Special forces vips
zondag 14 september 2025 om 16:55
Is er nog iemand die kijkt?
Van Famke Loise verwacht ik helemaal niet.
Ik vooral heel benieuwd hoe al die fitte mensen het gaan doen.
Timor Steffens
Famke Louise
Cherry-Ann Person
Kosso (Albert Dervishaj)
Jody Bernal
Fajah Lourens
Rachel John
Farja Farvardin
Dylan Hoogerwerf
Djarno Hofland
Matthijs Groenevelt
Van Famke Loise verwacht ik helemaal niet.
Ik vooral heel benieuwd hoe al die fitte mensen het gaan doen.
Timor Steffens
Famke Louise
Cherry-Ann Person
Kosso (Albert Dervishaj)
Jody Bernal
Fajah Lourens
Rachel John
Farja Farvardin
Dylan Hoogerwerf
Djarno Hofland
Matthijs Groenevelt
granny71 wijzigde dit bericht op 27-09-2025 18:32
42.80% gewijzigd
maandag 29 september 2025 om 11:53
dat gevoel kreeg ik ook dat ze sommige dingen nog een keertje extra doen omdat x of y dan waarschijnlijk omvalt/reageert/uitblinkt.apppie schreef: ↑29-09-2025 11:07Ik vond het ook muah. En ik vind het ook nergens op slaan dat ze Farjah eruit gaan zetten volgende week. Als iemand niet opgeeft, heeft hij niet op. Soms heb ik het idee dat ze proberen te forceren dat er iemand uitvalt (bijvoorbeeld ook met die boot tillen - ze moesten alleen maar nog een keer omhoog omdat iedereen de tocht naar beneden had gehaald), dat vind ik afbreuk doen aan het programma.
En doooooor!
maandag 29 september 2025 om 12:06
Mij verrast Farjah ook echt positief! Hij is denk ik fysiek wel minder fit dan veel andere mannen die nog over zijn maar hij loopt bij pittige marsen niet enorm te piepen, sterker nog, hij houdt dan juist oog voor de groep en helpt anderen door bijv hun hand vast te houden en ze mee te sleuren, ze op te peppen of anderen te roepen elkaar te helpen. Hij vindt veel dingen misschien spannender (of hij uit het in ieder geval meer) maar hij doet het wel. Bijv met die vrije val, als je écht hoogtevrees hebt, is zoiets nog 100x enger dan als je dat niet hebt. Hij wilde bijna opgeven, maar hij ging toch. Vind ik enorm stoer en zegt wat over zijn mindset, dat hij zich over die angst heenzette op dat moment.
Dat hij soms wel lijkt op te geven voor het hoeft, is zijn leerpunt, maar dat ziet hij ook wel in heb ik het idee. Ik vind zulke kandidaten juist het leukste van dit programma, mensen die echt zichzelf aan durven te kijken en zichzelf overwinnen. Van mij hoeft dat juist niet altijd de grootste fitboy te zijn.
Rachel is ook echt een mega stoere chick en Jody Bernal verrast me ook positief! Moest erg lachen dat hij zelfs die hond te snel af was.
maandag 29 september 2025 om 12:40
Of dat Timor ineens in die kist moest gaan liggen omdat hij had gewonnen, "maar niet gestreden". Dat is echt zo'n onzin, die kerel is mentaal en fysiek topfit en dan gaan ze er nog even een schepje bovenop doen. Hou je gewoon aan een vooraf bepaald programma. Als je een sterke lichting kandidaten hebt, halen er misschien wel 5 de eindstreep. So be it.
maandag 29 september 2025 om 13:16
maandag 29 september 2025 om 15:30

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in