Geld & Recht alle pijlers

Vinted topic - 3

23-04-2024 09:29 1882 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.

* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
meisje85 schreef:
07-10-2025 09:29
Mij bevalt VintedGo eigenlijk wel goed. Alles dat ik in de kluis leg, wordt dezelfde dag nog opgehaald en is snel bij de koper.
ik ben ook zeer tevreden hoor, het gaat maar om kleding, dus geen enkel probleem als het eens langer duurt.
En doooooor!
Jeetjejee schreef:
06-10-2025 22:00
Bij een stapel tijdschriften kreeg ik geen andere opties dan deze, terwijl het totaal zo’n 5 kilo weegt. Ik heb ze dus maar op Marktplaats gezet, daar kun je probleemloos tot 10 kilo versturen. Ik heb geen zin in gedoe vanwege een te zwaar pakket.

Ik zit hier mee met een plafondlamp. Die is echt niet zo zwaar en zou prima betaalbaar zelf te verzenden zijn. Via Vinted is het goedkoopste pakket in die categorie "plafondlamp" € 78. En dat is met de laagste pakketoptie qua gewicht. Niemand die dat dan toch gaat kopen.
broadway schreef:
07-10-2025 10:44
ik ben ook zeer tevreden hoor, het gaat maar om kleding, dus geen enkel probleem als het eens langer duurt.

Nee ik heb verder eigenlijk ook geen problemen met Vinted Go. Meestal is het er wel na een week, soms iets langer. Dat vind ik gezien de lage verzendkosten best redelijk (Postnl maakt er soms ook een zooitje van). Heb 1 keer wat langer moeten wachten op een sjaal uit Portugal, die deed er bijna een maand over, maar is dus wel aangekomen.

Ik kon zojuist een pakketje ophalen uit een pakketwand, maar de qr code werd niet herkend, en ook handmatig kreeg ik een foutmelding. :| Volgens de chatbot van het pakketwandbedrijf (de Buren) is het waarschijnlijk een technisch en tijdelijk probleem. Ik heb dit nog nooit eerder gehad, ik zal het morgenochtend weer proberen en anders maar een mail naar de klantenservice sturen.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
ik had dat laatst bij "De Buren" met verzenden via UPS dacht ik. ook daar herkende de muur mijn QR niet. heb het uiteindelijk met de koper zo geregeld dat ik het opnieuw te koop zette en dat zij het dan kocht via DHL en dat kan gewoon bij ons bij de buurtsuper
En doooooor!
broadway schreef:
07-10-2025 14:09
ik had dat laatst bij "De Buren" met verzenden via UPS dacht ik. ook daar herkende de muur mijn QR niet. heb het uiteindelijk met de koper zo geregeld dat ik het opnieuw te koop zette en dat zij het dan kocht via DHL en dat kan gewoon bij ons bij de buurtsuper

Ah zo, dan was jij de verkoper, ja dan kun je het inderdaad op die manier oplossen.

Ik heb nu nog de hoop dat het een tijdelijk en technisch probleem is, want toen ik aankwam bij het scherm stond er al een zelfde foutmelding van iemand die vóór mij was. Dus blijkbaar was ik niet de enige.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Rozebottel schreef:
07-10-2025 09:39
Ik ben er nog niet uit wat ik van dat gemiep over verzendtijden vindt.

Volgens mij ging het ook om duurzaamheid en milieu gedoe.
Dat de busjes pas gaan rijden als ze helemaal vol zitten.
En dat lijkt me een hele goede zaak.

Dat je dan wat langer moet wachten dan bij het kopen van een winkel hoort er dan bij.

Ik heb er ook pas problemen mee als het pakket na een week of 6 zoek blijkt of vernietigd.
Such fun!1
MarindaH schreef:
07-10-2025 19:49
Ik heb er ook pas problemen mee als het pakket na een week of 6 zoek blijkt of vernietigd.
Nou dit inderdaad, ik vind dat geen 'gemiep' hoor.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven