Wat is het rustig hier…

19-11-2025 12:36 59 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht even leuk bij te lezen op het forum, maar er is amper activiteit in topics. Is forumgebruik gewoon minder populair geworden of waar houdt iedereen zich mee bezig tegenwoordig?
Solomio schreef:
20-11-2025 21:20
Betreffende forumster was nogal op haar privacy gesteld, dus had het vast niet op prijs gesteld als haar overlijden hier gemeld zou worden. Dat ze er zelf niks meer van merkt is onbelangrijk.

Dat er dan nog tot in lengte van dagen af en toe naar haar gevraagd wordt doet er blijkbaar niet toe.
En dat mensen haar missen en het dan 'fijn' is om de oorzaak te weten, maakt ook niet uit blijkbaar.

Ja, ik ben er verbolgen over, merk je het?
En begrijpelijk.
Er zijn maar weinig keren dat het forum het zo eens is over dat dit echt raar modereerbeleid is. Ik zou bijna willen zeggen unaniem eens maar dat was het dan weer net niet.
Pink-Freud schreef:
20-11-2025 23:12
Kennelijk had je niet moeten zeggen dat je niet 100% zeker was dat zij het was.
Slechts 99,9% was niet genoeg.
Plus niemand van hier had persoonlijk permissie gekregen het te melden. Wat wel bij Wol was volgens mij.

Snap dat jij, Solo, er een naar gevoel aan over hebt gehouden. Erg jammer.
Alsof je haar privacy te grabbel hebt gegooid.
En dit.

En toen de mods eenmaal de weg van het gummen waren ingeslagen wilden konden ze niet meer terug.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik word nu toch wel heel nieuwsgierig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Solomio schreef:
21-11-2025 05:03
En dit.

En toen de mods eenmaal de weg van het gummen waren ingeslagen wilden konden ze niet meer terug.
Ja. Dan is het schijnbaar heel moeilijk om te zeggen: sorry, initieel hebben we een niet zo’n handige beslissing genomen, bij nader inzien komen we hierop terug. Excuses voor de mensen die zich hier rot door hebben gevoeld.
Nee. Dan kan je inderdaad beter halsstarrig vast blijven houden aan je eerste reflex van alles gummen.
Solomio schreef:
21-11-2025 05:03
En dit.

Ja. Dan is het schijnbaar heel moeilijk om te zeggen: sorry, initieel hebben we een niet zo’n handige beslissing genomen, bij nader inzien komen we hierop terug. Excuses voor de mensen die zich hier rot door hebben gevoeld.
Nee. Dan kan je inderdaad beter halsstarrig vast blijven houden aan je eerste reflex van alles gummen.
En blijven forummers als Yella zich afvragen over wie het gaat.
(er vanuit gaande dat haar vraag hier op sloeg)
Vanity of vanities; all is vanity
Als het goed is heb je post Yella78.
Helaas, geen post.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb het nogmaals verzonden maar zie iid ook geen verzonden berichten bij mij staan. Waardeloos weer.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven