50 worden in….
zaterdag 25 oktober 2025 om 14:56
zaterdag 25 oktober 2025 om 14:58
zaterdag 25 oktober 2025 om 15:22
zaterdag 25 oktober 2025 om 15:24
Dat vraagt TO toch niet? Ze is oud en wijs genoeg om bewust te kiezen voor een bijzondere locatie.
zaterdag 25 oktober 2025 om 17:35
Een week Fiumicino / Ostia nabij Rome, een week Sorrento / Positano / Salerno?
En van daaruit een aantal dagen de trein nemen naar Rome en naar Napels?
Maar tegelijk dus wel in de buurt van water en niet middenin de stad opgesloten zitten.
En van daaruit een aantal dagen de trein nemen naar Rome en naar Napels?
Maar tegelijk dus wel in de buurt van water en niet middenin de stad opgesloten zitten.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
zaterdag 25 oktober 2025 om 17:38
zaterdag 25 oktober 2025 om 19:07
zaterdag 25 oktober 2025 om 19:19
Voor Lissabon kan je dan bijvoorbeeld in Cascais of omgeving gaan zitten.dolfje schreef: ↑25-10-2025 19:07Rome vind ik geweldig en dat idee van Wissewis zou mij wel wat lijken, zeker als je twee weken van plan bent te gaan. Om nu 2 weken in een stad te gaan zitten in de hitte.
Maar dat geldt ook voor Lissabon, ik zou dan ook iets in de buurt zoeken van strand / meer en dan Lissabon bezoeken.
En van daaruit Lissabon en Sintra doen.
Ik heb tijdens mijn 5-daagse in Lissabon - 9 jaar geleden - het omgekeerde gedaan.
Ik heb 1 dag de trein naar Cascais genomen en ben daar op 't strand gaan liggen.
Ik weet tegelijk wel niet of ik 2 weken Cascais zou doen. Misschien dat ik een dag of 9 à 10 Lissabon en omgeving zou doen en daarna nog een paar dagen zou doortrekken naar Porto.
Is dit nu later?
zaterdag 25 oktober 2025 om 19:25
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in