Kerstpakket 2025
dinsdag 9 december 2025 om 20:53
Bezuiniging na bezuiniging op mijn werk, maar nu een bon die daadwerkelijk een waarde heeft, dus dat valt mee.
Maar goed, dertiende maand, vakantiegeld, prima salaris, dus ik moet niet zeuren en gewoon zelf een doos met lekkers samenstellen bij Aldi. Dat doe ik elk jaar en dat bevalt me prima.
Maar goed, dertiende maand, vakantiegeld, prima salaris, dus ik moet niet zeuren en gewoon zelf een doos met lekkers samenstellen bij Aldi. Dat doe ik elk jaar en dat bevalt me prima.
Si abra la puerta hay lobos.
dinsdag 9 december 2025 om 20:56
dinsdag 9 december 2025 om 20:58
Ik heb ze uitgezocht, dus ik weet al wat ik krijg
Vanaf donderdag krijgen we ze.. dus ik ga m vrijdag ff halen denk Ik.
Wij kiezen ons pakket altijd item voor item uit.. en proberen een samenhangend iets samen te stellen, met daarbij iets bruikbaars maar ook iets dat leuk is voor iedereen.
Daarnaast krijgen we ook nog een cadeaubon van 75 euro.. dus we worden altijd goed bedeeld
Vanaf donderdag krijgen we ze.. dus ik ga m vrijdag ff halen denk Ik.
Wij kiezen ons pakket altijd item voor item uit.. en proberen een samenhangend iets samen te stellen, met daarbij iets bruikbaars maar ook iets dat leuk is voor iedereen.
Daarnaast krijgen we ook nog een cadeaubon van 75 euro.. dus we worden altijd goed bedeeld
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 9 december 2025 om 20:59
O ja leuk. Ben benieuwd.
Ik krijg er dit jaar geen.
Heb nog wel mee mogen doen met sint. Hierin zat chocolade, snoep en koekjes. Dat pakket valt nooit tegen, maar komt via PV waar iedereen een bijdrage inlegt per maand.
Al ga ik de vieze aioli en chocolade niet missen, maar het uitpakken was altijd leuk. Wie weet volgend jaar ergens anders weer
Al kan mij verheugen op die van mijn partner. Ben benieuwd of we weer een bidon krijgen in het pakket. Kan bij de andere 6 duurzame bidons in de kast
Ik krijg er dit jaar geen.
Heb nog wel mee mogen doen met sint. Hierin zat chocolade, snoep en koekjes. Dat pakket valt nooit tegen, maar komt via PV waar iedereen een bijdrage inlegt per maand.
Al ga ik de vieze aioli en chocolade niet missen, maar het uitpakken was altijd leuk. Wie weet volgend jaar ergens anders weer
Al kan mij verheugen op die van mijn partner. Ben benieuwd of we weer een bidon krijgen in het pakket. Kan bij de andere 6 duurzame bidons in de kast
sunflower_cookie wijzigde dit bericht op 09-12-2025 21:01
15.77% gewijzigd
dinsdag 9 december 2025 om 21:01
Dat hoorde ik in een winkel ook, maar dat lijkt me heel sufLady*Voldemort schreef: ↑09-12-2025 21:00Ik hoorde op de radio (dus ik weet niet of het waar is) dat iedereen dit jaar een Noodpakket zou krijgen. Dat lijkt me pas echt erg![]()
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 9 december 2025 om 21:03
Lady*Voldemort schreef: ↑09-12-2025 21:00Ik hoorde op de radio (dus ik weet niet of het waar is) dat iedereen dit jaar een Noodpakket zou krijgen. Dat lijkt me pas echt erg![]()
Daar was ik een beetje bang voor. Maar ik hoorde net dat we een bon krijgen.
Ben alleen een beetje bang dat het weer zo'n Carrouselbon is vol Actionspullen voor Bijenkorfprijzen.
dinsdag 9 december 2025 om 21:06
Ja zoiets krijgen wij dus. Vorig jaar had ik een kaasfondue-geval ervan besteld, maar die is dus nooit aangekomen. En ja, ga dan de schuldige maar eens zoeken om in het meer te gooien met een gewicht aan zijn voeten dus ik doneer de hele zooi wel aan stichting vluchteling of zo.BeeDifferent schreef: ↑09-12-2025 21:03Daar was ik een beetje bang voor. Maar ik hoorde net dat we een bon krijgen.
Ben alleen een beetje bang dat het weer zo'n Carrouselbon is vol Actionspullen voor Bijenkorfprijzen.
Graftak!
dinsdag 9 december 2025 om 21:31
Wel goed idee. Zocht nog iets voor mezelf onder de kerstboom dus misschien gewoon leuke doos met lekkere dingetjes scoren van de week.Rabarbara schreef: ↑09-12-2025 20:53Bezuiniging na bezuiniging op mijn werk, maar nu een bon die daadwerkelijk een waarde heeft, dus dat valt mee.
dinsdag 9 december 2025 om 21:37
Nog niet gehad, maar ongetwijfeld krijgen we weer zo'n bon met een X aantal punten waarmee je wat uit kunt kiezen op een speciale site.
