Vinted topic - 3
dinsdag 23 april 2024 om 09:29
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
donderdag 16 oktober 2025 om 15:16
Ja, heel goed. Ik gebruik zelf van die plastic verzendzakken maar ook die kunnen beschadigd raken heb ik gemerkt. Delicate dingen verpak ik nu altijd dubbel.
donderdag 16 oktober 2025 om 16:01
Vreselijk spul. Ik kreeg van de week een spijker tregging binnen. Als nieuw en past perfect. Alleen die zware gore lucht bah. Ik snap dat mensen hun spullen schoon willen leveren maar laat alsjeblieft die wasparfum weg.BeeDifferent schreef: ↑15-10-2025 16:45Wasparfum.
Ik had vorig jaar een bikini gekocht, supermooi maar een parfumwalm. Bahbah.
Gewassen, hielp niet
Paar dagen in een emmer met water en azijn, hielp nauwelijks.
Daarna maar in een afgesloten zakje mee op vakantie.
Veel in zee gezwommen, daarna weer in de wasmachine.
Meurt nog steeds.
Hardnekkig spul.
donderdag 16 oktober 2025 om 23:52
Ik verlaag dan eerder de prijs. Vaak is het dan vrij snel weg. Vooral als meerdere menen het hebben aangeklikt als favorietfanatic schreef: ↑16-10-2025 11:37Wat vinden jullie trouwens als verkopers zijnde van het sturen van een vrijblijvend bod een paar dagen nadat iemand iets geliked heeft?
Ik doe dit wel en ik merk toch wel dat het hier en daar werkt.
Grappig trouwens dat in andere landen het sturen van biedingen heel normaal is. In amerika heb je er zelfs hele extra service programma's voor. En die sturen vaak na 10 minuten al een bod voor 20% korting op de vraagprijs. Daar wordt het heel normaal gevonden. Maar hier in europa vindt men het vaak "vervelend"

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in