Entertainment alle pijlers

Special forces vips

14-09-2025 16:55 32 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Is er nog iemand die kijkt?
Van Famke Loise verwacht ik helemaal niet.
Ik vooral heel benieuwd hoe al die fitte mensen het gaan doen.

Timor Steffens
Famke Louise
Cherry-Ann Person
Kosso (Albert Dervishaj)
Jody Bernal
Fajah Lourens
Rachel John
Farja Farvardin
Dylan Hoogerwerf
Djarno Hofland
Matthijs Groenevelt
granny71 wijzigde dit bericht op 15-09-2025 19:25
41.92% gewijzigd
Mousse28 schreef:
15-09-2025 13:50
Klopt, je moet nu inderdaad wel overschakelen naar Videoland. Dus vanaf wanneer mogen we over de 2e aflevering praten als het er al opstaat?
Wat mij betreft (who died and made me boss) praten we gewoon over dat wat er al uitgezonden is.
Als mensen, om wat voor reden ook, later kijken, is het hun eigen verantwoordelijkheid om niet gelijk naar het laatste bericht in dit topic te scrollen.

De tweede afvallers had ik ook al aan zien komen eigenlijk.
Anderen vertellen wat ze moeten doen is heel iets anders dan het zelf ook doen.

Zoals de "trainer" zo mooi zijn. Cosmetisch lichaam is niet per definitie ook een sterk lichaam.
Eens! Als je weet dat je nog niet bij bent, dan even niet hier lezen.

Fajah mag dus ook doorgestreept worden. :-)
Ik denk dat Fajah voor een vrouw wel sterk is, niet alleen cosmetisch fit, maar dat haar lengte haar tegenwerkt (zei ze zelf ook).
Ik ben topfit en heb sterke armen en benen, maar met mijn 1.60 kan ik lange mannen gewoon niet bijhouden op langere afstanden. En al helemaal niet als ik 20 kilo op mijn rug heb, dat is meer dan een derde van mijn gewicht.
apppie schreef:
15-09-2025 19:05
Ik denk dat Fajah voor een vrouw wel sterk is, niet alleen cosmetisch fit, maar dat haar lengte haar tegenwerkt (zei ze zelf ook).
Ik ben topfit en heb sterke armen en benen, maar met mijn 1.60 kan ik lange mannen gewoon niet bijhouden op langere afstanden. En al helemaal niet als ik 20 kilo op mijn rug heb, dat is meer dan een derde van mijn gewicht.
Snap ik maar het is ook teamwerk dus is het aan de rest om te zorgen dat ze haar erdoor helpen.
De andere vrouwen zijn ook niet heel groot.
Jody Bernal is ook maar 170.
Gewacht met het lezen van het topic tot ik beide afleveringen had gezien.

Ik vond die ‘door een buis door het water’ pittig. En dan kom je boven en dan krijg je nog een golf over je heen. Ik vraag me dan af of dat bovenste deel van de kooi er snel af kan als je echt in paniek raakt.

En die ene die klem zat tussen de sporten van die ladder.. ik moest wel lachen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb gisteren ook de tweede aflevering gezien.
Wij hadden het idee dat die kooi gewoon loszat en dat wanneer ze zouden gaan staan ze het gewoon omhoog konden duwen.
dolfje schreef:
17-09-2025 10:08
Ik heb gisteren ook de tweede aflevering gezien.
Wij hadden het idee dat die kooi gewoon loszat en dat wanneer ze zouden gaan staan ze het gewoon omhoog konden duwen.
Natuurlijk.
Het zijn bij de training van de echte special forces misschien niet zo zijn maar ze gaan voor ene televisie programma echt zulke risico's niet nemen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven