis 150 kilo XTC in haar auto werd ontdekt.

Word je (random) gecontroleerd bij een tolhuis? Is dat niet ‘betalen en door’?

Ik denk dat de politie getipt was en ze in een opsporingsregister stond, en er een melding kwam zodra het kenteken bij get tolpoortje gedetecteerd was.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
03-08-2025 10:37

Ik denk dat de politie getipt was en ze in een opsporingsregister stond, en er een melding kwam zodra het kenteken bij get tolpoortje gedetecteerd was.

Schijnt dat ze het vaker deed en zelfs over had opgeschept tijdens de opnames van die flutserie in the jungle.

Hoeft er maar eentje daarvan het door te geven.
himalaya schreef:
03-08-2025 10:37

Ik heb het nog nooit meegemaakt maar tegenwoordig is er wel vaker douane bij tol stopplaatsen.
Maar misschien zijn ze getipt inderdaad. Ze zouden haar auto helemaal binnensteden gekeerd hebben.
Net goed!
Laat haar imago maar flink naar de kl#te zijn. Wat een tuig zeg!
Ik ken haar uit de slechtste chauffeur van Nederland. Dan kan ik me zo voorstellen dat ze is aangehouden om een of andere gekke manoeuvre.
Gendarmerie staat heel vaak na de tolpoortjes.
Hallodaar schreef:
03-08-2025 06:54
Blijkbaar zo bekend dat ze moest bijklussen als drugskoerier / drugsverkoper :-D.
Dan brengt / bracht dat influencen duidelijk te weinig op.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven