Feestje meisje 11 jaar, thema Halloween.

08-10-2025 20:43 27 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn dochter word in januari 11 jaar. Ze wil graag een soort van Halloween feestje. Ze houd van alles wat met horrorfilms te maken heeft. Ze had zoiets van dat haar vriendinnen verkleed op het feest moeten komen, hoe enger hoe beter.

Escape room wil ze niet want een vriendin heeft dat al gedaan. Maar wat dan? Liever niet thuis want ik woon niet heel groot. Feestje kan wel thuis beginnen maar liever daarna weg/ergens heen. Speurtocht hebben we al op vorig feestje van haar gedaan en is weer afhankelijk. Dus dat vind ik wat lastig inschatten.

Maar ja, wat dan wel? We wonen in het noorden van het land. Iemand leuke ideetjes?
Ik zou wel heel goed bedenken hoe goed vriendjes/vriendinnetjes hier tegen kunnen. Vind dit nog net een leeftijd waarop daar veel verschil in zit. Mijn dochter houdt helemaal niet van het donker en niet van schrikeffecten. En een dropping zonder volwassene zou ze ook echt niet tof gevonden hebben. Niet dat je het dan niet moet doen natuurlijk, maar meer als waarschuwing om goed te bedenken of dat ook leuk is voor kinderen die minder fan zijn van horror of daar gewoon nog weinig ervaring mee hebben.
MRLM schreef:
10-10-2025 12:07
Ik zou wel heel goed bedenken hoe goed vriendjes/vriendinnetjes hier tegen kunnen. Vind dit nog net een leeftijd waarop daar veel verschil in zit. Mijn dochter houdt helemaal niet van het donker en niet van schrikeffecten. En een dropping zonder volwassene zou ze ook echt niet tof gevonden hebben. Niet dat je het dan niet moet doen natuurlijk, maar meer als waarschuwing om goed te bedenken of dat ook leuk is voor kinderen die minder fan zijn van horror of daar gewoon nog weinig ervaring mee hebben.

Oh maar met een dropping ga ik mee hoor. Laat ze niet alleen lopen. Heb het mijn dochter voorgesteld maar het idee werd gelijk al afgeketst. Het leek haar niks. Dus nu verder op zoek.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven