Adventskalenders 2025

25-08-2025 10:31 452 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De eerste adventskalenders zijn alweer te koop of te pre-orderen.
Welke ga jij dit jaar bestellen?
Gewoon _melon met login problemen
tonkje schreef:
01-11-2025 12:11
Iemand meldde in de takkie+siepie groep op facebook dat de kalender vertraging heeft. :'(
Ik ze hem ook niet in de hema-folder van volgende week staan.
Jammer dat hij vertraagd is.
Wel weer heel grappig dat er een speciale groep is 😄
bartjes wijzigde dit bericht op 01-11-2025 14:10
0.32% gewijzigd
He jammer ik wilde um maandag gaan halen...
Ik heb de Space NK fragrance kalender besteld. Ik had 17 euro korting en nog eens 15 dus uiteindelijk was dat ding 150.
broodtrommel schreef:
01-11-2025 21:28
Ik heb de Space NK fragrance kalender besteld. Ik had 17 euro korting en nog eens 15 dus uiteindelijk was dat ding 150.
Ondanks dat ik mezelf had voorgenomen geen adventskalender te kopen dit jaar had ik deze van Space NK besteld (en binnen) nadat ik de inhoud zag. Het zijn over het algemeen vrij lichte geuren en helemaal mijn smaak.

Die van de Bijenkorf vind ik wederom tegenvallen (niet mijn geuren) en duur voor wat je krijgt.
.
Zoefff schreef:
01-11-2025 21:36
Ondanks dat ik mezelf had voorgenomen geen adventskalender te kopen dit jaar had ik deze van Space NK besteld (en binnen) nadat ik de inhoud zag. Het zijn over het algemeen vrij lichte geuren en helemaal mijn smaak.

Die van de Bijenkorf vind ik wederom tegenvallen (niet mijn geuren) en duur voor wat je krijgt.
Die van de Bijenkorf is idd te duur voor wat je krijgt. Het zijn vrij basic niche geuren voor de full sizes. En de meesten hebben de afgelopen tijd al in boxen en advents gezeten. De Not a Perfume is zelfs meer een basis voor andere parfums. Doe dan de nieuwe versie van de Blue Talisman ofzo.

Als je naar bijvoorbeeld die van Harrods kijkt, dan zitten daar special editions en exclusives tussen en een extra full size voor ongeveer hetzelfde geld. Zelfs Liberty heeft een exclusieve geur voor henzelf van Fugazzi.

Daarnaast brengt Skins ook altijd goede waar voor je geld boxen uit zoals die Holiday Box van 90 euro.

Naja mijn mening is duidelijk, een deceptie.

Ik ben wel benieuwd naar de Dedcool uit de SpaceNK kalender. Die pistache lijkt me dan weer helemaal niks. Wat is jouw favoriet uit die box?
broodtrommel schreef:
01-11-2025 22:31
Ik ben wel benieuwd naar de Dedcool uit de SpaceNK kalender. Die pistache lijkt me dan weer helemaal niks. Wat is jouw favoriet uit die box?
Toevallig is de Dedcool is een van mijn favorieten, Malin and Goetz voor in de zomer en Glossier vind ik ook lekker. De rest moet ik nog beter ruiken maar ik wacht nu tot 1 december. De Pistachio vind ik de minst lekkere, zeg maar gewoon niet. Daar had ik een andere voorstelling van.
.
Ik ging met de inhoud bekijken van de Bijenkorf parfumkalender. 280 euro en dan ook nog veel mini’s. Dit jaar hebben ze het verkeerd aangepakt vind ik. De gewone adventskalender ook een deceptie.
Merel90 schreef:
02-11-2025 08:30
Ik ging met de inhoud bekijken van de Bijenkorf parfumkalender. 280 euro en dan ook nog veel mini’s. Dit jaar hebben ze het verkeerd aangepakt vind ik. De gewone adventskalender ook een deceptie.
Nou dit dus.
Merel90 schreef:
02-11-2025 08:30
Eens. Nu zijn het wel 3 full sizes. Ben toch even naar de Bijenkorf gegaan tijdens mijn pauze en Not a Perfume ruik je dus niet, Fugazzi moet echt je ding zijn. Vind 'm vrij heftig, ook meer een mannengeur. Blue Talisman is wel lekker, maar niet meer dan dat. En de rest zijn idd allemaal minis.

Ik raad die Holiday box van Skins aan van 90 euro. En wil je meer miniaturen dan kan je altijd nog de geurenbox erbij doen van 75. Al zijn die een stuk specifieker en heftiger (al zeg ik het zelf)
Heb die van Skins gezien ja! Alleen mocht ik dan een parfum heel lekker vinden, 250 euro voor 50 ml vind ik dan wat teveel ;-)
Merel90 schreef:
02-11-2025 20:57
Heb die van Skins gezien ja! Alleen mocht ik dan een parfum heel lekker vinden, 250 euro voor 50 ml vind ik dan wat teveel ;-)
Dan heb je nu een travelsize voor heel wat minder. Ze hebben trouwens ook wel eens sale maar dat wordt niet geadverteerd. Als je member bent kan je daar op inloggen. Ook kan je niche geuren soms ook elders goedkoper krijgen of zitten ze in advents.
Kleine tip:Parfumado heeft ook wat nichegeuren in het assortiment ;-)
Denotenshop is helaas uitverkocht, zoek nu dus een soortgelijke alternatief. Iemand tips?
Ik wil liefst geen kalender met alleen maar chocolade.
monstertje22 schreef:
03-11-2025 19:31
Denotenshop is helaas uitverkocht, zoek nu dus een soortgelijke alternatief. Iemand tips?

Geef het een paar dagen/week. Vaak komt hij terug in de verkoop. Anders oil & v?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
03-11-2025 21:03
Geef het een paar dagen/week. Vaak komt hij terug in de verkoop. Anders oil & v?
Ik heb de klantenservice gemaild en zij zeiden dat het definitief is uitverkocht voor dit jaar.

Ik heb nu koro gevonden, kende het niet maar is een beetje soortgelijk met notenshop.
monstertje22 schreef:
Zou hij niet weer op voorraad komen?

Ik zit naar deze te kijken:
https://www.koro.com/nl/adventskalender#
Whadiepooh schreef:
03-11-2025 21:51
Zou hij niet weer op voorraad komen?

Ik zit naar deze te kijken:
https://www.koro.com/nl/adventskalender#
Ah jammer dat die van de notenshop is uitverkocht.
Die van koro is wel direct ruim 2 keer zo duur helaas.
monstertje22 schreef:
https://www.piccantino.nl/bio-primo/bio ... tskalender

Geen ervaring mee hoor.
Mijn adventskalender met madeleines komt morgen eindelijk. :heart:
Drackie schreef:
04-11-2025 14:40
Mijn adventskalender met madeleines komt morgen eindelijk. :heart:
Ooo lekker lijkt mij die maar ik heb er nu al drie en dat is zat genoeg.
Het is wat het is
Teeejamo schreef:
04-11-2025 06:35
Ah jammer dat die van de notenshop is uitverkocht.
Die van koro is wel direct ruim 2 keer zo duur helaas.
Misschien deze voor als je dichtbij de Duitse grens woont?
https://www.dm.de/seeberger-adventskale ... 24081.html
De Takkie en siepie kalender is helaas niet te vinden. Online kun je m niet bestellen en in de winkel is ie ook niet. De medewerker kon ook niet zeggen wanneer hij wel te koop is 😕
Bo-Katan schreef:
05-11-2025 07:50
De Takkie en siepie kalender is helaas niet te vinden. Online kun je m niet bestellen en in de winkel is ie ook niet. De medewerker kon ook niet zeggen wanneer hij wel te koop is 😕
Klopt, die heeft helaas vertraging. Levertijd is onbekend.
Wat zouden jullie als tips geven voor een adventskalender voor een jongen van 8 jaar? Zijn zus krijg eentje van de Action, de Max and more make up kalender. Hij houdt van knuffels, Donald Duck (die heeft eentje met allemaal korte verhalen, wel origineler dan chocolade), voetbal en hij speelt met z’n magneten.
Mataranka schreef:
05-11-2025 13:55
Wat zouden jullie als tips geven voor een adventskalender voor een jongen van 8 jaar? Zijn zus krijg eentje van de Action, de Max and more make up kalender. Hij houdt van knuffels, Donald Duck (die heeft eentje met allemaal korte verhalen, wel origineler dan chocolade), voetbal en hij speelt met z’n magneten.
https://www.lobbes.nl/speelgoed/bouw-en ... 20products

Wel iets duurder dan de max and more adventskalender

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven