Special forces vips
zondag 14 september 2025 om 16:55
Is er nog iemand die kijkt?
Van Famke Loise verwacht ik helemaal niet.
Ik vooral heel benieuwd hoe al die fitte mensen het gaan doen.
Timor Steffens
Famke Louise
Cherry-Ann Person
Kosso (Albert Dervishaj)
Jody Bernal
Fajah Lourens
Rachel John
Farja Farvardin
Dylan Hoogerwerf
Djarno Hofland
Matthijs Groenevelt
Van Famke Loise verwacht ik helemaal niet.
Ik vooral heel benieuwd hoe al die fitte mensen het gaan doen.
Timor Steffens
Famke Louise
Cherry-Ann Person
Kosso (Albert Dervishaj)
Jody Bernal
Fajah Lourens
Rachel John
Farja Farvardin
Dylan Hoogerwerf
Djarno Hofland
Matthijs Groenevelt
granny71 wijzigde dit bericht op 15-09-2025 19:25
41.92% gewijzigd
maandag 15 september 2025 om 16:14
Wat mij betreft (who died and made me boss) praten we gewoon over dat wat er al uitgezonden is.
Als mensen, om wat voor reden ook, later kijken, is het hun eigen verantwoordelijkheid om niet gelijk naar het laatste bericht in dit topic te scrollen.
De tweede afvallers had ik ook al aan zien komen eigenlijk.
Anderen vertellen wat ze moeten doen is heel iets anders dan het zelf ook doen.
Zoals de "trainer" zo mooi zijn. Cosmetisch lichaam is niet per definitie ook een sterk lichaam.
maandag 15 september 2025 om 19:05
Ik denk dat Fajah voor een vrouw wel sterk is, niet alleen cosmetisch fit, maar dat haar lengte haar tegenwerkt (zei ze zelf ook).
Ik ben topfit en heb sterke armen en benen, maar met mijn 1.60 kan ik lange mannen gewoon niet bijhouden op langere afstanden. En al helemaal niet als ik 20 kilo op mijn rug heb, dat is meer dan een derde van mijn gewicht.
Ik ben topfit en heb sterke armen en benen, maar met mijn 1.60 kan ik lange mannen gewoon niet bijhouden op langere afstanden. En al helemaal niet als ik 20 kilo op mijn rug heb, dat is meer dan een derde van mijn gewicht.
maandag 15 september 2025 om 19:24
Snap ik maar het is ook teamwerk dus is het aan de rest om te zorgen dat ze haar erdoor helpen.apppie schreef: ↑15-09-2025 19:05Ik denk dat Fajah voor een vrouw wel sterk is, niet alleen cosmetisch fit, maar dat haar lengte haar tegenwerkt (zei ze zelf ook).
De andere vrouwen zijn ook niet heel groot.
Jody Bernal is ook maar 170.
woensdag 17 september 2025 om 08:33
Gewacht met het lezen van het topic tot ik beide afleveringen had gezien.
Ik vond die ‘door een buis door het water’ pittig. En dan kom je boven en dan krijg je nog een golf over je heen. Ik vraag me dan af of dat bovenste deel van de kooi er snel af kan als je echt in paniek raakt.
En die ene die klem zat tussen de sporten van die ladder.. ik moest wel lachen..
Ik vond die ‘door een buis door het water’ pittig. En dan kom je boven en dan krijg je nog een golf over je heen. Ik vraag me dan af of dat bovenste deel van de kooi er snel af kan als je echt in paniek raakt.
En die ene die klem zat tussen de sporten van die ladder.. ik moest wel lachen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 17 september 2025 om 11:02
Natuurlijk.
Het zijn bij de training van de echte special forces misschien niet zo zijn maar ze gaan voor ene televisie programma echt zulke risico's niet nemen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in