Welke e-reader?
dinsdag 5 augustus 2025 om 13:57
dinsdag 5 augustus 2025 om 14:41
dinsdag 5 augustus 2025 om 16:57
dinsdag 5 augustus 2025 om 17:02
Echt nog steeds zo jammer.Zeester1807 schreef: ↑05-08-2025 14:41De beste is nog steeds de Sony die al heel lang niet meer gemaakt wordt.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
dinsdag 5 augustus 2025 om 17:08
Ik heb ook een Kobo, het simpelste model, wel de kleurvariant. Ik heb een abonnement op Kobo Plus, dus dat vond ik zelf het handigste.
Sony heb ik ook ooit gehad, maar dat was helemaal in het begin van het e-readertijdperk. Ik vond het een heel traag ding en destijds sowieso heel onhandig met die kabeltjes.
Sony heb ik ook ooit gehad, maar dat was helemaal in het begin van het e-readertijdperk. Ik vond het een heel traag ding en destijds sowieso heel onhandig met die kabeltjes.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
dinsdag 5 augustus 2025 om 17:54
Ik heb ook een Pocketbook. Je kunt inderdaad mailen, ik gebruik Dropbox, werkt ook erg goed. Ik vind het handig dat je zelf kunt instellen wat het touchscreen doet (dus aan de rechterkant tikken: volgende pagina, aan de bovenkant tikken: open het menu, etc.). Zou kunnen dat dat met elke e-reader kan, ik vind het handig.
Ik heb destijds aan aanbieding gekocht met een cover van Pocketbook erbij. Daar ben ik misschien nog wel het meest blij mee. Ik neem hem overal mee naartoe in mijn tas, maar zo blijft hij netjes.
Ik heb destijds aan aanbieding gekocht met een cover van Pocketbook erbij. Daar ben ik misschien nog wel het meest blij mee. Ik neem hem overal mee naartoe in mijn tas, maar zo blijft hij netjes.
dinsdag 5 augustus 2025 om 20:32
Kobo Clara nog wat. Met een kobo plus abonnement. Ik lees hier over mailen en snoertjes etc, daar heb ik allemaal geen verstand van hoe dat werkt. Met het kobo plus abonnement is het ideaal. Je kan alles er zo opzetten zonder gedoe en het kost echt geen drol. 12 euro per mnd, maar je kan het met 6 mensen delen, dus dan is het 2 euro per mnd. Enige nadeel is dan dat je de boeken van de anderen op je e- reader ziet. Maar heb daar geen problemen mee. Je leest toch in je eigen boek. Heb verder de Hebban app. Daar zet ik in welke boeken ik gelezen heb. Vind ik zomaar leuk om terug te zien.
dinsdag 5 augustus 2025 om 21:33
Je kunt categorieën aanmaken, en jouw boeken in je eigen map zetten!Tulpje22 schreef: ↑05-08-2025 20:32Kobo Clara nog wat. Met een kobo plus abonnement. Ik lees hier over mailen en snoertjes etc, daar heb ik allemaal geen verstand van hoe dat werkt. Met het kobo plus abonnement is het ideaal. Je kan alles er zo opzetten zonder gedoe en het kost echt geen drol. 12 euro per mnd, maar je kan het met 6 mensen delen, dus dan is het 2 euro per mnd. Enige nadeel is dan dat je de boeken van de anderen op je e- reader ziet. Maar heb daar geen problemen mee. Je leest toch in je eigen boek. Heb verder de Hebban app. Daar zet ik in welke boeken ik gelezen heb. Vind ik zomaar leuk om terug te zien.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in