Napraattopic 2025.8, met geklets en een brandend zonnetje

13-08-2025 14:42 2947 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.8 met geklets.

Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.

De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Moderators Vivaforum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2025 20:17
0.13% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ze hadden gewoon niets moeten zeggen. Was echt niemand opgevallen dat ze er nog minder zijn.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Lady*Voldemort schreef:
26-10-2025 19:19
En dan nog met een hahahaha hihihihihi smilie erbij ook nog.
Ach, de Community 'manager' vindt het kennelijk prima zo.
Moiren schreef:
26-10-2025 19:21
Ze hadden gewoon niets moeten zeggen. Was echt niemand opgevallen dat ze er nog minder zijn.
Dat dus. Zeker niet als het maar voor een dag was.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
Star⁴ schreef:
26-10-2025 19:23
Ach, de Community 'manager' vindt het kennelijk prima zo.
Geloof jij dat die er nog is dan?
Ik denk dat een mod af en toe inlogt als cm.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik durf eigenlijk niet eens te typen wat ik denk, maar goed, dan moet ik maar een hobby zoeken.
Het lijkt alsof de mislukte pogingen "relatable" (sorry voor dit woord) te zijn en het ontbreken van de verwachte reacties door forummers leiden tot een soort permanente staat van beledigd zijn, waarbij het vooral draait om het ontbreken een gevoel van waardering. Ik herken dit van familieleden die vrijwilligerswerk doen, die hebben zo'n permanente "ik doe het toch allemaal voor jullie en waarom zijn jullie niet dankbaar"-vibe. Dat blijft niet uit als het geen echte, betaalde baan is. Want dat is natuurlijk de grootste schande van alles, dat de eindbazen van dit forum het allemaal wel prima vinden. Tegelijkertijd wordt er dan waarschijnlijk gewoon niet genoeg verdiend met dit forum, wat droevig is, maar toe maar weer.
Si abra la puerta hay lobos.
Rabarbara schreef:
26-10-2025 18:07
:proud:
Maar echt hoor. Wat een waanzin, tenzij je hier vrijwillig in dienst bent, of maar voor 0.1 fte en een boekenbon ofzo.
Zelfs als vrijwilliger ga je verplichtingen aan die je moet nakomen. Dit is echt belachelijk, verhuizen met behulp van collega 's en dan maar minder werken.
Het is wat het is
Lady*Voldemort schreef:
26-10-2025 19:26
Dat dus. Zeker niet als het maar voor een dag was.

Ik zal wel zuur zijn maar ik denk dat die dag later vermeld werd vanwege de reacties die erop kwamen.
feow schreef:
Ik niet. Zou een leuk polletje zijn :proud:

Denk jij dat de community manager bestaat?

Ja
Nee
Anders
Is een puppet.
Ruin it yourself.
feow schreef:
Oe, scherp!
En ja hoor, de HRS is er snel bij :cheer2:
Ik vraag me af of je wel een echt leuke goeie mod kan zijn op een forum als je er niet gewoon in gerold bent omdat je er toch al rond hing.
Star⁴ schreef:
26-10-2025 19:39
En ja hoor, de HRS is er snel bij :cheer2:

Gelukkig maar :rofl:
Sinds hun uiterst onprofessionele reactie op een opmerking van mij geloof ik weinig meer van het feit dat ze niet mee posten.
Merys schreef:
26-10-2025 19:32
Ik zal wel zuur zijn maar ik denk dat die dag later vermeld werd vanwege de reacties die erop kwamen.
Ze deden het anders voorkomen als was er een grootscheepse verbouwing op komst. Ik wilde al een topic openen 'HELP MIJN MOD IS KLUSSER'
Frizz schreef:
26-10-2025 19:40
Ik vraag me af of je wel een echt leuke goeie mod kan zijn op een forum als je er niet gewoon in gerold bent omdat je er toch al rond hing.

Ik denk dat ze wel degelijk al lang rondhangen hier.
Lady*Voldemort schreef:
26-10-2025 19:42
Ze deden het anders voorkomen als was er een grootscheepse verbouwing op komst. Ik wilde al een topic openen 'HELP MIJN MOD IS KLUSSER'
:rofl:
Ruin it yourself.
Lady*Voldemort schreef:

Tuurlijk is het langer, die dag werd er later ingegooid toen het verkeerd viel.
Merys schreef:
Ik denk dat ze wel degelijk al lang rondhangen hier.
Ze zijn onder ons!!11!!1!
Merys schreef:
26-10-2025 19:44
Tuurlijk is het langer, die dag werd er later ingegooid toen het verkeerd viel.
Nou, dan moeten we maar hopen dat de wondertjes van mod geen ontbijt hoeven te eten dat klaargemaakt is boven de wc-pot :proud:
Rabarbara schreef:
:sherlock:
Rabarbara schreef:

@(
Rabarbara schreef:
Dat is ook een manier om het gebrek aan ondergrens te benadrukken. :proud:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik zou best een goede moderator zijn, maar ik heb het helaas te druk: ik ga binnenkort verhuizen en daar gaat best veel tijd in zitten.
Joppie schreef:
26-10-2025 19:31
Zelfs als vrijwilliger ga je verplichtingen aan die je moet nakomen. Dit is echt belachelijk, verhuizen met behulp van collega 's en dan maar minder werken.

Meh, dat vind ik niet hun verantwoordelijkheid maar die van de mensen die bepalen dat er blijkbaar niet meer dan 2 moderatoren nodig zijn (en zelfs 0 een prima aantal is). Die twee mods moeten het ook maar doen met wat er boven hun hoofden besloten wordt, maar zij zijn natuurlijk wel de enigen die hier op het forum direct aangesproken kunnen worden (zeker sinds de CM ook compleet foetsie is).
Rabarbara schreef:
26-10-2025 18:14
Ik vind het ook zo moeilijk te geloven dat je hier al langer dan drie weken modereert en meeleest en niet begrijpt dat "ik ga met mijn gezinnetje naar een mooi nieuw huisje en al mijn moderatordinnetjes komen mijn sade beige huisje verven en daarom doen we hier even niks, hihihi" niet de enthousiaste reacties gaat opleveren die je zou wensen.
Ja, dat dus.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Merys schreef:
26-10-2025 19:32
Ik lees cq vrees nog steeds "een dag minder per week gedurende een nog niet vastgestelde periode".
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven