Mode & Beauty alle pijlers

Lingerie voor een lange appel

01-09-2025 20:53 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welke merken lingerie vallen goed als je een lange torso hebt en een redelijk appelfiguur (breder van onder dan van boven)? Ik zou ook zo graag eens iets echt sexy dragen, maar het lukt me niet echt om dit te vinden.

Edit: ik besef me nu dat ik waarschijnlijk geen appel ben, maar wat dan wel? :-$

Ik herken me ook niet in de andere types, zijn er soms nog meer lichaamstypes die minder bekend zijn?
frouwke wijzigde dit bericht op 01-09-2025 21:06
30.21% gewijzigd
Breder van onder dan van boven is toch een peerfiguur?
Ik heb eigenlijk gewoon een heel 'raar' figuur.... Ik heb het idee dat geen enkele van de omschrijvingen appel, pee, rechthoek enz. echt 100% aansluit bij mijn figuur....

Misschien is het ook wel een zandloper, maar dan beneden breder dan boven...
Dat is toch een gitaar-figuur? Zoals de latina's. Brede heupen, flinke billen icm wat smallere schouders.

Daar past toch vrijwel alles bij? Flinke billen / heupen komen prachtig uit in een string bijv
Flespompoen? :mrgreen:
Je kan gewoon aantrekken wat je mooi vindt, vind ik.
Misschien een babydoll?
Afbeelding
Ik vraag me af of wij hetzelfde figuur hebben want ik had dit ook kunnen schrijven.

Ik heb smalle schouders en brede heupen maar geen volle billen of bovenbenen, ik weet niet of dat ook voor TO geldt? Ik kan er in elk geval ook nooit een duidelijke naam voor vinden.
Yakuzakiko schreef:
01-09-2025 21:29
Flespompoen? :mrgreen:
Je kan gewoon aantrekken wat je mooi vindt, vind ik.
Misschien een babydoll?
Afbeelding
Ik ben ook lang en zo'n babydoll gaat bij mij best oké. Het rokje zal door mijn langere bovenlijf iets korter zijn dan bij de gemiddelde vrouw maar daar heb ik nog nooit eenman over horen klagen :lol:

Ook een catsuit (zoiets als dit: https://www.easytoys.nl/catsuits) lukt best aardig omdat het stretchy is en je het toch ook weer snel uittrekt
In een enkel geval heb ik de catsuit bij de tenen opengeknipt zodat het een soort van legging wordt met blote voeten, en daarmee 'win' je weer wat materiaal.

Kortom, vooral gaan voor de stretchy stofjes is mijn ervaring.
.
MargjeM schreef:
01-09-2025 20:57
Breder van onder dan van boven is toch een peerfiguur?

Inderdaad een lange peer.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven