Vinted topic - 3
dinsdag 23 april 2024 om 09:29
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
dinsdag 7 oktober 2025 om 10:44
dinsdag 7 oktober 2025 om 10:46
Ik zit hier mee met een plafondlamp. Die is echt niet zo zwaar en zou prima betaalbaar zelf te verzenden zijn. Via Vinted is het goedkoopste pakket in die categorie "plafondlamp" € 78. En dat is met de laagste pakketoptie qua gewicht. Niemand die dat dan toch gaat kopen.
dinsdag 7 oktober 2025 om 14:05
Nee ik heb verder eigenlijk ook geen problemen met Vinted Go. Meestal is het er wel na een week, soms iets langer. Dat vind ik gezien de lage verzendkosten best redelijk (Postnl maakt er soms ook een zooitje van). Heb 1 keer wat langer moeten wachten op een sjaal uit Portugal, die deed er bijna een maand over, maar is dus wel aangekomen.
Ik kon zojuist een pakketje ophalen uit een pakketwand, maar de qr code werd niet herkend, en ook handmatig kreeg ik een foutmelding.

Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
dinsdag 7 oktober 2025 om 14:09
dinsdag 7 oktober 2025 om 14:35
Ah zo, dan was jij de verkoper, ja dan kun je het inderdaad op die manier oplossen.
Ik heb nu nog de hoop dat het een tijdelijk en technisch probleem is, want toen ik aankwam bij het scherm stond er al een zelfde foutmelding van iemand die vóór mij was. Dus blijkbaar was ik niet de enige.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
dinsdag 7 oktober 2025 om 19:49
Rozebottel schreef: ↑07-10-2025 09:39Ik ben er nog niet uit wat ik van dat gemiep over verzendtijden vindt.
Volgens mij ging het ook om duurzaamheid en milieu gedoe.
Dat de busjes pas gaan rijden als ze helemaal vol zitten.
En dat lijkt me een hele goede zaak.
Dat je dan wat langer moet wachten dan bij het kopen van een winkel hoort er dan bij.
Ik heb er ook pas problemen mee als het pakket na een week of 6 zoek blijkt of vernietigd.
Such fun!1

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in