Dit heb ik voor u getest

04-10-2025 19:05 251 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat heb jij voor anderen getest?

Deel je testresultaten, waar forummers hun voordeel mee doen.
Ik houd van aardappelen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
Sokkenverslijter schreef:
05-10-2025 09:15
Als je een krop zelf gekweekte sla uit de kas haalt, check dan wel of er een pad in zit. Anders springt hij bij het wassen van de sla zo achter het fornuis. En moet je het fornuis verplaatsen om de pad te zoeken.

Getest door mijn moeder, mijn vader was dan weer goed in het zoeken naar de pad.
Een pad :O.

Het is ook handig om, als je humaan een muis wilt vangen, het deurtje van de diervriendelijke muizenval open te zetten.

Anders vang je dus geen muis. Ik geef zelf 100% garantie op deze testuitslag.
lizenlotte schreef:
05-10-2025 09:13
Droogkokende rijst moet je niet letterlijk nemen (als in zonder water op het vuur zetten) het resultaat is een kromgetrokken zwart geblakerde pan die je weg kunt gooien en een niet zo blije ouder. Getest door een familielid jaren geleden.
Haha, heb ik ook getest. Surprise maken voor schoonbroer (lang geleden) en de rijst compleet laten doorkoken. Stinkende rijst, een zwarte pan en een niet blije ouder. Vader heeft de pan met heel, heel veel moeite zo goed als schoon gekregen.
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
Niet rechtsaf slaan terwijl ik rechtdoor fiets, het achterwiel van mijn fiets stond boven mijn hoofd.
Getest door mijn vriendin toen we 14 waren.

Een hoge oven bedienen op een stoeltje vlak achter de keukendeur zodat je bij het afstappen met je broekriemlus aan de deurkruk hangt.
Het lusje knapt.
Jaren geleden voor u getest.
Phlox24 schreef:
05-10-2025 09:16
Deze test ik regelmatig, resultaat is altijd hetzelfde. :frusty:
Hahaha hier ook wel eens getest
Als je bewijzen van een jarenlange buitenechtelijke verhouding opslaat in dropbox, kan het zomaar zijn iemand dat vindt omdat de desktop in je oude huis nog ingelogd is op jouw dropbox.

Heeft mijn ex voor u getest.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
In de loop der jaren voor u getest:

- ongekookte geschilde aardappels in water op het aanrecht, blijven nièt 3 dagen goed.

- check altijd eerst de schoenen/hobbies/geloofsovertuiging van je gesprekspartner vòòrdat je die finaal afbrand.

- in het toilet van een volle kroeg is het heel makkelijk om een stuk wc-rol in je panty mee te nemen als je die weer ophijst en dan met glorieuze sleep wc-papier van een paar meter lang naar je vrienden te lopen die helemaal achterin de kroeg staan. Als je graag de aandacht van de hele kroeg op je gevestigd ziet, zeker doen!

- als iemand je op een bedrijfsevent bekend voorkomt, check dan discreet even bij een collega wie dat is. Beter dan te vragen ‘u heeft zo’n bekend gezicht, kan het kloppen dat ik u ergens van ken?’. En dat hij dan zegt ‘dat kan kloppen, ik ben de hoogste baas van dit bedrijf’.

Zomaar een willekeurige greep uit een levenslange testperiode…
nieuwe_nicky wijzigde dit bericht op 05-10-2025 09:40
21.65% gewijzigd
Gooi een net gekochte gammele verpakking met spelden (zo'n kartonnetje met een plasticje er op) niet los in je handtas. Zelf getest en het resultaat kwam al toen ik bij de volgende winkel mijn portemonnee wilde pakken.
Als u heel lang niet naar de tandarts gaat omdat u bang bent voor pijnlijke behandelingen, krijgt u twee wortelkanaalbehandelingen om het af te leren. Die behandelingen zijn pijnloos.

Heb ik voor u getest.
Iemand feliciteren met een zwangerschap terwijl die persoon niet zwanger is wordt je niet in dank afgenomen.

Dit heb ik voor u getest.
Nieuwe_nicky schreef:
05-10-2025 09:35
In de loop der jaren voor u getest:

- ongekookte geschilde aardappels in water op het aanrecht, blijven nièt 3 dagen goed.

- check altijd eerst de schoenen/hobbies/geloofsovertuiging van je gesprekspartner vòòrdat je die finaal afbrand.

- in het toilet van een volle kroeg is het heel makkelijk om een stuk wc-rol in je panty mee te nemen als je die weer ophijst en dan met glorieuze sleep wc-papier van een paar meter lang naar je vrienden te lopen die helemaal achterin de kroeg staan. Als je graag de aandacht van de hele kroeg op je gevestigd ziet, zeker doen!

- als iemand je op een bedrijfsevent bekend voorkomt, check dan discreet even bij een collega wie dat is. Beter dan te vragen ‘u heeft zo’n bekend gezicht, kan het kloppen dat ik u ergens van ken?’. En dat hij dan zegt ‘dat kan kloppen, ik ben de hoogste baas van dit bedrijf’.

Zomaar een willekeurige greep uit een levenslange testperiode…
Hier getest een afstapje in een donkere kroeg niet zien, slecht idee maar je hebt wel alle aandacht als je languit over de vloer glijd.
Het is wat het is
Als je je huis aan het luchten en schoonmaken bent en nog even snel een vuilniszak net buiten om het hoekje van de voordeur wilt zetten, check dan eerst of je de voordeursleutel (en liefst ook je telefoon) in je zak hebt zitten.
Voordeur slaat dicht en je kunt op zoek naar een buur die thuis is om de slotenmaker te bellen. In blinde paniek bel je de bovenste in google, zit je 2 uur buiten te wachten en ben je 300 euro armer.

