Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 2450 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
aurora79 schreef:
01-09-2025 11:27
Weet eigenlijk niet zo goed hoe ik me voel. Heb vooral met hun te doen. Ik weet hoe kut dit is. Ze moeten het hun kinderen vertellen etc.
Zijn vrouw is vooral boos op mij. En ze gaat me een mail sturen dat ik moet oppassen voor hem (wat er allemaal mis met hem is).

Hij voelde nu vooral opluchting zei hij.
Heeft hij dan eigenlijk je naam genoemd of wist ze al wie je was (hoe?)
Ik snap dat het ook heel verwarrend is voor jou, ik denk zoals Roos al zei dat hem laten het ook niet gaat worden.
Heftig!
Elegantic schreef:
01-09-2025 11:42
Heeft hij dan eigenlijk je naam genoemd of wist ze al wie je was (hoe?)
Ik snap dat het ook heel verwarrend is voor jou, ik denk zoals Roos al zei dat hem laten het ook niet gaat worden.
Heftig!
Die snap ik niet?
Ze zag een berichtje dat hij gisteren naar mij had gestuurd. Daarom weet ze mijn naam.

@Roos: ik snap die boosheid van haar ook heel goed. En misschien heeft ze ook alleen maar uit kwaadheid tegen hem gezegd dat ze mij een mail gaat sturen.
De afgelopen weken heb ik meegelezen hier (leuk dat het topic weer lekker actief is) en nu vond ik het tijd om weer eens actief mee te schrijven.

Heftige dagen Aurora! Het doet me denken aan de start van mijn relatie. Ik was single, hij ging vreemd met mij, en ik wilde me niet vastleggen dus ging soms op date. Net toen ik in het weekend voor het eerst dacht 'deze man is misschien wel leuker dan mijn minnaar' belde de minnaar mij maandagochtend op om te vertellen dat hij de scheiding in gang ging zetten. Typisch hoe dat samenvalt.

Ik heb toen die andere leuke man op een zijspoor gezet, en minnaar gezegd dat ik het samen wel wilde proberen, maar dat ik geen druk op onze relatie wilde omdat hij 'voor mij gescheiden was'. Zijn scheiding moest wat mij betreft los staan van het opbouwen van een relatie met mij. Het had ook zomaar gekund dat een echte relatie niet zou werken, en dan moest hij geen spijt krijgen van de scheiding. Bij ons is het allemaal goed verlopen, we zijn nog steeds gelukkig samen (overigens geen kinderen in het spel, dat scheelt veel denk ik).

Veel sterkte, het zal een emotionele achtbaan worden de komende tijd!
Wat heftig aurora, maar wel heel "fijn" dat de kogel door de kerk is :)
aurora79 schreef:
01-09-2025 11:51
Die snap ik niet?
Ze zag een berichtje dat hij gisteren naar mij had gestuurd. Daarom weet ze mijn naam.

@Roos: ik snap die boosheid van haar ook heel goed. En misschien heeft ze ook alleen maar uit kwaadheid tegen hem gezegd dat ze mij een mail gaat sturen.
Je schreef een tijdje terug dat als hij ging scheiden dat je hem wilde laten zodat hij het voor zichzelf kon uitzoeken of zijn single leven kon oppakken (ik weet het precieze niet meer)
Of zit ik er nu helemaal naast
aurora79 schreef:
01-09-2025 11:51
Hij heeft zich laten betrappen?
.
Mariana schreef:
01-09-2025 11:55
De afgelopen weken heb ik meegelezen hier (leuk dat het topic weer lekker actief is) en nu vond ik het tijd om weer eens actief mee te schrijven.

Heftige dagen Aurora! Het doet me denken aan de start van mijn relatie. Ik was single, hij ging vreemd met mij, en ik wilde me niet vastleggen dus ging soms op date. Net toen ik in het weekend voor het eerst dacht 'deze man is misschien wel leuker dan mijn minnaar' belde de minnaar mij maandagochtend op om te vertellen dat hij de scheiding in gang ging zetten. Typisch hoe dat samenvalt.

Ik heb toen die andere leuke man op een zijspoor gezet, en minnaar gezegd dat ik het samen wel wilde proberen, maar dat ik geen druk op onze relatie wilde omdat hij 'voor mij gescheiden was'. Zijn scheiding moest wat mij betreft los staan van het opbouwen van een relatie met mij. Het had ook zomaar gekund dat een echte relatie niet zou werken, en dan moest hij geen spijt krijgen van de scheiding. Bij ons is het allemaal goed verlopen, we zijn nog steeds gelukkig samen (overigens geen kinderen in het spel, dat scheelt veel denk ik).

Veel sterkte, het zal een emotionele achtbaan worden de komende tijd!
Lijkt inderdaad net mijn verhaal!!
Ik heb hem ook altijd gezegd dat hij nooit om mij moet gaan scheiden. Maar hij zat al jarenlang in een ongelukkig huwelijk. Ik ben niet de reden zegt hij, maar het heeft het misschien wel versneld.
Rooss4.0 schreef:
01-09-2025 12:05
Hij heeft zich laten betrappen?
Zou kunnen. Geen idee
Elegantic schreef:
01-09-2025 12:04
Je schreef een tijdje terug dat als hij ging scheiden dat je hem wilde laten zodat hij het voor zichzelf kon uitzoeken of zijn single leven kon oppakken (ik weet het precieze niet meer)
Of zit ik er nu helemaal naast
Klopt. Denk dat meteen in een nieuwe relatie stappen niet handig is.
Maar hoe dit in de praktijk werkt, weet ik niet.
aurora79 schreef:
01-09-2025 12:06
Lijkt inderdaad net mijn verhaal!!
Ik heb hem ook altijd gezegd dat hij nooit om mij moet gaan scheiden. Maar hij zat al jarenlang in een ongelukkig huwelijk. Ik ben niet de reden zegt hij, maar het heeft het misschien wel versneld.

Ja dat geldt voor mijn vriend ook, ik was de katalysator, zonder mij was die scheiding er ook wel gekomen maar (maanden of jaren) later
aurora79 schreef:
01-09-2025 12:08

Wij zijn gaan daten zonder elkaar te beperken, geen monogamie gevraagd, elkaar weer opnieuw leren ontdekken. Ook niet meegenomen naar elkaars familie en vrienden de eerste tijd, eerst elkaar op een andere manier leren kennen.
We zijn overigens gaan swingen (meestal samen, een enkele keer een date los van elkaar). Monogamie vinden we niet heel belangrijk, openheid daarover wel. Heel fijn om het niet meer stiekem te hoeven doen.
aurora79 schreef:
De tijd zal het leren. Wij zijn er vol ingegaan, achteraf misschien niet handig, maar er was geen remmen meer aan.
aurora79 schreef:

Maar wat is je gevoel dan op dit moment? Maakt je hart stiekem niet toch een klein sprongetje?
I wanna live my life with the volume full!
Eidde schreef:
01-09-2025 13:49
Maar wat is je gevoel dan op dit moment? Maakt je hart stiekem niet toch een klein sprongetje?
Ik voel me onrustig. Ben misselijk
aurora79 schreef:
01-09-2025 15:01
Ik voel me onrustig. Ben misselijk

Ja snap ik wel. Zenuwen denk ik?
I wanna live my life with the volume full!
Rooss4.0 schreef:
01-09-2025 11:38
Logisch dat ze boos is.

Maar gos, wat zou ik haar gunnen om de eer aan zichzelf te houden in deze. Het zal vast lekker voelen om even te spuien maar het lijkt me ook heel confronterend om alles wat stom aan hem is op papier te zetten.
Het drukt je namelijk ook heel erg op het "maar ik koos wel jarenlang voor deze man" punt.

Ze heeft me toch een mail gestuurd.
Ze bedankt me voor dat ik haar leven en die van haar 3 kinderen op de kop heb gezet. En ze waarschuwt me inderdaad... ze zegt dingen over hem die ik al wist.
aurora79 schreef:
01-09-2025 17:13
Ze bedankt me voor dat ik haar leven en die van haar 3 kinderen op de kop heb gezet. En ze waarschuwt me inderdaad... ze zegt dingen over hem die ik al wist.
Heel sneu voor haar en logisch dat ze boos is, maar laat het van je afglijden. Het is niet jouw verantwoordelijkheid.
Nouja zeg, waarom mailt ze jou? En hoe komt ze aan je email? Wat bizar.

Qua scheiden, ik had dus poly relatie maar zonder vriend was ik uiteindelijk ook gescheiden maar pas paar maanden later. Het was niet voor/door hem maar zetten dingen wel in perspectief.
Ik snap best dat ze heel erg boos is. En ik begrijp ook de andere kant.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
01-09-2025 17:51
Ik snap best dat ze heel erg boos is. En ik begrijp ook de andere kant.
Ja tuurlijk. Zou ook woest zijn. Maar reageer dat lekker op je ex af.
Aurora79, jeetje wat een ontwikkelingen opeens. Snap dat je vol zit met zenuwen. Ik begrijp de woede van zijn vrouw, maar mailen?? Probeer het van je af te laten glijden, anders ga jij eraan onderdoor. Hoop voor de kids dat het geen vechtscheiding wordt. Vraag me eigenlijk af hoe ze aan je gegevens komt....? Dat geeft hij toch niet aan haar?
aurora79 schreef:
01-09-2025 17:13
Kent ze jou? Dat idee krijg ik een beetje, ze heeft berichten gelezen en nu die mail weer.

Ik heb een beetje een gek gevoeletje over jouw minnaar. IK krijg het idee dat hij het op de spits heeft gedreven, zich heeft laten betrappen om er maar vanaf te zijn. Jou heeft ingezet om de boel te forceren ofzo. Ik vind het een raar verhaal.
.
Koettie schreef:
01-09-2025 17:52
Ja tuurlijk. Zou ook woest zijn. Maar reageer dat lekker op je ex af.
Nou... als ze elkaar iets beter kennen dan hier geschetst wordt dan snap ik haar wel.
.
Nice_41 schreef:
01-09-2025 18:16
Aurora79, jeetje wat een ontwikkelingen opeens. Snap dat je vol zit met zenuwen. Ik begrijp de woede van zijn vrouw, maar mailen?? Probeer het van je af te laten glijden, anders ga jij eraan onderdoor. Hoop voor de kids dat het geen vechtscheiding wordt. Vraag me eigenlijk af hoe ze aan je gegevens komt....? Dat geeft hij toch niet aan haar?
Ze weet mijn naam en dat ik een collega ben. Misschien via LinkedIn? Ik heb wel gezien dat ze heeft gekeken daarop
Ik sluit me bij Roos aan. Raar wat ze ineens allemaal over je weet. En je mailadres komt volgens mij niet op linked in te staan.
Ik heb met minnaar afgesproken dat hij - mocht het ooit uitkomen- alleen mijn voornaam noemt. Ik heb geen zin in mails of een internet heksenjacht.

Vriend van minnaar had me niet goed gezien. Dacht dat ik een bekende was van hen. Dat heeft minnaar ontkracht ( is ook zo, ik ben diegene niet) daarna vroeg hij niet door.
Vind ik op zich wel bijzonder: zou het onder mannen niet uitmaken dat je vreemd gaat/ wil je als vriend daar niks over weten?
Mijn vriendinnen wilden juist heel veel weten, toen ik hen van mijn open relatie vertelde.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven