een affaire
maandag 17 november 2025 om 20:46
Hallo, ik heb sinds 4 maanden een man ontmoet.
Waar ik nu sinds een tijdje het fijn mee heb.
Hij is zelf getrouwd maar heeft problemen in zijn huwelijk en ook geen sex meer al een aantal jaren.
We spreken regelmatig af om ergens te gaan lunchen,wandelen.
En af en toe ook hotel date’s.
Maar ik ben bang dat ik mij hier in ga verliezen.
Ik ben veel met hem bezig in mijn hoofd. Op de app kijken of hij iets heeft gestuurd.
En als we een hotel date hebben gehad en wij dus sex hebben gehad, dan krijg ik hier ook veel gevoelens bij.
Maar ik merk dat ik de 2 dagen nadat we sex hebben gehad vaak weinig hoor van hem.
In mijn hoofd zit ik met de vraag, kappen of hiermee door gaan?
nu is het nog maar 4 maandjes maar denk naarmate het langer word de affaire dat het moeilijk gaat worden.
(En ja ook ik ben getrouwd en heb een gezin)
Waar ik nu sinds een tijdje het fijn mee heb.
Hij is zelf getrouwd maar heeft problemen in zijn huwelijk en ook geen sex meer al een aantal jaren.
We spreken regelmatig af om ergens te gaan lunchen,wandelen.
En af en toe ook hotel date’s.
Maar ik ben bang dat ik mij hier in ga verliezen.
Ik ben veel met hem bezig in mijn hoofd. Op de app kijken of hij iets heeft gestuurd.
En als we een hotel date hebben gehad en wij dus sex hebben gehad, dan krijg ik hier ook veel gevoelens bij.
Maar ik merk dat ik de 2 dagen nadat we sex hebben gehad vaak weinig hoor van hem.
In mijn hoofd zit ik met de vraag, kappen of hiermee door gaan?
nu is het nog maar 4 maandjes maar denk naarmate het langer word de affaire dat het moeilijk gaat worden.
(En ja ook ik ben getrouwd en heb een gezin)
dinsdag 18 november 2025 om 20:52
Complimenten, je hebt je zaakjes goed voor elkaar.
En nog maar eens mijn vraag: waar ligt jouw prioriteit? Bij je kinderen of bij die waardeloze sekspartner van je? Of gewoon bij jezelf? Als jij je pleziertjes maar hebt?
Deck mich zu mit Zärtlichkeiten
dinsdag 18 november 2025 om 21:00
Sorry, maar dit komt nogal infantiel over.
Het gaat hier niet om wie er op de kinderen past of wat ze doen op de momenten dat jij je affaires hebt. Het punt is dat als dit ooit uitkomt, of als ze op een andere manier de waarheid voelen, zij de emotionele schade dragen. Dat jij al drie minnaars op je naam hebt staan, heeft gevolgen voor hun vertrouwen, hun veiligheid en hoe ze relaties later zien. Daar moet je écht bij stilstaan.
dinsdag 18 november 2025 om 21:02
Ze zoekt ze bewust op, op internetHenk-und-Roelie schreef: ↑18-11-2025 19:35Hoe kan dit?
Ik ben single en kom geen enkele leuke man tegen en als ik een leuke man tegenkom vindt hij me niet leuk en deze TO die notabene al een vent heeft, ligt met de een na de andere buitenhuwelijkse partner in bed!
![]()
Daar zijn veel mannen niet vies van, als een vrouw zich aanbiedt voor lusten zonder lasten
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
dinsdag 18 november 2025 om 21:43
Met een beetje hulp van een andere forummer, heb ik de berichten van je vorige nicks kunnen lezen. Je hebt echt hulp nodig, TO. Dit is nu de derde vent in een jaar tijd en je verliest jezelf er volledig in.
