Gezondheid alle pijlers

Klopt wat er wordt beweerd over de COVID-vaccins?

10-10-2025 19:22 67 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi hoi,

Ik kwam zojuist een artikel tegen over de COVID-vaccins, en eerlijk gezegd schrok ik ervan.
Volgens het stuk zou er mogelijk een verband zijn tussen de vaccins en gezondheidsproblemen zoals kanker, hartklachten en stollingsproblemen. Er werd beweerd dat er meer (agressieve) vormen van kanker voorkomen, vooral bij jongere mensen, en dat er meer plotselinge overlijdens zouden zijn door hartproblemen.

Daarnaast werd genoemd dat er in de Verenigde Staten een rechtszaak tegen Pfizer zou zijn geweest, die het bedrijf zou hebben verloren vanwege deze kwesties. Ook las ik dat mRNA-technologie het DNA zou kunnen veranderen, wat volgens het artikel de oorzaak van deze problemen zou zijn.

Ik weet niet goed wat ik ervan moet geloven, want de informatie lijkt vooral afkomstig van bronnen die bekendstaan om complottheorieën. Tegelijkertijd hoor ik wel steeds meer dat mensen in mijn omgeving te maken krijgen met kanker, en dat maakt me toch aan het denken.

https://deanderekrant.nl/kanker-door-mrna-prikken/
(Zulk artikel bijvoorbeeld)
TO, wat vindt je partner hier allemaal van? Aangezien hij ook al een valide, wetenschappelijk onderbouwde mening had over het RS-vaccin.
I am free, yes, I'm free, now I'm on my way...
"Ik weet niet goed wat ik ervan moet geloven, want de informatie lijkt vooral afkomstig van bronnen die bekendstaan om complottheorieën."

Haal dat "lijkt" maar weg hoor. Ik heb vandaag, zwanger en wel, een coronavaccinatie laten zetten. Hoe komt het dat je zo bezig bent met al die verschillende soorten vaccins?
Ik word helemaal nostalgisch van dit topic. Beetje terug in de tijd dit.
Kunnen we niet een mini lockdown organiseren en verder discussiëren over vaccins net als in 2021? :P
Stressed is just desserts spelled backwards
Vrijwel elke vaccinatie of medicatie wordt in de VS aangeklaagd dus daar zou ik sowieso niet naar kijken.
toulouse_74 schreef:
10-10-2025 20:19
Ik denk dat je daar die dichtzittende oren van hebt.
Eerder puntige oren denk ik.
Ja, klopt allemaal.
Alle gevaccineerden gaan deaud. Uiteindelijk.
Net als de ongevaccineerden.
Das wel zo eerlijk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik geloof dat veel dingen kanker kunnen veroorzaken. Of de COVID en mRNA vaccins er een van zijn weet ik niet. Ben daar ook niet mee bezig. Ik heb ze zelf niet gehaald.

Maar ik neem aan dat jij dat vaccin hebt gehad? Dan kun je daar nu dus niks meer aan doen. Behalve je lot afwachten. En als je de prikken niet hebt gehad hoef je nergens bang voor te zijn volgens dit artikel. Wat wil je precies bereiken met dit topic?
Ja, het klopt wat er wordt beweerd. Iedereen die gevaccineerd is gaat dood.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
Solomio schreef:
10-10-2025 21:13
Ja, klopt allemaal.
Das wel zo eerlijk.
Kut.

Ik zal nog een keer reageren na alleen de OP gelezen te hebben :lol:
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
Rainbowflower schreef:
10-10-2025 19:22
Tegelijkertijd hoor ik wel steeds meer dat mensen in mijn omgeving te maken krijgen met kanker, en dat maakt me toch aan het denken.

Mwah, lijkt me toch echt niet de oorzaak in jouw geval. Waarom blijf je dit soort topics openen? Je zegt dat je therapie hebt, dan zul je toch prima weten dat je je angsten niet steeds moet blijven voeden? Dat je andere tactieken in moet zetten?
Lady*Voldemort schreef:
10-10-2025 21:19
Kut.

Ik zal nog een keer reageren na alleen de OP gelezen te hebben :lol:
Haha, ik had mazzel, want ook gereageerd na alleen de OP gelezen te hebben.
Dat blijft een risico.

David Dunning
Ja er komt steeds meer kanker voor in Nederland doordat er steeds meer mensen zijn en doordat
mensen steeds ouder worden.

Ten tijde van de Covid epidemie waren en juist minder kankerdiagnoses omdat zorg uitgesteld werd dus na de epidemie was er plotseling een piek in de kankergevallen.

Dit komt door de coronaspuiten, nogal logisch, hele dna ligt in puin.
https://www.umcutrecht.nl/nl/over-ons/n ... -activeren

Dit bericht wordt door de wappies vertaald naar: covid19-vaccins veroorzaken kanker, maar dat mag niet bekend worden, dus nu zeggen 'ze' dat het door het virus komt.

David Dunning
ik heb het artikel even gelezen en het gaat vooral om de gevolgen van het virus en niet het vaccin. Daarnaast heeft betreffende arts een of ander middel ontwikkeld dat zou helpen tegen blaaskanker en dat wil hij natuurlijk graag voor het voetlicht brengen.
Derde punt: die man heeft gesproken met Kennedy, degene die nu dus aan de macht is op het gebied van gezondheid en heeft vertrouwen in hem. Dan ben je voor mij sowieso al af.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
10-10-2025 22:16
ik heb het artikel even gelezen en het gaat vooral om de gevolgen van het virus en niet het vaccin. Daarnaast heeft betreffende arts een of ander middel ontwikkeld dat zou helpen tegen blaaskanker en dat wil hij natuurlijk graag voor het voetlicht brengen.
Derde punt: die man heeft gesproken met Kennedy, degene die nu dus aan de macht is op het gebied van gezondheid en heeft vertrouwen in hem. Dan ben je voor mij sowieso al af.
De Andere Krant hoef je sowieso niet serieus te nemen.

David Dunning
Samar schreef:
10-10-2025 21:33
Ja er komt steeds meer kanker voor in Nederland doordat er steeds meer mensen zijn en doordat
mensen steeds ouder worden.
En veel andere ziektes waren dodelijk (denk aan hart en vaatziektes die nu gewoon te verhelpen zijn) waardoor je de kans niet kreeg om kanker te krijgen. Je was al dood door een hartinfarct...
Rainbowflower schreef:
10-10-2025 19:22
Hoi hoi

...en dat maakt me toch aan het denken.

https://deanderekrant.nl/kanker-door-mrna-prikken/
(Zulk artikel bijvoorbeeld)

Hoi hoi.

Ik denk dat we allemaal dood gaan.

En ik denk ook dat je beter misschien ook geen wappiekranten zou moeten lezen.
Ik krijg volgende week weer een Pfizerprik. Zal ik dan nu eindelijk in een reptiel veranderen. Er schuilt al een draak in mij de laatste tijd.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Solomio schreef:
10-10-2025 21:13
Ja, klopt allemaal.
Das wel zo eerlijk.
Maar zouden we niet in 2030 allemaal dood gaan? Of was het een ander jaartal?
"zojuist" pas? Dat wordt al beweerd toen de eerste prik gezet was.
Maar eigenlijk denk ik dat het logischer is dat al die vaccins ervoor gezorgd hebben dat de aarde plat is geworden. Hoe dat weet ik niet, want er wordt op facebook nog over gezwegen. Maar voor 2020 had ik er nooit van gehoord
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Mutsje78 schreef:
10-10-2025 23:23
Ik krijg volgende week weer een Pfizerprik. Zal ik dan nu eindelijk in een reptiel veranderen. Er schuilt al een draak in mij de laatste tijd.
Wil ik ook, ben altijd al geïntrigeerd door draken, misschien omdat mijn Chinese sterrenbeeld een draak is. Hier in Nederland maar n gewone boogschutter
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
10-10-2025 23:42
"zojuist" pas? Dat wordt al beweerd toen de eerste prik gezet was.
Maar eigenlijk denk ik dat het logischer is dat al die vaccins ervoor gezorgd hebben dat de aarde plat is geworden. Hoe dat weet ik niet, want er wordt op facebook nog over gezwegen. Maar voor 2020 had ik er nooit van gehoord
Als je in een ballon prikt, knapt ‘ie en wordt ‘ie plat. Misschien heeft iemand in de aarde geprikt met een vaccin.
Ik denk dat het beter is als je geen "nieuws" (wappie kranten) meer leest. Houdt het bij de NOS en het regionale nieuws. Het is niet je eerste paniektopic.
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
ja vergist je, dat was een croma vacccin
Kijk eens in de spiegel? Hoe staat het met je ogen? Het is al decennia bekend dat als je teveel tijd doorbrengt achter schermpjes, je vierkante ogen krijgt.
Ik zou me zorgen gaan maken als ik jou was!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven