Doordeweeks eet inspiratie

24-11-2025 13:52 30 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik stond op het punt een hellofresh abonnement af te sluiten voor nieuwe inspiratie maar vind het toch zonde van het geld. Eerdere ervaring waren ook dat porties echt verschilde qua grootte.

Wat eten jullie de komende week? Ik jat graag wat ideeën. Ik woon met partner en twee kinderen.

Wij eten, bedenk het vaak per dag maar verwacht dat deze het in ieder geval worden:
- groene curry met garnalen, zoete aardappel, boontjes, rijst en naan brood
- orzo met chorizo, tomaten en courgette
- magioni bloemkoolpizza beleggen

Moet nog boodschappen doen dus lees graag wat jullie eten!
Merel90 schreef:
25-11-2025 09:09
Wat ik ook weleens doe, vanaf 2 uur voor sluiting AH gaan de producten die een houdbaarheidsdatum hebben van diezelfde dag met 70% (althans hier dan). Op de app kan je dan zien wat er nog ligt. Heb op die manier ook al heel veel lekkere maaltijden gegeten icm wat erbij.

Dat is dan pas vanaf 19.00 uur?
BeeDifferent schreef:
25-11-2025 11:19
Dat is dan pas vanaf 19.00 uur?
Ja, dat is wel nadeel. Daarvoor heb je dan 40%. Maar wij vinden niet erg om soms wat later te eten. Op zondag gaat de AH hier eerder dicht.
Of we eten de volgende dag op. Zijn nog nooit ziek geworden daarvan.
Venusss schreef:
25-11-2025 11:16
Oh dat is handig ja, waar kan ik dat vinden in de app?
Op de beginpagina onder laatste kans koopjes.
ninon schreef:
24-11-2025 15:34
Ik kijk per dag wat ik nog in huis heb en daar maak ik iets mee. Ga elke dag wel even naar de AH.

Vanavond wordt het een flatbread pizza kebab. Flatbread (een grote) met tomatensaus, kebabflakes, cherrytomaatjes en lente-uitje in de oven en dan wat ijsbergsla en een zelfgemaakt mintsausje van Griekse yoghurt erbij.

Ben ook erg fan van het insta viral gyoza recept. Kokosmelk in een ovenschaal, eetlepel rode currypasta erbij, wat sojasaus en/of sesamolie, gyoza’s erbij, spinazie of tomaatjes, vervolgens 20 min. in de oven, wat crispy chili olie erover en evt. gebakken uitjes.
Viral recept heb ik gemist maar klinkt goed, zal het eens opzoeken!

Dank voor alle inspiratie, heb ook een notitie aangemaakt in m’n telefoon met een lijstje.

Kijk ook wel eens naar de AH aanbiedingen, het is wel vanaf eerder maar kortingspercentage stijgt gedurende de dag.

Bestel meestel de boodschappen maar af en toe zie ik wel goede aanbiedingen inderdaad. Het is een van de tegels in je AH app. Even doorswipen en dan ‘laatste kans’.
Merel90 schreef:
25-11-2025 17:18
Op de beginpagina onder laatste kans koopjes.
Dank!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven