Help, mijn man is klusser. Zonder spoilers.
dinsdag 21 oktober 2025 om 16:04
Ik snapte ook niet waarom die wc-pot zo goor moest zijn en waarom het per se daar moest.OlleGrieze schreef: ↑20-10-2025 21:41In die vieze vuile badkamer flesjes afwassen onder de koude kraan...
dinsdag 21 oktober 2025 om 22:59
Nou idd, ik vind dat er behoorlijk hard geoordeeld wordt over deze man. Ik vond hem ook behoorlijk somber overkomen. Denk dat hij snel overschat wordt door zijn omgeving omdat er op het eerste oog weinig mis lijkt te zijn, maar dat is er stiekem wel heb ik de indruk.
woensdag 22 oktober 2025 om 14:12
woensdag 22 oktober 2025 om 14:35
Die las ik ook via een ander medium. Ik ben heel nieuwsgierig of er sinds die opnames nog enige vooruitgang in de rest van zooi gekomen is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
woensdag 22 oktober 2025 om 14:41
Er staat een stuk in het AD: https://www.ad.nl/show/gwen-uit-help-mi ... ~aaf4e281/
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
zaterdag 25 oktober 2025 om 10:09
PaarsRoodGroen schreef: ↑21-10-2025 22:59Nou idd, ik vind dat er behoorlijk hard geoordeeld wordt over deze man. Ik vond hem ook behoorlijk somber overkomen. Denk dat hij snel overschat wordt door zijn omgeving omdat er op het eerste oog weinig mis lijkt te zijn, maar dat is er stiekem wel heb ik de indruk.
Dit! Hier is duidelijk sprake van NAH. Dit zou zonder hulp nooit zijn gelukt. Ze hadden hem met de kinderen weg moeten sturen i.p.v. haar. Nu werd hij ook nog belachelijk gemaakt dat hij zo vaak vragen stelde e.d. Ik had gewoon met hem te doen. Ik vraag me af in hoeverre zij in staat is dit levend verlies in te zien. En inderdaad, zij had de boel boven op z’n minst meer geordend en schoon kunnen houden. Die baby snap ik ook niet in deze situatie. Maar keuzes maken leek sowieso niet het sterkste punt bij dit koppel. Deze man heeft hulp nodig bij zijn rouwverwerking en depressieve klachten.
maandag 27 oktober 2025 om 20:21
en
-- Sjon krijgt rolberoerte bij het zien van het zoveelste open plafond
- man wordt klussers zat
- stylist legt interieurwensen naast zich neer
- saaie VT-Wonen inrichting
Bonuspunten als er tijdens de verbouwellende een beeb gemaakt is.
Ik vind hier dingen van.
maandag 27 oktober 2025 om 20:29
Sabeltandcavia schreef: ↑27-10-2025 20:21
en
-- Sjon krijgt rolberoerte bij het zien van het zoveelste open plafond
- man wordt klussers zat
- stylist legt interieurwensen naast zich neer
- saaie VT-Wonen inrichting
Bonuspunten als er tijdens de verbouwellende een beeb gemaakt is.
Geen bijzonderheden
maandag 27 oktober 2025 om 20:40
maandag 27 oktober 2025 om 20:46
BedanktSabeltandcavia schreef: ↑27-10-2025 20:45Door die naam heb ik nu de Nits in mijn hoofd. Eeeeeeelviooooooooo
Geen bijzonderheden
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in