NET tumor in de pancreas met uitzaaiingen in de lever
donderdag 9 juni 2022 om 11:17
Korte samenvatting:
Na een paar weken felle pijn heb ik gisteren de diagnose NET tumor in de pancreas met uitzaaiingen in de lever gekregen. Ik was me al aan het voorbereiden op het einde, dus dit was de best mogelijke uitslag die ik kon krijgen. Maar nu is de euforie gezakt, vandaar dit topic.
In de volgende post volgt het hele (lange) verhaal.
Na een paar weken felle pijn heb ik gisteren de diagnose NET tumor in de pancreas met uitzaaiingen in de lever gekregen. Ik was me al aan het voorbereiden op het einde, dus dit was de best mogelijke uitslag die ik kon krijgen. Maar nu is de euforie gezakt, vandaar dit topic.
In de volgende post volgt het hele (lange) verhaal.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 14 november 2025 om 13:45
Oh, dat is wel een tegenvaller en klinkt als iets wat ze vooraf wel even hadden kunnen vermelden.doornroosje9 schreef: ↑14-11-2025 13:06Het is positief, maar een beetje dubbel.
Ze konden alleen vergelijken met de scan van voor de behandeling en niet met die erna omdat het 2 verschillende soorten scans zijn. Het was positief, duidelijke verbetering, maar dat wist ik al. Ik wou gewoon weten wat er na de scan van mei veranderd was, maar dat kon ze dus niet zeggen. Over 4 maanden de volgende scan en dan weten we meer.
Gewoon positief hoor, maar een beetje teleurgesteld omdat ik niet weet of het veranderd is tov de vorige scan.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
vrijdag 14 november 2025 om 15:27
vrijdag 14 november 2025 om 16:37
Haha ja, maar de vorige was een dotascan, dat is specifiek om te zien wat er gebeurd is na de behandeling. Diezelfde scan was ook net ervoor gemaakt. Dus perfect te vergelijken.
Tussendoor zijn het gewoon CT-scans. Maar ik wist dus niet dat ze dat niet konden vergelijken. De laatste CT-scan was blijkbaar van mei 2024, daar vergeleken ze nu mee.
Tussendoor zijn het gewoon CT-scans. Maar ik wist dus niet dat ze dat niet konden vergelijken. De laatste CT-scan was blijkbaar van mei 2024, daar vergeleken ze nu mee.
Life is short. Eat dessert first.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in