Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 6!

03-04-2020 14:23 2737 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
23-11-2025 11:55
Ahw, dit vind ik echt heel leuk nieuws! :heart:
Jennifer Hoffman krijgt nog een tweede.

Zag laatst een stukje van Sterren op het doek, dat ze na 2 miskramen het eigenlijk niet meer verwachtte en toen had ze zo'n droevige blik.

https://www.nu.nl/achterklap/6376929/je ... -kind.html
Inderdaad wat een leuk nieuws voor haar!
Suzan en Freek zijn zondagavond ouders geworden. Een jongetje, Sef.
vivapimpelmees schreef:
03-12-2025 10:26
Wat een mooi nieuws. Ik hoop dat hij nog heel lang kan genieten van hun zoon.
Wat een mooie foto van hun drietjes. Zou zijn naam een samentrekking zijn van hun voorletters? Suzan en Freek; Sef :)
Afbeelding
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Patricia Paay en Adam Curry worden grootouders; hun dochter Christina is in verwachting van haar eerste kindje.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Geen zwangerschap, maar wel over ‘kind van’: de zoon van Wendy van Dijk en Xander moest weer thuis gaan wonen, ‘in verband met de moeilijke woningmarkt’. Lijkt me inderdaad precies een schoolvoorbeeld van iemand voor wie de huidige markt echt een giga-probleem is….
nausicaa schreef:
17-01-2026 19:28
Geen zwangerschap, maar wel over ‘kind van’: de zoon van Wendy van Dijk en Xander moest weer thuis gaan wonen, ‘in verband met de moeilijke woningmarkt’. Lijkt me inderdaad precies een schoolvoorbeeld van iemand voor wie de huidige markt echt een giga-probleem is….

Misschien laten ze hem zijn eigen boontjes doppen. En als hij op eigen benen wil staan, hij dat gewoon helemaal zelf moet bekostigen.
luca schreef:
18-01-2026 10:14
Misschien laten ze hem zijn eigen boontjes doppen. En als hij op eigen benen wil staan, hij dat gewoon helemaal zelf moet bekostigen.
Oh, dat zal best, en lijkt me op zich zelfs wenselijk (al geloof ik het niet helemaal, gezien hoeveel andere pushes hij krijgt). Maar om dat dan te brengen als ‘de woningmarkt is zo vreselijk, dat treft ons natuurlijk net zo goed’ vond ik wat misplaatst.
nausicaa schreef:
17-01-2026 19:28

Was ook mijn eerste gedachte.
SweetFirefly schreef:
17-01-2026 16:17
Patricia Paay en Adam Curry worden grootouders; hun dochter Christina is in verwachting van haar eerste kindje.
Ja, ik las het ook net! Zo leuk voor haar, ik zag haar pas in een aflevering van Who's That Girl en daarin zei ze dat zij en haar vriend het al langer graag wilden maar dat het niet zo lukte. Ik heb echt een zwak voor Christina, volgens mij is ze heel lief (ook wel een beetje maf, maar dat verbaast me niet als ik zag hoe die jeugd van haar was)
Nothing happens for a reason

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven