Onderweg naar Liefde
woensdag 12 november 2025 om 16:15
In het NPO 3-programma Onderweg naar liefde gaan Nederlandse vanlifers tijdens één van hun droomreizen op zoek naar een partner. In het tweede seizoen trekken zeven vanlifers met hun camper door Europa. Op adembenemende plekken ontmoeten ze nieuwe dates, ontdekken ze elkaars wereld en zoeken ze uit of hun vrije leven op wielen samen nóg mooier wordt.
Onderweg naar liefde, vanaf 10 november elke werkdag om 19.25 uur bij KRO-NCRV op NPO 3.
Zijn er nog kijkers van deze variant op B&B vol liefde?
Onderweg naar liefde, vanaf 10 november elke werkdag om 19.25 uur bij KRO-NCRV op NPO 3.
Zijn er nog kijkers van deze variant op B&B vol liefde?
woensdag 12 november 2025 om 20:54
Ze zijn allemaal zweverig voor mijn gevoel, op de gast Robin na dan, maar dat is ook absoluut niet mijn type. Oja en een van de Jorissen die begon over een harde leuter. Alsjeblieft zeg!
Heino en de andere Joris zijn me veel te zweverig! Ik vind Mies wel leuk bij de surfdude. Maar hij is anti trainingsbroek door de weeks en houdt ook niet van piercings, dus dat zal snel een afgelopen zaak zijn.
Heino en de andere Joris zijn me veel te zweverig! Ik vind Mies wel leuk bij de surfdude. Maar hij is anti trainingsbroek door de weeks en houdt ook niet van piercings, dus dat zal snel een afgelopen zaak zijn.
donderdag 13 november 2025 om 08:23
donderdag 13 november 2025 om 17:45
Dat wordt weer smullen.
Idd wat sturen ze op die Silke af. Het filmpje al: "word je hier geil van?"
Henno is slecht nieuws. Net als het feit dat hij na een burnout gevlucht is in dit leven.
Ook meteen zo'n energetische empath vrouw met Bambi-ogen erbij.
Joris lijkt me ook geen makkelijke.
Kyle zit met een soort kloon van zichzelf nu.
Idd wat sturen ze op die Silke af. Het filmpje al: "word je hier geil van?"
Henno is slecht nieuws. Net als het feit dat hij na een burnout gevlucht is in dit leven.
Ook meteen zo'n energetische empath vrouw met Bambi-ogen erbij.
Joris lijkt me ook geen makkelijke.
Kyle zit met een soort kloon van zichzelf nu.
vrijdag 14 november 2025 om 20:48
zaterdag 15 november 2025 om 08:31
Enorm. Hoe hij zijn glimlach en blauwe ogen probeert te gebruiken als charme terwijl hij verder niets zegt knap ik ook zo op af. Gewend dat vrouwen hem mooi vinden blijkbaar.
Dat ultrakorte broekje krijg ik ook de rillingen van.
zaterdag 15 november 2025 om 09:33
Ik krijg bijna plaatsvervangende schaamte bij de verhevenheid die onder dat zweverige gelul van Joris en ook Henno hangt. Kijk mij eens in contact staan met mijn gevoel. Maar tegelijkheidtijd helemaal niks maar dan ook niks echt blootgeven. Het is een facade, een heel dik pantser.
Als ik dat dan vergelijk met die andere Joris en Alieke. Die samen gingen uiteten en een gesprek hadden over hoe ze in het leven staan. Wat ze verlangen en ook nog niet weten. Dát is 100 keer echter en eerlijker. Dat was een gesprek van mens tot mens.
Als ik dat dan vergelijk met die andere Joris en Alieke. Die samen gingen uiteten en een gesprek hadden over hoe ze in het leven staan. Wat ze verlangen en ook nog niet weten. Dát is 100 keer echter en eerlijker. Dat was een gesprek van mens tot mens.
zaterdag 15 november 2025 om 09:38
zaterdag 15 november 2025 om 16:45
Ja echt hè, even inchecken bij zichzelf om te voelen of ze in de camper mag slapen. Man, doe normaal.
Henno ook al zo'n type, vol van zichzelf en dominant. Mark vind ik ook hoog van de toren blazen, volgens mij vindt hij zichzelf een enorme catch.
Het enige wat ik mee vind vallen is dat ze nu bijna allemaal redelijk snel weten of ze iemand leuk genoeg vinden, want dat eeuwige getwijfel snap ik nooit zo. Maar aan de andere kant maakt dat ze misschien ook minder leuke mensen, zo snel iemand afwijzen. Ben er nog niet helemaal uit
zaterdag 15 november 2025 om 16:54
Trixie schreef: ↑15-11-2025 09:38Andere observatie, benieuwd wat jullie denken: Henno wilde geen vrouw ‘zoals zijn moeder’ die volgzaam en zorgzaam is en zijn hulp nodig heeft. Nu heeft ie als date een dame met een iets stevigere persoonlijkheid en hij laat geen kans onbenut om haar in de hoek van het hulpeloze vrouwje te duwen.
Precies dat. Hij blijft haar maar op de proef stellen, vervolgens voldoet ze nooit helemáál / geeft ze nooit precies dat antwoord waarvan hij blijkbaar denkt dat het het enige juiste of complete antwoord is en vindt hij het nodig om er een heerlijk mansplaining moment van te maken. Hij lijkt er maar geen genoeg van te kunnen krijgen, want hij doet dit voortdurend.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in