NET tumor in de pancreas met uitzaaiingen in de lever
donderdag 9 juni 2022 om 11:17
Korte samenvatting:
Na een paar weken felle pijn heb ik gisteren de diagnose NET tumor in de pancreas met uitzaaiingen in de lever gekregen. Ik was me al aan het voorbereiden op het einde, dus dit was de best mogelijke uitslag die ik kon krijgen. Maar nu is de euforie gezakt, vandaar dit topic.
In de volgende post volgt het hele (lange) verhaal.
Na een paar weken felle pijn heb ik gisteren de diagnose NET tumor in de pancreas met uitzaaiingen in de lever gekregen. Ik was me al aan het voorbereiden op het einde, dus dit was de best mogelijke uitslag die ik kon krijgen. Maar nu is de euforie gezakt, vandaar dit topic.

In de volgende post volgt het hele (lange) verhaal.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 15 oktober 2025 om 20:55
woensdag 15 oktober 2025 om 22:08
woensdag 15 oktober 2025 om 22:09
woensdag 15 oktober 2025 om 22:10
Volgens de psycholoog redelijk okay, Volgens mezelf niet.MadameBijoux schreef: ↑15-10-2025 17:12Fijn dat het lichamelijk goed gaat! Hoe ga je ermee om dat het mentaal wat minder gaat? Als je het niet erover wilt hebben dan is dat geen probleem. Fijn om weer van je te lezen!![]()
woensdag 15 oktober 2025 om 22:14
Ik weet het, het is normaal, maar ik mis mezelf heel erg. Op sommige vlakken ben ik zo erg veranderd, niet zo leuk. Ik kan niet meer lezen, ik kan heeeeeel moeilijk alleen zijn en ik heb voortdurend afleiding en prikkels nodig om de dag door te komen.Sakura schreef: ↑15-10-2025 20:55Als je kijkt naar wat je gebeurd is sinds je in dit topic begon, is het niet vreemd dat je veranderd bent. Al die spanning en behandelingen laten hun sporen na.
Is het goed om op vakantie te zijn? In Griekenland gok ik?
Ik hoop dat vitamine D en vitamine V (vakantie) je een buffertje geven![]()
Cyprus deze keer, eerste keer, mooi eiland ook en ze spreken ook Grieks.
Het is okay, maar genieten lukt niet. Maar goed, voorheen was ik ook niet echt iemand die intens kon genieten ofzo. Maar ik zou het wel willen kunnen.
donderdag 16 oktober 2025 om 08:39
Het is logisch dat je er anders mee omgaat. Je hebt heel veel op je bord gehad. In sommige gevallen kan de overgang ook nog een extra rol erin gaan spelen (stemmingswisselingen b.v.) Maar ik weet niet of dat bij jou het geval is. Snap uiteraard dat het best moeilijk is
Je pense donc je suis

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in