Vinted topic - 3
dinsdag 23 april 2024 om 09:29
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
woensdag 30 juli 2025 om 16:51
Ik heb dat tijdje terug gehad. Iemand kon alleen DHL selecteren, terwijl ze wel bij anderen vintedgo kon kiezen. In die periode zijn er aantal pakketpunten gestopt met vintedgo. Verkocht toen weinig.
Lastste week weer diverse verkopen met vintedgo.
woensdag 30 juli 2025 om 22:52
Als je DHL dan even uitzet komt vintedgo op dat moment te voorschijn voor de kopers in mijn ervaring.
vrijdag 1 augustus 2025 om 13:30
Misschien kunnen jullie me helpen. Ik verkoop sinds kort op Vinted. De vorige keer dat iemand VintedGo als verzendoptie had geselecteerd, kreeg ik een QR-code die ik bij het pakketpunt kon laten scannen. Nu krijg ik een verzendlabel dat ik moet laten printen.
Komt dit door het pakketformaat? Dit is een middelgroot pakket en het vorige pakket was klein formaat.
Is er nog een optie dat ik het zonder te printen kan versturen?
Komt dit door het pakketformaat? Dit is een middelgroot pakket en het vorige pakket was klein formaat.
vrijdag 1 augustus 2025 om 14:18
Waarschijnlijk gaat het naar het buitenland. Voor frankrijk moet je vaak printen. (Bijv ook bij MR)Vergeetmijnietje schreef: ↑01-08-2025 13:30Misschien kunnen jullie me helpen. Ik verkoop sinds kort op Vinted. De vorige keer dat iemand VintedGo als verzendoptie had geselecteerd, kreeg ik een QR-code die ik bij het pakketpunt kon laten scannen. Nu krijg ik een verzendlabel dat ik moet laten printen.
vrijdag 1 augustus 2025 om 16:17
Misschien vind ik vinted toch wel leuk. Ben nu bezig met een boekenserie verkopen en heb een bod geaccepteerd voor 20 euro. Toch wel lekker!
Het verzenden van de laatste twee kledingitems (mijn eerste verkoop) ging ook heel makkelijk en ik zie alweer genoeg boeken die ik zou willen hebben op vinted, maar ik hou me nog even in. Heb er vooral veel bij mijn favorieten gezet
Het verzenden van de laatste twee kledingitems (mijn eerste verkoop) ging ook heel makkelijk en ik zie alweer genoeg boeken die ik zou willen hebben op vinted, maar ik hou me nog even in. Heb er vooral veel bij mijn favorieten gezet
zaterdag 2 augustus 2025 om 12:55
Normaliter binnen paar minuten. In de app en via de email.Elizabethie schreef: ↑02-08-2025 11:33Weten jullie hoelang het duurt voor je een code krijgt voor een verzendlabel? Vanochtend iets verkocht en moest een verzendlabel aanmaken maar er gebeurt niets...
If chocolate can't fix it, it's a real problem

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in