Irregular_Choice schreef:
04-10-2025 23:35
Een mes uit je handen laten schieten terwijl je vrouw op blote voeten vlakbij staat, is ook iets wat jullie niet meer hoeven te testen. Dat doet pijn aan je voet kan ik zeggen!
Een vork geeft een vergelijkbaar resultaat. Door man en mij voor jullie getest.
Forever is a hell of a long time.
Homclover schreef:
05-10-2025 06:38
Van een obese kat die bovenop je slaapt, word je schouder niet perse beter. Vannacht voor u getest.

Leuk topic!
Heerlijk topic

Een kleine niet-obese poes en diverse lichaamsdelen geven vergelijkbare resultaten. Onze poes test dit dagelijks met haar gezinsleden in verschillende samenstellingen. De enige die er goed uitkomt is de poes, die is lekker uitgerust.
Forever is a hell of a long time.
Over kroegen gesproken: steek niet, ik herhaal: niet, gezellig een jointje op als je zojuist zeven halve liters bier hebt verzwolgen, behalve als je het leuk vindt om wakker te worden naast de piano terwijl je aangestaard wordt door een grote kring belangstellende mede-dronkenlappen.

Dit heb ik (lang geleden) voor u getest.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
Als je een boot-overtocht boekt naar Groot Brittanie en terug, en je moet in ponden betalen heb je kans dat je de reis verkeerdom hebt geboekt. Voor u getest. En ook getest of dit weer om te draaien is: ja dat kan als er nog hutten zijn en het kost veel geld.

Als je een groepje kinderen in je auto vervoert naar een schooluitje check dan bij aankomst of ze allemaal de autodeur open konden krijgen en uit de auto zijn. Getest door de ouder waar mijn toen 6-jarige kind bij meereed.
"Just because something is typed - whether it is typed on a business card or typed in a newspaper or book - this does not mean it is true.” (The Wide Window - Lemony Snicket)
Een pannetje met gekookt eieren afgieten in de gootsteen. Als er 1 ei uitvalt dan moet je die niet met je vingers tegen proberen te houden.
Heb ik voor u getest.
(gelukkig liep de koude kraan al om de eieren te laten schrikken dus daar kon ik gelijk mijn vingers onder houden)
You can pick your friends.
You can pick your nose.
But you can't pick your friends nose.
(Jake)

Sabine schreef:
05-10-2025 09:49
Iemand feliciteren met een zwangerschap terwijl die persoon niet zwanger is wordt je niet in dank afgenomen.

Dat testresultaat ik beamen. "Jij moet ook niet lang meer, wanneer ga je met verlof?" vragen aan iemand die niet zwanger is, wordt je ook niet in dank afgenomen.

Sabine schreef:
05-10-2025 09:49

Nuttige test, helaas lees ik dit te laat.
Als piloot tegen passagier met een baby die heerlijk in haar armen ligt zeggen "now that's the way to travel" is geen goed idee, als ze die baby aan het borstvoeden is. Ook niet als het donker is en je het niet goed kan zien.

Heeft mijn oom voor u getest.
Voor u getest.
Overgeven bij een migraineaanval is niet leuk. Hoesten bij een migraineaanval is niet leuk. Deze 3 gecombineerd is echt niet aan te raden.
Nu hoeven jullie dat niet meer te testen. Wees blij.
"Just because something is typed - whether it is typed on a business card or typed in a newspaper or book - this does not mean it is true.” (The Wide Window - Lemony Snicket)
Een handstand maken tegen de deur die open gaat naar de gang. Getest door mijn vader die de gang uitkwam met twee koppen koffie.
Heb ik als kind voor u getest.

Aan tafel niezen met je mond vol spinazie, niet doen of houdt op zn minst je hand voor je mond.
Uiteraard ook als kind getest.
You can pick your friends.
You can pick your nose.
But you can't pick your friends nose.
(Jake)

Als je een soep wil staafmixeren is het beter om de staafmixer helemaal in de soep te dopen als je niet wilt dat de hele keuken onder de soep zit en jijzelf onder de kokend hete soepspetters

Persoonlijk getest, tweemaal zelfs om het definitief te checken
Hier kom ik nog op terug
Catan schreef:
05-10-2025 10:08
Nuttige test, helaas lees ik dit te laat.
:-D
Wanneer je hamster een tumor heeft, en uit zijn lijden verlost moet worden, ga dan niet zelf aan de slag met euthanasie op het gasfornuis.

Mijn vader heeft dit getest met hamster Hammie, in de jaren 70.
Met 3 kinderen onder de 8 die nieuwsgierig toekijken wat papa aan het doen is. Net als Hammie zelf, want het werkt niet.

Betaal gewoon 5 gulden aan de dierenarts , en vertel dat Hammie op avontuur is gegaan met een knapzakje..
onkruit wijzigde dit bericht op 05-10-2025 10:18
2.25% gewijzigd
Je kunt tot snot gekookte andijvie niet lekkerder maken door er dunne saté saus bij te serveren. Er bestaat kans dat je kind hiervan moet overgeven.

Door mijn moeder getest ca 45 jaar geleden
Hier kom ik nog op terug

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven