Tips voor hotel Londen

dinsdag 9 september 2025 om 17:08

Hallo!
Ik wil in november met een vriendin naar Londen. Doordeweeks, 3 nachten. We gaan met de trein.
Ik ben een hotel aan het zoeken en zie door de bomen het bos niet meer
Welke wijk is het leukst? We houden van beetje shoppen, cultuur snuiven, wellicht nog een musical bezoeken.
Vriendin is wel prikkelgevoelig dus het is wel fijn als de hotelkamer een beetje leuk is omdat we daar wellicht overdag nog wel terugkomen voor haar.
Budget is max €350,- per persoon. Of ga ik het daar nooit mee redden?
                    Ik wil in november met een vriendin naar Londen. Doordeweeks, 3 nachten. We gaan met de trein.
Ik ben een hotel aan het zoeken en zie door de bomen het bos niet meer
Welke wijk is het leukst? We houden van beetje shoppen, cultuur snuiven, wellicht nog een musical bezoeken.
Vriendin is wel prikkelgevoelig dus het is wel fijn als de hotelkamer een beetje leuk is omdat we daar wellicht overdag nog wel terugkomen voor haar.
Budget is max €350,- per persoon. Of ga ik het daar nooit mee redden?

maandag 6 oktober 2025 om 12:06

Ik weet het eigenlijk niet, de Towerbridge kun je gewoon overheen lopen en dus geen kaartjes nodig tenzij je naar boven wilt geloof ik. St Pauls was ook niet druk toen ik daar was en kon zo meteen naar binnen. Het British museum en andere musea kon ik ook zo naar binnen lopen na tascontrole. Waar ik wel van te voren een kaartje voor zal halen is Londen Eye als je dat wilt. Die rij is altijd mega dus ben er nog nooit in geweest omdat ik mezelf niet teveel wil vast leggen aan bepaalde tijden.
Wil je naar Shakespeare's Globe dan zou ik wel reserveren, ben daar een keer langs gelopen en het was daar toen al best druk terwijl de volgende voorstelling was over 45 minuten zou zijn.
                    Wil je naar Shakespeare's Globe dan zou ik wel reserveren, ben daar een keer langs gelopen en het was daar toen al best druk terwijl de volgende voorstelling was over 45 minuten zou zijn.

maandag 6 oktober 2025 om 14:15

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Al een account? Log dan hier in