Mode & Beauty alle pijlers

Slippers

06-11-2025 20:36 12 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dag allemaal,

Welke slippers hebben jullie? Die van mij moet ik regelmatig vervangen omdat de bovenkant loslaat. Slechte kwaliteit….. hebben jullie tips?
Wanneer draag je ze? Binnens-/buitenshuis, zwembad, vakantie?
Ipanemas, van die teenslippers. Ik heb ze al 8 jaar en ik loop in de zomer thuis en op vakantie hele dagen op die dingen. Niet kapot te krijgen.
Ik loop kilometers en jaren op Reef.
Ik heb er van Birkenstock en een paar van Esprit, bij die van Esprit haal ik helaas iedere keer mijn kleine of grote teen open op de een of andere manier, wrijving bij de bandjes denk ik.

Voor bij het zwembad heb ik laatst slippers gekocht bij Primark voor 1 euro. Lopen niet echt geweldig maar goed genoeg om van het kleedhokje, naar de douches en naar het zwembad te lopen en terug. Ik koop nooit teenslippers, dat vind ik heel naar lopen en gaat irriteren.
Havaianas soms koop ik ze in de aanbieding bij de kruidvat soms zonder aanbieding omdat ik een kleur of model leuk vind. Ze gaan bij mij lang mee maar ik wissel graag af.
Terug van weggeweest
Ik draag ze vooral thuis en in de tuin. En de enkele keer dat ik naar de sauna ga.

Dank voor de tips.
Earth runners!
Reef, Esprit en Tommy Hillfiger. Ik ben over die laatste wel het meest tevreden. Zitten heel erg fijn.
Gryla schreef:
06-11-2025 21:57
Ik loop kilometers en jaren op Reef.
Ik ook. Topdingen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb Reef slippers gekocht nieuw op Vinted. Ik ben benieuwd.
Havïanas Slim doe ik al jaren mee.
We only know what it's been. What about what it could be?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven