Vinted topic - 3
dinsdag 23 april 2024 om 09:29
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
zaterdag 27 december 2025 om 00:58
Ik heb een trui te koop staan op Vinted en iemand heeft al een korting van een euro gekregen (staat er echt voor een schijntje op). Nu vraagt die koper of ik de trui onder puzzels kan zetten zodat er geen verzendkosten bijkomen...
Heeft iemand dit al ooit gehad? Hoe zit dit? Het lijkt mij geen goed idee, als ik gemeld wordt bij Vinted dan wordt het eraf gehaald neem ik aan?
Heeft iemand dit al ooit gehad? Hoe zit dit? Het lijkt mij geen goed idee, als ik gemeld wordt bij Vinted dan wordt het eraf gehaald neem ik aan?
zaterdag 27 december 2025 om 01:14
Het zal vast meer gebeuren nu ze acties hebben met bepaalde categorieën gratis verzenden. Vinted is niet mals met maatregelen als je iets bewust verkeerd doet. Lees zelfs wel eens dat ze accounts dan blokkeren. Ik zou zelf ook niet happig zijn hieraan mee te werken omdat het toch soort van misbruik/oneigenlijk gebruik is van het gratis verzenden voor die categorie.Yavanna schreef: ↑27-12-2025 00:58Ik heb een trui te koop staan op Vinted en iemand heeft al een korting van een euro gekregen (staat er echt voor een schijntje op). Nu vraagt die koper of ik de trui onder puzzels kan zetten zodat er geen verzendkosten bijkomen...
maandag 29 december 2025 om 04:36
Ik heb die vraag ook gehad. Om mijn artikel onder boeken te plaatsen. Ik heb het ook niet gedaan, om dezelfde reden die jullie geven.
Maar ik kreeg later een vraag, van iemand anders, of ik ook een boek wilde plaatsen en dat de koper dan 2 producten kocht in een bundel en dat ik dan het boek niet mee stuurde.
Dat heb ik wel gedaan.
Ik vond het een beetje een risico, straks gaat die koper melden dat hij het niet compleet heeft ontvangen ofzo.
Maar het is goed gegaan.
Het is natuurlijk ook niet zoals het hoort, maar hier kon ik mee leven.
Maar ik kreeg later een vraag, van iemand anders, of ik ook een boek wilde plaatsen en dat de koper dan 2 producten kocht in een bundel en dat ik dan het boek niet mee stuurde.
Dat heb ik wel gedaan.
Ik vond het een beetje een risico, straks gaat die koper melden dat hij het niet compleet heeft ontvangen ofzo.
Maar het is goed gegaan.
Het is natuurlijk ook niet zoals het hoort, maar hier kon ik mee leven.
maandag 29 december 2025 om 10:29
Ik heb er weer eentje die geannuleerd is door vinted vanwege niet versturen (en zonder communicatie vanuit de koper). Er is geen automatische review te zien, dus blijkbaar 1e x dat de verkoper annuleert. Ik kan wel een review geven. Zouden jullie 1 ster met uitleg geven of het laten gaan? Geen idee of je veel gedoe van zo'n review kunt krijgen qua reactie of slechte review terug enzo? Lid is inmiddels op vinted vakantie dus het kan aan de feestdagen liggen, maar ik kan dus ook niet zien of het artikel er inmiddels weer op staat en zo ja voor welke prijs.
maandag 29 december 2025 om 10:52
Nee ik zou geen 1ster review schrijven in dit geval happyapple. In de drukte van de feestdagen vergeten om Vinted uit te zetten is menselijk. Het is alleen jammer dat de verkoper niet even een berichtje stuurt.
Afhankelijk van of je het item graag wilt en hoe uniek het is, kun je zelf een bericht sturen of verkoper het item opnieuw wil uploaden en direct reserveren voor jou (zodra terug van Vinted-vakantie).
Afhankelijk van of je het item graag wilt en hoe uniek het is, kun je zelf een bericht sturen of verkoper het item opnieuw wil uploaden en direct reserveren voor jou (zodra terug van Vinted-vakantie).
maandag 29 december 2025 om 10:56
Je hebt wel gelijk denk ik, maar het was dus idd wel fijn geweest als de koper tenminste had gereageerd op mijn vraag (1 dag voor de termijn afliep, niet meteen al natuurlijk) of ze nog uitstel nodig had voor het versturen.
Ik ga niet vragen het opnieuw te kunnen kopen, want ik vond gelukkig ook meteen een vergelijkbaar product dat nu onderweg is. Maar bedankt voor de tip.
Ik ga niet vragen het opnieuw te kunnen kopen, want ik vond gelukkig ook meteen een vergelijkbaar product dat nu onderweg is. Maar bedankt voor de tip.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in