Waar koop je een degelijke stepper?
zondag 2 november 2025 om 14:04
Wij hebben intussen in een paar maanden twee stepapparaten versleten. Zoiets als dit: https://www.decathlon.nl/p/mp/everfit/s ... _Grijs_Wit
Na een paar weken gebruik gaan ze heftig piepen en kraken. Heel irritant. Smeren helpt niet; kennelijk komen we niet goed bij de piepende delen.
Zijn er winkels waar je degelijker apparaten kunt kopen? Die van de Decathlon vertrouw ik niet meer, en ik wil ze liever eerst in het echt zien dus online valt af. Het mag best wat meer kosten. Het gaat dus wel om die kleine stepapparaten met een stang om je vast te houden, niet om crosstrainers oid.
Na een paar weken gebruik gaan ze heftig piepen en kraken. Heel irritant. Smeren helpt niet; kennelijk komen we niet goed bij de piepende delen.
Zijn er winkels waar je degelijker apparaten kunt kopen? Die van de Decathlon vertrouw ik niet meer, en ik wil ze liever eerst in het echt zien dus online valt af. Het mag best wat meer kosten. Het gaat dus wel om die kleine stepapparaten met een stang om je vast te houden, niet om crosstrainers oid.
Harba lorifa
zondag 2 november 2025 om 14:34
Ik heb er tig jaar geleden een gekocht toen het helemaal hip was en die piept en kraakt ook, al vanaf het begin. Mijn ouders werden er ook gek van want die konden beneden precies horen wanneer ik dat ding gebruikte op mijn kamer. Matje eronder hielp niet. Ik zou daar dus ook op letten.
Kringloop staat er vol mee, misschien kun je er daar een paar proberen om te kijken of ze ook zoveel herrie maken.
Kringloop staat er vol mee, misschien kun je er daar een paar proberen om te kijken of ze ook zoveel herrie maken.
zondag 2 november 2025 om 14:36
zondag 2 november 2025 om 15:00
Maar welkje speciaalzaken dan? Want ik snap dat het meer kost, maar ik wil graag namen of adressen van speciaalzaken waarvan iemand weet dat ze er degelijke spullen verkopen.
Het is een beetje jammer als we een uur rijden om naar een speciaalzaak te gaan als het voor niks is. Dus als jij een goede zaak weet, ik hoor het graag.
Harba lorifa
zondag 2 november 2025 om 15:01
Ik heb niet zo'n zin om dan elke twee weken weer een nieuwe bij de kringloop te gaan halen. Ik wil een degelijke en die mag duur zijn. Geen afstandse.
Harba lorifa
zondag 2 november 2025 om 15:05
Ik heb er al jaren eentje gehad van de Aldi. Ik lette er niet op of hij veel geluid maakt (hoe meer ik er op let, hoe meer het me stoort) maar mijn man smeerde hem af en toe.
Op een gegeven moment ging de stepper lekken en heb ik hem weg gedaan.
Ik heb nu zo'n kunststof plank waar je op en af stapt (kan op 3 hoogtes), die kan in ieder geval geen geluid maken. (hooguit het stappen zelf)
Op een gegeven moment ging de stepper lekken en heb ik hem weg gedaan.
Ik heb nu zo'n kunststof plank waar je op en af stapt (kan op 3 hoogtes), die kan in ieder geval geen geluid maken. (hooguit het stappen zelf)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in