Briljante Breinen

dinsdag 2 september 2025 om 21:33

Zeven afleveringen lang wonen de briljante breinen samen onder één schooldak. Hier slapen ze, eten ze, studeren ze en strijden ze tegen elkaar om het briljantste brein van 2025 te worden. Directrice Linda de Mol houdt de briljante breinen goed in de gaten en toetst hen elke aflevering op vaardigheden zoals rekenen, taal en algemene kennis, maar vooral wie het grootste olifantengeheugen heeft.
Wie kijkt er ook? Wat vinden jullie er tot nu toe van?
                    Wie kijkt er ook? Wat vinden jullie er tot nu toe van?

maandag 22 september 2025 om 03:38

Maar slim zijn betekent ook niet dat je alles weet.

maandag 22 september 2025 om 03:38

Maar slim zijn betekent ook niet dat je alles weet.

maandag 22 september 2025 om 06:43

Oh sorry, echt geen seconde over nagedacht dat dit ook op tv kwam. Ook omdat er over de onderwerpen van de test gesproken werd en daar leek iedereen ook in dezelfde aflevering te zitten.Kattentuintje schreef: ↑22-09-2025 03:57Ah. Videoland. Zonder dat het in de topictitel staat. Logisch.

zaterdag 27 september 2025 om 13:29

Nou ja Ramses is nou eenmaal een bijzonder persoon, ik heb het sowieso vanaf het begin apart gevonden dat hij zich had opgegeven voor dit programma. Leek me niets voor hem. Ik vond het uiteindelijk wel heel leuk om te zien dat hij die liedjes dus allemaal kende (ik trouwens ook, kon ze ook meezingen). Maar leuk dat Rashid een keer niet heeft gewonnen.
Verder hoorde ik tussen neus en lippen door dat Irina al een kleinzoon heeft.

zondag 5 oktober 2025 om 14:51

Echt? Ik vond er geen bal aan. De laatste aflevering wel, omdat die individueel was. Als het eerder individueel was geweest, was die Liz er al veel eerder uit gegaan. Die heeft werkelijk geen 1 vraag goed beantwoord in het hele programma volgens mij. Terechte finale met Ramses en Rashid en ook terechte winnaar. Maar volgende keer zou ik niet kijken.PoesMinoes schreef: ↑05-10-2025 13:09Rashid terecht gewonnen denk ik. Hij wist niet alleen veel maar was ook nog eens heel snel. Uiteindelijk vond ik het toch wel de moeite van het kijken waard.

zondag 5 oktober 2025 om 15:28

Tsja, als ik er echt niets aan vond was ik wel gestopt met kijken.Nadinexxx schreef: ↑05-10-2025 14:51Echt? Ik vond er geen bal aan. De laatste aflevering wel, omdat die individueel was. Als het eerder individueel was geweest, was die Liz er al veel eerder uit gegaan. Die heeft werkelijk geen 1 vraag goed beantwoord in het hele programma volgens mij. Terechte finale met Ramses en Rashid en ook terechte winnaar. Maar volgende keer zou ik niet kijken.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Al een account? Log dan hier in