Entertainment alle pijlers

Royal Roddel- en fototopic

22-09-2022 16:45 1969 berichten
Gezien het aantal posts de afgelopen weken in het topic over het overlijden van Queen Elizabeth, eens kijken of we het voormalige Britse royalty topic weer nieuw leven in kunnen blazen :heart:

Alle royals welkom, OudBlond :mrgreen:

Afbeelding
anoniem_6914fe5b4168d wijzigde dit bericht op 22-09-2022 18:37
6.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
En more, niet alles vind ik even geslaagd qua look:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Prachtig zwanger
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In leuk pied de poule
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Ik wilde iets lekkers gaan eten maar ik zie ervanaf.
Such fun!1
MarindaH schreef:
08-12-2025 17:18
Ik wilde iets lekkers gaan eten maar ik zie ervanaf.
Nou vertel!
Prinses Charlène van Monaco heeft haar haren laten groeien, hier heef zij het charmant opgestoken:
Afbeelding
En hier met een los kapsel. Links hubby Albert, rechts zijn zus Stephanie en links de 3 kinderen van Stephanie en kleinkinderen.
Afbeelding
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Prins Bernhard en prinses Annette gaan scheiden.
Prinses Amalia is een (bloedserieuze) korporaal, na het afronden van een militaire opleiding:

Afbeelding
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
23-01-2026 13:25
Prinses Amalia is een (bloedserieuze) korporaal, na het afronden van een militaire
De beelden van een trotse Maxima zijn echt ontroerend.
vivapimpelmees schreef:
23-01-2026 15:10
De beelden van een trotse Maxima zijn echt ontroerend.
Mooi filmpje. Maar wat werd er nou over de schouders van prinses Amalia gegoten?
Al even gegoogled. Het was bier en is traditie om dat over iemand heen te gieten bij zo’n ceremonie.
tonkje schreef:
23-01-2026 17:44
Mooi filmpje. Maar wat werd er nou over de schouders van prinses Amalia gegoten?
Bier
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
DG2015 schreef:
23-01-2026 17:50
Bier
Ja is een ritueel, wordt ook gedaan bij de politie.
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
DG2015 schreef:
23-01-2026 17:50
Bier
Toen ik het filmpje bekeek dacht ik ""Huh?! Wat?! Is dat echt bier?" En ja, het is dus echt bier.
Rare traditie als je het mij vraagt.
margreetder schreef:
23-01-2026 12:13
Het scheen al langer te rommelen in hin huwelijk. Hij werd zelfs met andere vrouwen gesignaleerd.
Zal wel een of andere midlifecrisis zijn.
Jammer zo na 25 jaar en daarnaast is Annet ook geen prinses meer.
Ik verwacht niet dat ze in een flatje 3-hoog achter zal eindigen. Maar het lijkt me wel pittig om nu weer als gewone burger door het leven te gaan.
Met Koningsdag zal zij dus ook niet meer aanwezig zijn.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
margreetder schreef:
23-01-2026 12:13
Vreselijk voor haar en de kinderen. Ze heeft heel wat over zich heengekregen met al die affaires. Je hoort wel vaker dat mensen enorm kunnen veranderen na een ernstige ziekte. Gelukkig zijn de kinderen (bijna) uit huis vanwege hun universitaire studies. Dat zullen ze hebben afgewacht.
tonkje schreef:
23-01-2026 13:25
Prinses Amalia is een (bloedserieuze) korporaal, na het afronden van een militaire opleiding:

Afbeelding
Mooie jonge vrouw is het toch.
(Ik vond die jongen schuin achter haar ook een knapperd trouwens :shame: )
Frankly my dear, I don"t give a damn
evelien2010 schreef:
24-01-2026 13:23
Vreselijk voor haar en de kinderen. Ze heeft heel wat over zich heengekregen met al die affaires. Je hoort wel vaker dat mensen enorm kunnen veranderen na een ernstige ziekte. Gelukkig zijn de kinderen (bijna) uit huis vanwege hun universitaire studies. Dat zullen ze hebben afgewacht.
Al die affaires????
evelien2010 schreef:
24-01-2026 13:23
Misschien heeft zij wel een leukere vent met een leukere bril ontmoet. En misschien heeft zij haar affaires beter buiten de publiciteit weten te houden.
Carola_456 schreef:
24-01-2026 15:58
Misschien heeft zij wel een leukere vent met een leukere bril ontmoet. En misschien heeft zij haar affaires beter buiten de publiciteit weten te houden.
Affaires in die kringen blijven niet lang prive. Zoiets lekt uit als je een publiek figuur bent (of diens partner). Het zou heel goed kunnen dat ze feitelijk al langer uit elkaar zijn maar dat nog niet officieel wilden maken. Of dat er eerst nog zaken geregeld moeten worden. In hun geval zal geld of huisvesting in ieder geval geen probleem zijn. Je gaat niet zomaar openlijk in publieke ruimtes staan met minnaressen of scharrels. Als je als kind al media training krijgt weet je precies hoe je moet handelen. Dat zo openlijk doen geeft al aan dat ze beiden met een nieuw leven begonnen waren. Na zijn ziekte ging de relatie nog verder bergafwaarts.
2 minuten Googelen levert mij op dat hun jongste kind 18 wordt dit jaar.

Zou het kunnen zijn dat ze netjes gewacht hebben met die scheiding tot kind 3 volwassen is?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven