Mode & Beauty alle pijlers

Wat hierbij te dragen

28-08-2025 21:04 20 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb deze jumpsuit gekocht voor een promotie/feestje https://www.wehkamp.nl/app/product/1742 ... =pdp_share

Daar ga ik zwarte pums bij dragen.
Wat kan ik erbij doen als het koud zou zijn?
Ik kan altijd nog mijn zwarte mooi leren jasje erbij aan doen maar misschien hebben jullie andere ideeën?
Ik twijfel over een stola, dat zou ik leuk hebben gevonden als jumpsuit strak was maar deze is vrij los.

Ik hoor jullie ideeën het graag!
Een mooie (cropped) blazer misschien?
Of zo'n soort sjaal: https://eyecatchersluxe.com/nl/products ... cy=EUR&utm

Met een clutch in dezelfde kleur erbij als accessoire. Misschien met kleine gouden oorbellen en een dun gouden kettinkje, zeker leuk als je clutch ook een gouden handvat heeft.

Of een kort bontjasje, ik heb een heeele leuke in de kast die hier ZO goed bij zou staan, haha.
Gezien de mouwen lijkt me een jasje helemaal niet handig. Ik zou gaan voor een mooie zwarte omslagdoek.
https://www.vrouwenoutfits.nl/producten ... zwart-2kwe
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zou voor een colbert gaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als het koud is trek je een andere outfit aan
blijfgewoonbianca schreef:
28-08-2025 21:50
Ik zou voor een colbert gaan.
Ik ook. Een zwarte, want de jumpsuit is al kleurig genoeg.
Cum non tum age
Qeslisabeth87 schreef:
29-08-2025 00:16
Als het koud is trek je een andere outfit aan
Joh, nog helemaal niet als optie overwogen. Bedankt voor je idee.

Fijn dat de andere tips ook in de zelfde richting gaan als dat ik zelf dacht (had toch mijn twijfels). Ik denk dat omslagdoek het mooist is, ga opzoek naar een mooie zwarte.
THX voor de hulp.
Ik denk dat wit er ook heel erg mooi bij afsteekt.
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
Een boyfriend blazer, oversized en dan zwart. Omslagdoek zou ik niet doen, dat wordt te rommelig.
zwarte blazer of bruine trenchcoat
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Combineren met zwart lijkt me best zonde, tenzij je zwart haar hebt en donkere ogen.
Ik denk eerder aan: zachtroze, koel oranje, limegroen, beige, lichtblauw. Als je echt wilt knallen, fuchsia of geel.

Kan er niet een shirtje onder de jumpsuit? Jasje nogal zonde, of bedoel je om dat buiten te dragen en daarna uit te doen?
Liever zo min mogelijk toevoegen en de mooie jumpsuit in de hoofdrol laten. Een dun zacht openvallend vestje? Wat je uit doet zodra t kan?
Met een isolerend hemdje eronder zul je het niet snel koud krijgen lijkt me.
Gewoon stralen met dit mooie pak!
Poespas schreef:
29-08-2025 12:02
Combineren met zwart lijkt me best zonde, tenzij je zwart haar hebt en donkere ogen.
Ik denk eerder aan: zachtroze, koel oranje, limegroen, beige, lichtblauw. Als je echt wilt knallen, fuchsia of geel.

afschuwelijk. Heb je een elegante jumpsuit aan en dan maak je er een soort pipo de clown van met die kleuren.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Poespas schreef:
29-08-2025 12:02

Kan er niet een shirtje onder de jumpsuit? Jasje nogal zonde, of bedoel je om dat buiten te dragen en daarna uit te doen?
Liever zo min mogelijk toevoegen en de mooie jumpsuit in de hoofdrol laten. Een dun zacht openvallend vestje? Wat je uit doet zodra t kan?
Met een isolerend hemdje eronder zul je het niet snel koud krijgen lijkt me.
Gewoon stralen met dit mooie pak!
Limegroen?!!?

Shirtje eronder vind ik echt jaren 90 basisschool :rofl:
Ik zou gaan voor een blazer. Zwart kan, maar ik denk dat de juiste tint antraciet of donkerbruin ook heel mooi kan zijn.

Omslagdoek zie ik niet voor me hier
Een blazer staat inderdaad mooi
https://nl.pinterest.com/pin/379639443583032205/
THX voor alle reacties, ik ga morgen passen met diverse varianten. Ik laat jullie weten wat het geworden is.
MargjeM schreef:
29-08-2025 12:37
Ik zou gaan voor een blazer. Zwart kan, maar ik denk dat de juiste tint antraciet of donkerbruin ook heel mooi kan zijn.

Omslagdoek zie ik niet voor me hier

Eens! Ligt ook aan je haarkleur en welke accessoires je er bij doet, maar zwart vind ik zó keihard. Of zoek naar een gemêleerde stof zwart, dat aansluit bij het blauwe. Zonde om je prachtige knalblauwe jumpsuit dood te slaan met een zwarte blazer.
Een colbertje,eventueel ook cropped. Het beste in een donkere kleur zoals zwart of bruin.
Je pense donc je suis

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven