Ter Stal extra royaal member
zaterdag 3 januari 2026 om 22:20
Ik ben op zoek naar travelkkeding en bij ter Stal zie ik precies wat ik zoek. Maarrrr…. enkel verkrijgbaar als je Ter Stal extra royaal member wordt. Dat wil ik wel, want ik kan dan precies kopen wat ik zoek. Maar dat membership kost €15,- per jaar.
Nu m’n vraag: komt de extra royaal member kleding uiteindelijk in de gewone collectie, of blijft het exclusief? Ik ben een beetje huiverig om lid te worden en dat dan blijkt dat ik met wat geduld dat kledingstuk volgende week ook gewoon kan kopen.
Iemand hier die weet hoe het zit?
Nu m’n vraag: komt de extra royaal member kleding uiteindelijk in de gewone collectie, of blijft het exclusief? Ik ben een beetje huiverig om lid te worden en dat dan blijkt dat ik met wat geduld dat kledingstuk volgende week ook gewoon kan kopen.
Iemand hier die weet hoe het zit?
zaterdag 3 januari 2026 om 22:28
Heb even op de site gekeken. Bedoel je die collectie van Nicolette Kluijver? Hangt ook gewoon in de winkels hoor. Is tenminste met de andere collecties van haar wel zo. En ik vind zelfs ze met versturen niet supersnel zijn. Heb ook wel eens online besteld en uiteindelijk was het sneller geweest als ik gewoon in de winkel gekocht had.
Ik weet niet precies waar je vandaan haalt dat het membership 15,- kost. Ik heb gewoon een klantenpas, daar betaal ik niks voor. Volgens mij is het voordeel dat die ‘members’ het nu al met 20% korting kunnen kopen, en de rest pas volgende week ofzo.
Ik weet niet precies waar je vandaan haalt dat het membership 15,- kost. Ik heb gewoon een klantenpas, daar betaal ik niks voor. Volgens mij is het voordeel dat die ‘members’ het nu al met 20% korting kunnen kopen, en de rest pas volgende week ofzo.
zaterdag 3 januari 2026 om 22:33
zaterdag 3 januari 2026 om 22:38
Kijk: https://www.terstal.nl/travelstof-blous ... 6-369.html
Op de plek waar normaal ‘in winkelmandje’ staat, zie je nu ‘exclusief royaal member’ staan. Het winkelmandje lijkt verdwenen. Of kijk ik verkeerd?
Op de plek waar normaal ‘in winkelmandje’ staat, zie je nu ‘exclusief royaal member’ staan. Het winkelmandje lijkt verdwenen. Of kijk ik verkeerd?
zaterdag 3 januari 2026 om 22:43
Als je korting wil moet je inloggen. Dat is nu dus je exclusieve aanbieding.ladadieladieda schreef: ↑03-01-2026 22:38Kijk: https://www.terstal.nl/travelstof-blous ... 6-369.html
In de winkel kan je die blouse gewoon kopen zonder de korting.
zaterdag 3 januari 2026 om 23:05
Heb ik dus ook gedaan, maar het blijft -volgens mij- een produkt dat je enkel kan kopen als je royaal exclusief member bent. En dat lidmaatschap kost -wederom volgens mij- €15,- per jaar.Ben-ik-weer schreef: ↑03-01-2026 22:43Als je korting wil moet je inloggen. Dat is nu dus je exclusieve aanbieding.
In de winkel kan je die blouse gewoon kopen zonder de korting.
Ik zal eens inloggen met een ander device. Misschien zit mijn adblocker dwars.
zaterdag 3 januari 2026 om 23:14
Ik heb me even aangemeld en ben nu dus basis member. Je kan inderdaad extra royaal member worden voor 15 euro, of je wordt plus member als je 250 punten hebt gespaard met aankopen. En die travelstof items kan je inderdaad alleen bestellen als je plus of royaal member bent. Die zijn exclusief voor leden die dat hebben ja. Geen idee of het in de winkel wel zo te koop is, maar via de website inderdaad niet.
zondag 4 januari 2026 om 08:17
Dit dus.Tupperware schreef: ↑03-01-2026 23:36De pasvorm is echt heel slecht van de travelkleding van Ter Stal. Ook is de klantenservice en het retourbeleid echt heel slecht. Ik geef liever meer uit.
1x iets besteld en 3 weken zelf verhaal gaan halen waar het bleef. Ik zou een mail krijgen binnen 2a3 werkdagen en dan kon ik het ophalen in de winkel. 3 weken later werd mij gevraagd nog even te wachten. Een week later werd mij gevraagd nog een week te wachten.
Inmiddels waren we 6 weken later, het product kwam niet meer.
Ik zou binnen een week mijn geld terugkrijgen als ik de klantenservice zou bellen. Dat deed ik (37 minuten in de wacht en idd binnen 7 werkdagen zou de 69 euro op mijn rekening staan)
3 weken later stond ik weer in de winkel (we waren nu 2 maanden verder na de dag van bestelling)
In de winkel was er deze keer een medewerker die zei dat ik weer moest bellen. Maar toen ik aangaf dat ik er echt klaar mee was, ging zij bellen. En toen stond het geld 25 minuten later op mijn rekening.
Voor mij nooit meer
zondag 4 januari 2026 om 08:58
zondag 4 januari 2026 om 10:47
zondag 4 januari 2026 om 13:48
Ik ben nog nooit ook maar op de Terstal website geweest en kan die blouse nu voor 39,99 bestellen.ladadieladieda schreef: ↑03-01-2026 23:05Heb ik dus ook gedaan, maar het blijft -volgens mij- een produkt dat je enkel kan kopen als je royaal exclusief member bent. En dat lidmaatschap kost -wederom volgens mij- €15,- per jaar.
Ik zal eens inloggen met een ander device. Misschien zit mijn adblocker dwars.
zondag 4 januari 2026 om 13:57
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in