Vorig jaar heb ik met de punten op die site een verrassingsdoos uitgekozen - want toch iets spannender dan iets specifieks uitkiezen - , maar dat was niet zo'n goed idee. De inhoud viel nogal tegen.
Vorig jaar heb ik met de punten op die site een verrassingsdoos uitgekozen - want toch iets spannender dan iets specifieks uitkiezen - , maar dat was niet zo'n goed idee. De inhoud viel nogal tegen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
dinsdag 9 december 2025 om 21:45
dinsdag 9 december 2025 om 21:57
Lente19251003- schreef: ↑09-12-2025 21:45Wij krijgen voor het vierde jaar op een rij muntjes die je kan besteden in alle winkels in een bepaald winkelcentrum. Daar zitten echt veel winkels, maar je kan er bijvoorbeeld ook je kerstboodschappen van doen (als je zelf minder te besteden hebt). Altijd een enorm succes!
Perfect!! Die zou ik ook graag willen.
dinsdag 9 december 2025 om 22:01
Hier een bon die we kunnen besteden bij een plaatselijke winkel. Wel blij mee!
Man krijgt ieder jaar een kleiner pakket. Dit jaar zat er een cadeautje in waar wij helemaal niet blij van worden, maar onze buurman van 80 wel. Dus buurman gelukkig kunnen maken. En we hebben zulke lieve buurtjes...echt gegund. Hier dus blij met beide pakketjes.
Man krijgt ieder jaar een kleiner pakket. Dit jaar zat er een cadeautje in waar wij helemaal niet blij van worden, maar onze buurman van 80 wel. Dus buurman gelukkig kunnen maken. En we hebben zulke lieve buurtjes...echt gegund. Hier dus blij met beide pakketjes.
dinsdag 9 december 2025 om 22:06
Werk al 10 jaar bij mijn huidige werkgever, nog nooit een kerstpakket gehad. Ieder jaar een themafeest op dure locatie waar hoogstens 1/3 van het best wel grote bedrijf heen gaat. En als je niet heen gaat: jammer joh.
Al eens geopperd om het om en om te doen: ene jaar een feest, ander jaar een cadeau/bon/goed doel. Maar de algemeen directeur houdt wel van een feestje, dus verandert er niks.
Al eens geopperd om het om en om te doen: ene jaar een feest, ander jaar een cadeau/bon/goed doel. Maar de algemeen directeur houdt wel van een feestje, dus verandert er niks.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 9 december 2025 om 22:47
Wij moesten ons binnen 3 dagen opgeven, anders werd je pakket gedoneerd aan een lokale voedselbank. Heel lang niet ziek geweest, maar net toen wel en dat vind ik ook niet erg. Ik hoop dat iemand anders plezier eraan beleefd. Ik heb wel begrepen dat het dit jaar een Klein traditioneel pakket is, omdat er een groots duur feest komt. Helemaal niet passend bij de organisatie dus ik hou m'n hart vast gezien ook de open bar en het aantal collega's dat er wel een teveel lust.
Mijn man had een zelfgebouwde gift-site die er meteen uitklapte en bleef over met de keuze tussen twee mokken en een ritualspakket met roze fluwelen toilettas.
Mijn man had een zelfgebouwde gift-site die er meteen uitklapte en bleef over met de keuze tussen twee mokken en een ritualspakket met roze fluwelen toilettas.
dinsdag 9 december 2025 om 22:55
De hint “ beweging “ was gevallen dus ik ben heel bang dat ik een springtouw of zoiets krijg. Maar een gevulde fietstas kan natuurlijk ook . Al denk ik eerder - de dozen staan er al een poosje - dat het dan een bidon en een doosje kerstkransjes zijn.
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 09-12-2025 22:55
1.59% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 9 december 2025 om 23:07
Ik heb dit jaar werknemers een tas en matching portomonnee gegeven als kerstpakket. De waarde van het pakket was wel wat meer dan andere jaren, maar vond ik wel verdiend vanwege tomeloze inzet en loyaliteit. En ze hebben ze ook zelf uit mogen kiezen via een website, misschien niet leuk als "verrassing" maar iig wel iets waar ze zelf blij mee zijn. En iets waar ze iets aan hebben, ofwel prive gebruik ofwel zakelijk. Dat is aan hen natuurlijk.
sirdidymus wijzigde dit bericht op 09-12-2025 23:33
1.88% gewijzigd
dinsdag 9 december 2025 om 23:15
Hier al een tijdje niks vanwege de bezuinigingen op hoger onderwijs. Alle werkborrels zijn ook 1,5 jaar bring your own geweest, maar schijnbaar kan een echte kerstborrel dit jaar weer. Een kerstpakket nog niet.
Het was altijd wel leuk, de secretaresses kochten van alles van rond de €20-25: allerlei boeken, spelletjes, lekkers, en dan mocht iedereen iets uitzoeken. Was altijd echt een leuke selectie.
Het was altijd wel leuk, de secretaresses kochten van alles van rond de €20-25: allerlei boeken, spelletjes, lekkers, en dan mocht iedereen iets uitzoeken. Was altijd echt een leuke selectie.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in