En please, kies niet voor nog een kindje met je man. Je hele huwelijk is een grote façade, dankzij jouw gedrag. Wees eerlijk tegen je man (en kinderen). Je bent echt wanhopig op zoek naar aandacht en je gedraagt je net zo wanhopig richting die mannen.
Je bent even een leuk tijdverdrijf en dan word je gewoon weer aan de kant gegooid. En daarna ga je wéér actief op zoek naar een nieuwe vent voor aandacht. Niet best. En vooral heel verdrietig voor je gezin.
En please, kies niet voor nog een kindje met je man. Je hele huwelijk is een grote façade, dankzij jouw gedrag. Wees eerlijk tegen je man (en kinderen). Je bent echt wanhopig op zoek naar aandacht en je gedraagt je net zo wanhopig richting die mannen.
Je bent even een leuk tijdverdrijf en dan word je gewoon weer aan de kant gegooid. En daarna ga je wéér actief op zoek naar een nieuwe vent voor aandacht. Niet best. En vooral heel verdrietig voor je gezin.
dinsdag 18 november 2025 om 22:04
dinsdag 18 november 2025 om 22:10
Zulke vreemdgangers kom ik vaak tegen. Schaar ik niet onder de leuke mannen.Henk-und-Roelie schreef: ↑18-11-2025 19:35Hoe kan dit?
Ik ben single en kom geen enkele leuke man tegen en als ik een leuke man tegenkom vindt hij me niet leuk en deze TO die notabene al een vent heeft, ligt met de een na de andere buitenhuwelijkse partner in bed!
![]()
woensdag 19 november 2025 om 01:58
Als het iets is wat zich steeds herhaald, dan is het een pathologie. Je bent niet ingegaan op mijn vraag of je wel eens hulp hebt gehad hiervoor en of je bereid bent om hulp te zoeken. Je moet hier iets mee, want je gaat je kinderen en je man hier ernstig mee schaden.
woensdag 19 november 2025 om 02:01
woensdag 19 november 2025 om 07:49
Komt op mij over alsof TO, als ze deze minnaar aan de kant zet, over een tijdje dan toch weer een nieuwe gaat zoeken. Maar ik hoop van harte dat ik er naast zit!
woensdag 19 november 2025 om 08:02
Holy shit. Arme man van TO. Zoek hulp bij een psycholoog TO, geen bevestiging met de flamoes bij andere mannen. Je huwelijk gaat echt stuk zo en jij mag dan echt op de blaren zitten. Dus blijf nu eens OP die flamoes zitten ipv er mee te blijven zwaaien naar iedereen die maar terugzwaait en ga je richten op je partner, kinderen, familie, vrienden of zoek een hobby.dweedledee schreef: ↑18-11-2025 21:43Met een beetje hulp van een andere forummer, heb ik de berichten van je vorige nicks kunnen lezen. Je hebt echt hulp nodig, TO. Dit is nu de derde vent in een jaar tijd en je verliest jezelf er volledig in.
woensdag 19 november 2025 om 08:04
woensdag 19 november 2025 om 08:38
Zo’n topic is voor To eigenlijk een ramp. Echte zelfreflectie verdampt snel in een omgeving waarin iedereen hetzelfde gedrag vertoont en elkaar onbewust bevestigt. Daarom komt ze ook met reacties als: ‘ik ben echt niet de enige, lees maar in het minnaarstopic.’dweedledee schreef: ↑18-11-2025 21:43Met een beetje hulp van een andere forummer, heb ik de berichten van je vorige nicks kunnen lezen. Je hebt echt hulp nodig, TO. Dit is nu de derde vent in een jaar tijd en je verliest jezelf er volledig in.
Die manier van denken voelt bijna kinderlijk het ontwijkt elke vorm van persoonlijke verantwoordelijkheid. En eerlijk gezegd roept het ook vragen op over het soort mannen dat met haar in zee gaat.
woensdag 19 november 2025 om 09:10
ach... ik denk dat als je bij nr 1 van het Minnaars-topic begint, en de vrouwen daar volgt, dat je vooral inziet, dat er maar heel, heel, heel weinig vrouwen gelukkig worden met de besproken man
Eigenlijk juist een eye-opener
woensdag 19 november 2025 om 09:20
woensdag 19 november 2025 om 09:23
maar dat wil ze toch niet zei ze? Zij wil niet bij haar man weg en hij niet bij zijn vrouw. Ze wil alleen aandacht. En die aandacht en tijd die ze die man geeft geeft ze dus weer niet aan haar eigen man en kinderen. Ze loopt alleen te miepen dat de tijd die ze NIET met hem besteed ze weer zit te wachten tot hij weer eens reageert en klaagt als dat niet snel genoeg is. Kortom, in haar hoofd is ze 24/7 met die kerel bezig.Lila-Linda schreef: ↑19-11-2025 09:10ach... ik denk dat als je bij nr 1 van het Minnaars-topic begint, en de vrouwen daar volgt, dat je vooral inziet, dat er maar heel, heel, heel weinig vrouwen gelukkig worden met de besproken man
woensdag 19 november 2025 om 09:25
woensdag 19 november 2025 om 09:28
Ja, heel logisch ook eigenlijk.Lila-Linda schreef: ↑19-11-2025 09:10ach... ik denk dat als je bij nr 1 van het Minnaars-topic begint, en de vrouwen daar volgt, dat je vooral inziet, dat er maar heel, heel, heel weinig vrouwen gelukkig worden met de besproken man
Het is vaak een dynamiek die draait op tekort, wachten, onzekerheid, projecties en idealisering…niet op iets wat duurzaam of vervullend is.
woensdag 19 november 2025 om 09:28
net zoals heel veel posters in zo'n topicBuzzieBee schreef: ↑19-11-2025 09:23maar dat wil ze toch niet zei ze? Zij wil niet bij haar man weg en hij niet bij zijn vrouw. Ze wil alleen aandacht. En die aandacht en tijd die ze die man geeft geeft ze dus weer niet aan haar eigen man en kinderen. Ze loopt alleen te miepen dat de tijd die ze NIET met hem besteed ze weer zit te wachten tot hij weer eens reageert en klaagt als dat niet snel genoeg is. Kortom, in haar hoofd is ze 24/7 met die kerel bezig.
die uiteindelijk 1 voor 1 de stekker uit de situatie trekken. Het is gewoon echt niet lollig.
woensdag 19 november 2025 om 09:40
Het is een neerwaartse spiraal waar je bijna niet uitkomt, zeker als je niet goed begrijpt wat je eigen triggers zijn en welke behoeften erachter schuilgaan.BuzzieBee schreef: ↑19-11-2025 09:23maar dat wil ze toch niet zei ze? Zij wil niet bij haar man weg en hij niet bij zijn vrouw. Ze wil alleen aandacht. En die aandacht en tijd die ze die man geeft geeft ze dus weer niet aan haar eigen man en kinderen. Ze loopt alleen te miepen dat de tijd die ze NIET met hem besteed ze weer zit te wachten tot hij weer eens reageert en klaagt als dat niet snel genoeg is. Kortom, in haar hoofd is ze 24/7 met die kerel bezig.
Wat je vaak ziet is dat mensen zeggen “ik wil geen relatie met hem” of “ik wil niet dat hij zijn vrouw verlaat”, maar hun gedrag laat een heel ander intern proces zien.
TO is al emotioneel gehecht geraakt dat merk je aan hoe onrustig ze wordt als hij niet reageert en hoeveel van haar mentale ruimte hij inneemt.
Dat heeft weinig te maken met écht een relatie willen het gaat om bevestigd worden.
Bij mensen die onzeker zijn, ontstaat juist daar de afhankelijkheid..niet omdat ze een leven met die man willen, maar omdat ze willen dat hij een leven met hen zou wíllen.
Dat werkt als een pleister op de onderliggende “wond”.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in