Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*

03-07-2025 12:37 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.

*Zonder spoilers*
Wat gedraagt Erik zich kinderachtig zeg. Die snauw tijdens het ontbijt.
Mighty_Macaw schreef:
28-08-2025 18:01
Dit topic zit (bijna) vol, dus alvast een nieuwe aangemaakt voor vanavond.

Hier verder: entertainment/bb-vol-liefde-2025-deel-2 ... ges/512881
Nog een keer.
MarindaH schreef:
28-08-2025 19:35
Het is lullig voor Renske, maar Daniel heeft inderdaad niet zoveel verkeerd gedaan in mijn ogen. Hij zegt ook letterlijk tegen Renske de volgende dag: ik heb nooit tegen je gelogen, en gezegd dat ik nog geen gevoelens had.

Hij heeft dit niet bewust gedaan allemaal, de avond verliep zo en hij en Danique blijken elkaar meer dan leuk te vinden, kan gebeuren. Knappe jongen die dan zegt, ho ho, laten we maar gaan slapen nu, want Renske weet nog van niks.

Renske heeft ook niet zoveel verkeerd gedaan, behalve: ze ging vroeg naar bed. Echt, why? Ik moet wel zeggen dat ik lichte plaatsvervangende schaamte had om haar zo te zien, ik herkende echt mijn zestienjarige zelf hierin...
Het deed mij ook echt helemaal denken aan de drama’s op jongerencamping de Appelhof op Terschelling waar ik als 15-jarige met een berg vriendinnen heen ging en waar we in een week ook allemaal van dit soort dingen hadden, haha! Die heeft met die gezoend en nu staat ‘ie daar met die en die. Jaren ‘90, dus ook met drank overgoten natuurlijk.

Maar goed, daar was niemand op zoek naar een levenspartner.

Ik zal toen wel afgestompt zijn ofzo, dat dit soort dingen mij niet zo enorm zouden raken.
pina schreef:
28-08-2025 16:57
Nou inderdaad. En je hoeft echt niet eerst een weg te sturen voor je met de ander gaat, dat loopt in zo’n show allemaal synchroon.

Het is niet heel anders dan op de apps zitten.
Iedereen pakt dat toch anders aan, niet iedereen heeft de zelfde normen en waarden.
Rooss4.0 schreef:
28-08-2025 17:07
Precies.
Maar omdat het op tv komt moet het ineens allemaal politiek correct schijnbaar. Anders is het respectloos. Nu snap ik best dat mensen het een beetje gekkig vinden om te zien hoe een kandidaat iedereen even uitprobeert maar van mij mogen ze hoor. Dat is nu eenmaal een bijkomstigheid van daten, ook even voelen of het lijflijk klikt.
Ik heb nog nooit op een app gezeten. Dus ik zou handelen naar mijn eigen normen en waarden. En niet volgens wat gangbaar is op een app.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven