Dit heb ik voor u getest

04-10-2025 19:05 463 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat heb jij voor anderen getest?

Deel je testresultaten, waar forummers hun voordeel mee doen.
Ik voel me als een kerstbal zonder boom.
Als je een hele leuke vriendin hebt en je wilt graag met haar gaan samenwonen, maar die leuke vriendin twijfelt nog, dan is de opmerking 'mijn ex was veel geiler in bed dan jij' niet per se helpend.

Dit heeft mijn (inmiddels) ex voor u getest.
toulouse_74 schreef:
20-12-2025 23:29
Nee hoor, de kinderkaart kan op 2 telefoons.
Oh dat scheelt maar dan nog steeds kunnen kinderen dus niet meer mee met anderen die een dagje museum doen. Dat is echt onhandig. Ze gaan nog wel eens bij familie logeren en dan is een museum juist iets leuks om te doen.
Phlox24 schreef:
10-10-2025 15:50
Na gourmetten eens schaaltje met spiritus op tafel zetten om de lucht sneller te laten verdwijnen is an sich misschien een goed idee. Maar niet als je net iets teveel gedronken hebt en een niet al te groot schaaltje pakt kennelijk. Het bijt in op een houten tafel. Inmiddels dus al jaren een uitgebeten spiritusvlek op onze tafel. De plek was gelukkig op een gunstige positie, er staat nu altijd een plant op.
Ook geen water in/naast de bloemenvaas (op houten kast) gieten als je dronken bent. Getest door mijn man
Een taartbodem blind bakken lukt niet door er in plaats van bakbonen een kleinere quichevorm bovenop te zetten. De bodem wordt weliswaar warm, maar dat heeft als enige effect dat de boter uit het deeg smelt.
Als je het koolzuurpatroon van je Quooker Cube niet goed rechtop houdt bij het verwisselen, dan krijg je tweedegraads brandwonden (bevriezingswonden) op je vingers.

Dat heb ik voor u getest.
Nieuws luisteren en koffiezetten tegelijk mislukt. De keukenkastjes en aanrecht lusten geen koffie. Reminder. Morgen kan eronder.
Afkoelen heeft gewerkt
Redhead70 schreef:
05-01-2026 19:45
Nieuws luisteren en koffiezetten tegelijk mislukt. De keukenkastjes en aanrecht lusten geen koffie. Reminder. Morgen kan eronder.
Die laatste zin moest ik 3x lezen!
Wombat schreef:
05-01-2026 19:49
Die laatste zin moest ik 3x lezen!
Sorry, morgen de koffiekan onder het apparaat
Afkoelen heeft gewerkt
Haha ja na die derde keer had ik ‘m door!
Als je sneeuw op de voorruit van je auto wilt verwijderen met de ruitenwissers, zorg dan dat je deur dicht is. Gister door mij getest: sneeuw in auto en vakje in deur vol met sneeuw.
Mugske schreef:
05-01-2026 22:56
Als je sneeuw op de voorruit van je auto wilt verwijderen met de ruitenwissers, zorg dan dat je deur dicht is. Gister door mij getest: sneeuw in auto en vakje in deur vol met sneeuw.
Dat is sowieso niet handig. Je kunt het motortje van de ruitenwissers daarmee beschadigen. Gewoon eerst de ergste sneeuw eraf vegen.
Hoi, kom binnen en fijn dat je er bent.
Alles goed? Wat zit je haar leuk!
Wil je koffie?

De cooker gebruiken om een schaaltje te vullen en tegelijkertijd iets aan je dochter willen aangegeven werkt niet.. nu een brandwond op mijn pols..

Voor u getest
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Voor wie zich afvroeg of het mandje van de airfryer echt heet wordt. Ja dat doet het. Voor u getest en ik heb nu al twee weken een ingebrand streepje op mijn pols.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven