Preston Palace met pubers, Go or No?

28-11-2025 15:10 36 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ipv cadeaus in de decembermaand gaan wij als gezin elk jaar op pad voor een leuk uitje. Vorig jaar zijn we wezen karten bij Battlekart en dat was echt een topactiviteit.
Nu kwam Preston Palace naar boven als idee. Maar, ik denk echt dat dat een love it/hate it bestemming is.
Wie is er wel eens geweest (met pubers)?
Aanrader, of juist niet?
Nah, ze kunnen er zwemmen, minigolfen, kermis is er, bowlen, gamehall. Wel leuk denk ik voor pubers. Maar in december ook heel druk en je kunt bijv bowlen niet reserveren. Dan sta je de hele avond bij de banen te wachten tot er een vrij is.

Denk dat ik er wel eerder heen zou gaan met pubers (of alleen volwassenen) dan met kleine kinderen. Er wordt nogal veel gezopen en verwacht geen ideale nachtrust. Hoor wel eens verhalen van dronken gasten die snachts op kamerdeuren kloppen. Sowieso vaak snachts luidruchtig door de gangen heenlopen. Ja, het is wel een tokkiemagneet.
Ik ben er geweest als puber....en laten we het er op houden dat het veel zuipen en feestvieren is. Het is echt volks.

Ik zou er in mijn volwassen leven nooit naar toe gaan. Zou er nog niet dood gevonden willen worden.

En tokkiemagneet klopt wel aardig. Het is een populaire bestemming voor de onderkant van de samenleving.
Puber of geen pubers: Preston Palace is altijd nee.
No.

Tokkieville. Vreselijke zaak met vies eten (en vieze wijn)
Vorig jaar personeelsfeest gehad daar. Was echt vreselijk.
Ik ben er lang geleden ook eens met werk geweest, vond het eten toen nog wel ok ( maar het is dus al bijna 20 jaar geleden denk ik) zwemmen en andere activiteiten ook ok maar in de avond was het inderdaad een groot Tokkie feest.
Er moet toch wel iets leukers te bedenken zijn dan Preston Palace?

Allemaal naar de kerstmarkt in de mergelgrotten? En voor het actieve deel moutainbiken in zo'n grot of bv naar Snowworld in Landgraaf?

https://www.visitzuidlimburg.nl/te-doen ... -kinderen/
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Verschrikkelijk. Ga er niet heen!
Ik sluit mij aan bij de negatieve reacties 🤣
Toen ik er was, viel het mee, maar dit is 20 jaar terug. Het was het net niet. Dus er is een zwembad, maar er was toen geen leuke glijbaan of duikplank of iets. Bowlen kon, maar de baan was niet zo secuur/goed. De attracties waren ook niet zo spetterend.

Er zijn ook entertainment centra met trampolinespringen, lasergamen en andere dingen ineen, zoals Funzone, met wat meer kwaliteit/onderhoud. En dan 's avonds ergens lekker uit eten.
Pubers mogen nog niet drinken dus daar hoef je niet voor heen te gaan.
Ik zeg nee, ik zou mijn pubers niet blij maken met tokkie volk dat ook nog eens flink aan de zuip is.

Idee is leuk qua activiteiten misschien als je ding is, dat snap ik wel maar de uitvoering vind ik juist alleen al door het vele drinken van anderen geen fijne plek voor pubers.
Preston Palace No go, misschien een nachtje Efteling met entree park voor één of twee dagen.
Ik zou het niet doen, is toch vooral een zuipbestemming. Als je in die regio woont dan kun je beter met ze naar Slagharen.
Ik heb zelf geen ervaring maar mijn vriend is er met zijn zoon geweest en die hebben zich best vermaakt. Zijn beide geen drinkers. Mijn neef gaat er elk jaar heen. Hij en zijn vrouw zijn wel wat volkser.
Ik zou het wel aandurven. Heb je dat ook eens meegemaakt.
Mijniebelle schreef:
28-11-2025 17:50
Ik zou het niet doen, is toch vooral een zuipbestemming. Als je in die regio woont dan kun je beter met ze naar Slagharen.

Waar naar toe in Slagharen?
Je bedoelt toch niet het attractiepark?

Dat is echt niks aan voor pubers. Al helemaal niet in de winter. Alle attracties zijn nat, koud en vochtig.
Voor dat geld lekker naar de Efteling met een overnachting of twee in Bosrijk.
Of naar een ander hotel waar je in de buurt kunt leuke activiteiten kunt doen.
Maar wat bedoelen jullie dan met 'volks'? Ik vind dat zo'n raar ouderwets woord. Beetje denigrerend ook.
Graftak!
Lady*Voldemort schreef:
28-11-2025 18:54
Maar wat bedoelen jullie dan met 'volks'? Ik vind dat zo'n raar ouderwets woord. Beetje denigrerend ook.
Het is echt wat het is...gewoon veel mensen die puur gaan om zoveel mogelijk te eten en te drinken. Het is goedkoop en er gaan gewoon veel mensen heen die volks zijn. Uit een buurtje zoals de wielepole in Leeuwarden. Het is ook denigrerend, maar je hoeft er gewoon niet heen als normaal mens. Het is ontstaan door Van der Most. Peter Gilles zou zich er prima thuis voelen.
Lady*Voldemort schreef:
28-11-2025 18:54

Eens.

Wat is er mis met volks? Hele volksbuurten zijn volks, prima mensen zover ik meegemaakt heb. Volks vind ik juist iets leuks en nostalgisch hebben. Zoals saamhorigheid en buurtfeesten, praatjes maken met elkaar... ik ben ook volks. (Vind ik dan)

Over Preston Palace kan ik helaas niks zeggen, geen ervaring mee.
Xantileppe schreef:
28-11-2025 18:59
Het is echt wat het is...gewoon veel mensen die puur gaan om zoveel mogelijk te eten en te drinken. Het is goedkoop en er gaan gewoon veel mensen heen die volks zijn. Uit een buurtje zoals de wielepole in Leeuwarden. Het is ook denigrerend, maar je hoeft er gewoon niet heen als normaal mens. Het is ontstaan door Van der Most. Peter Gilles zou zich er prima thuis voelen.

Wat is een normaal mens? En wie bepaalt dat?
En wat is er mis mee om zo veel mogelijk eten voor zo weinig mogelijk geld te willen?
Men betaalt gewoon toch? Je mag toch doen met je eigen geld wat je wilt?
Als pubers gingen wij daar naar de film. Kaart inclusief gratis drank. Had je zo'n stoel en daarvoor tafeltjes met telefoons. Kon je bellen voor nog meer bier tijdens de film. We gingen er echt niet heen voor een goede film. We hebben ons nooit misdragen qua vernielingen maar we vast vervelend en heel dronken. Daar wordt een mens niet leuker van. Dus dat loopt daar.
Mayra schreef:
28-11-2025 19:02
Wat is een normaal mens? En wie bepaalt dat?
En wat is er mis mee om zo veel mogelijk eten voor zo weinig mogelijk geld te willen?
Men betaalt gewoon toch? Je mag toch doen met je eigen geld wat je wilt?
Jazeker...maar ik vind het niet (meer) normaal om je volledig volledig te gieten en je te gaan misdragen. Als je er nooit geweest bent, dan kun je je er niets bij voorstellen maar het is verschrikkelijk met kotsende lui allover. Mij niet bellen in ieder geval.
Xantileppe schreef:
28-11-2025 19:05
Jazeker...maar ik vind het niet (meer) normaal om je volledig volledig te gieten en je te gaan misdragen. Als je er nooit geweest bent, dan kun je je er niets bij voorstellen maar het is verschrikkelijk met kotsende lui allover. Mij niet bellen in ieder geval.

Ik denk ook niet dat jij daar zou passen met je hautaine houding.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven