Napraattopic 2025.8, met geklets en een brandend zonnetje
woensdag 13 augustus 2025 om 14:42
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2025 20:17
0.13% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 23 september 2025 om 23:57
woensdag 24 september 2025 om 08:05
Dank u.tweeling schreef: ↑23-09-2025 23:57Veel sterkte gewenst Ladyday![]()
Ik kon al een tijdje niet meer inloggen, maar nu toch de moeite genomen, omdat ik wil zeggen dat ik het niet oké vind sommige reacties op Solo.
Hoe ga ik dit zeggen zonder iemand te kwetsen. laat ik het maar bij houden dat ik haar reactie wel begreep.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 24 september 2025 om 09:24
Sterkte met hondje.noglangnietjarig schreef: ↑24-09-2025 09:15NomenNescio een maandban.
Zo naar de dierenarts, mijn ene hondje moet onder narcose, ze gaan een paar kiezen trekken.
Kwam bloed uit zn bek en dit kwam er dus achterweg.
En die maandban... ik vrees dat ik schuldig ben. Wat een ongelofelijke kutpost was dat. Gelijk gestaft, iets wat ik trouwens zelden doe, maar altijd open in ben. Topic wil ik een kind. De mods zullen de posts nog wel wissen.
I am free, yes, I'm free, now I'm on my way...
woensdag 24 september 2025 om 09:34
Was dat die post aan mij?
Ik had dat topic al weggeklikt, maar ben nu ff gaan kijken. Anders had ik em zelf gestaft.
David Dunning
David Dunning
woensdag 24 september 2025 om 09:35
woensdag 24 september 2025 om 09:37
Ik heb er nu zelf ook nog op gereageerd, omdat ik juist daar recht van spreken heb, omdát ik ook psychisch kwetsbaar ben.
David Dunning
David Dunning
woensdag 24 september 2025 om 09:37
woensdag 24 september 2025 om 09:39
Ze zouden het nog steeds doen als het erg genoeg is.
David Dunning
David Dunning
woensdag 24 september 2025 om 09:43
woensdag 24 september 2025 om 09:46
woensdag 24 september 2025 om 09:54
Behalve dat het ongepast was, krijg ik soms het gevoel dat de mods mij extra 'beschermen', nadat ze mij een keer enorm gebashed hebben laten worden.
Een beetje het andere uiterste.
David Dunning
David Dunning
woensdag 24 september 2025 om 10:08
Het was erg genoeg. Het was zelfs een klassieke ad hominem: iemands persoonlijke omstandigheden/ eigenschappen aanhalen om diegene als discussiepartner te diskwalificeren. Uiterst nare manier van forummen, veel naarder dan een keertje 'kutwijf' roepen.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
woensdag 24 september 2025 om 10:11
Mee eens hoor.Lady*Voldemort schreef: ↑24-09-2025 10:08Het was erg genoeg. Het was zelfs een klassieke ad hominem: iemands persoonlijke omstandigheden/ eigenschappen aanhalen om diegene als discussiepartner te diskwalificeren. Uiterst nare manier van forummen, veel naarder dan een keertje 'kutwijf' roepen.
David Dunning
David Dunning
woensdag 24 september 2025 om 10:21
Zou kunnen, al vliegen ze voor mijn gevoel los daarvan ook wel een beetje alle kanten op. Volgens mij is dat overhaaste gegum niet handig / wenselijk - uitzonderingen zoals inbreuk op privacy daargelaten. Het wordt denk ik ook extra subjectief. En een gesprek onmogelijk, omdat de mods voor mij besloten hebben dat iets waar ik me in betrokken voelde ongepast is. Ik vind het een rare reflex (nog los van het feit dat ik net als Lady een rotgevoel aan heb overgehouden aan gisteren). In het echte leven ga ik ook het gesprek met iemand aan wanneer diegenen iets zegt wat ik als ongepast ervaar of mij anderszins raakt. Ik zie niet in waarom dat hier anders zou moeten zijn. Waarbij ik me wel kan voorstellen dat je als beheerders/mods op dit medium 'op de man' anders behandelt omdat je geen hetze wilt.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in