Dit heb ik voor u getest

04-10-2025 19:05 211 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat heb jij voor anderen getest?

Deel je testresultaten, waar forummers hun voordeel mee doen.
Ik houd van aardappelen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
loulou39 schreef:
04-10-2025 21:06
Hahaha, moet zo lachen om jullie, en het is zo herkenbaar!
Even een oppeppertje 👍🏻

Ik kom gauw met een “getest voor jullie”, maar nu even een ordinaire tvt 😇.
Echt he, ik lig hier helemaal dubbel, maar moet stil zijn, want op dit tijdstip een slapend kind wakker maken is zachtgezegd niet erg handig. Dat heb ik ook al meerdere keren onbedoeld voor u getest.
Loren schreef:
04-10-2025 21:10
Dir is wel heel ernstig. Hoe gaat het nu met je?
Heel prima hoor. Was alleen tweedegraads, dus dat viel best mee. De brandwond is 3 jaar later nog steeds een donkere plek op mijn hand.
apiejapie schreef:
04-10-2025 20:59
Dat je groentensoep niet af hoeft te gieten. Voor u getest. Alstublieft

Been there, done that. Kippensoep.
NellieVermicelli schreef:
04-10-2025 22:35
Been there, done that. Kippensoep.
Gecombineerd met jouw nicknaam is dit extra grappig.
vivapimpelmees schreef:
04-10-2025 22:45
Gecombineerd met jouw nicknaam is dit extra grappig.
:rofl:
Om te testen of de rookmelder het nog doet hoef je er niet een vlam onder te houden met een aansteker. Het is namelijk een ROOKmelder en de enige reactie op een vlam die zo dichtbij komt is dat ‘ie zwart blakert.

Dat heb ik voor u getest.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Als je concerttickets hebt, moet je ook echt gaan op de datum die op je ticket staat, en niet op een andere datum. Heb ik voor jullie getest.

En: als je tickets koopt online, moet je het juiste e-mailadres opgeven. Heeft iemand anders getest, die per ongeluk mijn e-mailadres had opgegeven. (Heb dat nog recht kunnen breien, het was een concert waar ik geen interesse in had).
Laxeermiddelen die je in moet nemen ivm een darmonderzoek, combineren niet lekker met hevige hoestbuien van het restje griep dat je nog hebt. Yep, getest. :roll:
Ik vind hier dingen van.
Als je de blender aan zet, altijd het deksel er op doen. Dit heeft mijn man getest voor jullie.

Als je staat te koken (op gas), let dan goed op welke pit je aan zet en wat er op staat. Het is niet handig om een pit aan te zetten waar een deksel op de pit ligt. En als je dat dan eenmaal door hebt, is het nog minder handig om dat metalen deksel er met je blote handen af te pakken. Dit heb ik voor jullie getest. Het levert overigens ook een metalen deksel met brandplekken op.
En wat jullie ook niet meer hoeven te proberen omdat ik het al gedaan heb, is het koffie-apparaat aanzetten zonder de pot eronder. Geen idee wat ik aan het testen was, maar ik beveel het niet aan.
Ik vind hier dingen van.
Leuk topic!

Je moet langer dan 160 cm zijn om zelf je pakketje uit het bovenste vakje van een DHL pakketautomaat te halen.

Dit heb ik voor u getest.
BellatrixVanDetta schreef:
04-10-2025 21:55
Pas op met flared broeken en puntlaarsjes in maat 36 als je de trap af moet.

Persoonlijk voor u getest.
Die test heb ik gedaan met opstaan uit een stoel met een flared broek en een glas in mijn hand. Dat werd in de avond naar het ziekenhuis voor hechtingen in mijn arm waar een stuk glas in zat.
Het is wat het is
Een wesp doorslikken is geen succes, heeft mijn moeder getest.

Telefoon meewassen in de wasmachine ook niet doen.
Het is wat het is
Pas op met flesjes in je tas waarvan de dop er niet goed op zit.

Dit heb ik, meer dan eens voor jullie getest.
Een kreukel even snel uit je broek strijken terwijl je hem draagt is ook geen succes.
joppie wijzigde dit bericht op 04-10-2025 23:11
0.58% gewijzigd
Het is wat het is
Joppie schreef:
04-10-2025 23:06
Een wesp doorslikken is geen succes, heeft mijn moeder getest.

Telefoon meewassen in de wasmachine ook niet doen.

Die laatste test geldt ook voor papieren zakdoekjes.
Joppie schreef:
04-10-2025 23:08
Een kreukels even snel uit je broek strijken terwijl je hem draagt is ook geen succes.
Hahaha dit zijn van die dingen waarvan je als je oud bent je afvraagt waarom dat een goed idee leek.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Joppie schreef:
04-10-2025 23:08
Een kreukels even snel uit je broek strijken terwijl je hem draagt is ook geen succes.
:rofl:
Ik vind hier dingen van.
Een potje pindakaas uit een la pakken kun je beter niet alleen bij het deksel vasthouden als die er maar half opzit.
Heb ik persoonlijk voor jullie getest.
Een trio met twee goed geschapen mannen in de nacht voorafgaand aan een vlucht van 5 uur is op zich niet verkeerd, maar is een flinke beproeving voor je eh… zitvlak.

Heb ik persoonlijk voor u getest.
Wat een hilarisch topic trouwens :rofl:
Als een dolle je telefoon zoeken als je aan het bellen bent ook geen succes.

Naar buiten lopen met een volle asbak is ook geen succes want daarmee krijg je de deur niet open, heeft mijn man jaren geleden getest.

Een steen omhoog gooien en op je hoofd laten vallen is ook geen succes, net als met je wenkbrauw tegen een vensterbank aanlopen. Gratis getest door mijn kleuter.
Het is wat het is
Wadapatja schreef:
04-10-2025 22:10
Als je in een horny bui een pikant appje wilt sturen, kijk dan GOED of je het aan de juiste persoon stuurt.

Dit heeft mijn ex voor jullie getest. :(
:hug: wat een idioot.
Als je een opmerking wil maken over je schoonmoeder, check dan even of ze niet achter je zit op de tribune :facepalm:

Voor u getest

Gelukkig is ze dovig en had het niet gehoord :yes:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Zoon getest. Een tosti ijzer aanzetten op en met een gaspit.het tosti ijzer smelt prima. De tosti niet. Tsja sommige dingen hebben een stekker.
Afkoelen heeft gewerkt

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven