Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 1267 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
MissNuada schreef:
20-09-2025 14:51
Ik mijd X maar ze was op threads ook erg aanwezig met allerlei fake nieuws en deze opzweperij, knettergek.
Ze staan nu met NSBvlaggen te wapperen en er is binnen een uur al geweld gepleegd richting tegenbetogers en politie.
Een politiewagen staat dus in de fik.
Afgelopen paar maanden kan ik de hele dag wel hardop zeggen wat ik van deze types vindt maar is niet zo gezellig, dus doe het met mate.

Ik vindt dat al deze mensen opgepakt moeten worden, maak ze een voorbeeld, snelrecht, flinke boetes en straffen/beperkingen.
Denk alleen dat nooit gaat gebeuren in huidig politiek klimaat.
NSB-vlaggen? Dat gaat te ver. Ik hoorde dat er ook een aantal neonazi´s op afkwamen... :O
Je pense donc je suis
pepexx schreef:
21-09-2025 16:52
Ik wist niet dat wij zoveel rotzooi hadden, lees, oude kleding en schoenen.
Bij elkaar ruim 7 vuilniszakken vol en 1 zak met nog goede, te kleine jeans.
Die laatste heb ik een adresje voor, de rest weg ermee.

Wat kan een mens een zooi verzamelen.
Ik heb een aantal dingen in een grote zak gedaan en die ga ik bij gelegenheid naar het Goed brengen.
Je pense donc je suis
GroenTuintje schreef:
23-09-2025 11:54
Wat haaaaat ik die hondeneigenaren die hun hond voor mijn deur laten kakken :wtf: stond er vanochtend in samen met mijn jongste… en we zaten al in de auto.. hele auto onder de kak. Wat zou ik graag die hondendrol bij diegene in zijn brievenbus mikken :whistle:
Gatverdamme! Ik zou dan zelf een schep halen,een wasknijper op mijn neus zetten en dan de poep inderdaad voor de deur flikkeren tegen de deur aan... :lol:
Je pense donc je suis
Henk-und-Roelie schreef:
23-09-2025 12:09
Bah!
Ik vind hondenpoep ook zo ontzettend smerig, en loop daardoor nooit zorgeloos over een grasveldje, al helemaal niet met sandalen.
Voor je eigen huis is nog smeriger.
Ik ook niet en daarna volgt er altijd schoentjes controle... :sick:
Je pense donc je suis
collega kondigde aan dat hij "zijn vriendin zwanger had gemaakt". Wat ik zei: gefeliciteerd! Wat ik dacht: kon dat niet wat minder plastisch?
En nú in één keer goed
MadameBijoux schreef:
23-09-2025 20:10
Ik heb een aantal dingen in een grote zak gedaan en die ga ik bij gelegenheid naar het Goed brengen.
Hier naar een vriendin en wat over is gaat op de weggeefhoek.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Dat je er maar in stikt, in dat geld wat je van mij gestolen hebt! Ik wou dat ik kon bewijzen dat jij het hebt gedaan want dan had ik er per direct werk van gemaakt en het geld terug geëist. Wat ben jij diep gezonken zeg, stelen van iemand die het financieel al moeilijk heeft.
GroenTuintje schreef:
23-09-2025 11:54
Wat haaaaat ik die hondeneigenaren die hun hond voor mijn deur laten kakken :wtf: stond er vanochtend in samen met mijn jongste… en we zaten al in de auto.. hele auto onder de kak. Wat zou ik graag die hondendrol bij diegene in zijn brievenbus mikken :whistle:
Ohh zo'n eikel ook wel eens gehad maar dan recht voor een garage deur. Heel de wielen van mijn fiets onder de stront en gelukkig mijn schoenen net niet. 3 dagen later kwam ik net aan fietsen toen een hond net klaar was met schijten voor de deur en het baasje stond op het punt weg te lopen zonder op te ruimen. Dus ik riep dat ie z'n stront op moest en als we het nog 1x voor de garage tegen kwamen ik het zou retourneren door de brievenbus.
Hij zei dat hij zijn hond daar eenmalig had gescheten maar voortaan geen stront meer voor de garage, maar dan weer wel bij de buren :facepalm:
pepexx schreef:
23-09-2025 22:08
Hier naar een vriendin en wat over is gaat op de weggeefhoek.
👍
Je pense donc je suis
Vandaag is het precies 10 jaar geleden dat mijn broer is overleden. Hij werd maar 31 jaar. Ik ben op dit moment aan het herbeleven (ongeval,consequenties,gemis,uitvaart...) en dat komt vandaag heftig binnen. 😭 Uiteraard ben ik dankbaar voor al die herinneringen die ik aan hem heb. ❤️
Je pense donc je suis
MadameBijoux schreef:
24-09-2025 09:27
Vandaag is het precies 10 jaar geleden dat mijn broer is overleden. Hij werd maar 31 jaar. Ik ben op dit moment aan het herbeleven (ongeval,consequenties,gemis,uitvaart...) en dat komt vandaag heftig binnen. 😭 Uiteraard ben ik dankbaar voor al die herinneringen die ik aan hem heb. ❤️
🫶🏼
Graze schreef:
24-09-2025 02:32
Hij zei dat hij zijn hond daar eenmalig had gescheten maar voortaan geen stront meer voor de garage, maar dan weer wel bij de buren :facepalm:
Ik zie nu voor me hoe de hond elke keer in poephouding nog een paar meter meegesleurd wordt.
MadameBijoux schreef:
Ach... meissie toch. :hug: :hug: :hug: :hug:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
...of je zemelt er nog even over door. Dat kan ook ja.
Meine güte, als ik sommige discussies lees ben ik zo blij dat ik me nooit echt ergens mee bemoei. Scheelt zoveel energie!
huismuis
MadameBijoux schreef:
Veel sterkte madame B :rose:
@dianaf: nee, dat lijkt mij ook geen prettige en ongemakkelijke realisatie.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven