Wat eet je op dit moment deel 23
dinsdag 6 januari 2026 om 21:14
Mijn man regelt dat coetje ze bellen hem ook altijd.ik hoef er niks voor te doen hooguit ga ik ze n keer opzoeken in het ziekenhuis.
Zalze eens opgeven voor n date programma
Ik maak hier weinig mee kom nergens.heb de fysio af gezegd al is het niet ver lopen
Heb ook geen zin om uit te glijden op dat korte stukje.
Lekker slapen voor straks.
Zalze eens opgeven voor n date programma
Ik maak hier weinig mee kom nergens.heb de fysio af gezegd al is het niet ver lopen
Heb ook geen zin om uit te glijden op dat korte stukje.
Lekker slapen voor straks.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
woensdag 7 januari 2026 om 10:56
woensdag 7 januari 2026 om 13:36
Toen ik vanmorgen naar stal ging was er een flinke sneeuwstorm gaande, nu is het weer droog. De terugweg was blij dat ik glij deel 2 deze week, maandag naar mijn ouders heen was deel 1. Bij het rode stoplicht gleedt ik net zo door, gelukkig waren er geen anderen van links of rechts onderweg
Het was stervenskoud op stal, mijn haren waren gewoon bevroren toen ik weer in de auto stapte
Het was stervenskoud op stal, mijn haren waren gewoon bevroren toen ik weer in de auto stapte
woensdag 7 januari 2026 om 15:26
Vanmorgen flink gesneeuwd en ook best n harde wind ik zag de sneeuw waaien het leek wel Siberie hier.brrrrrrrr.
Man is de buurman ophalen uit het ziekenhuis. Hij doet er lang over maar dat is logisch. Druk op de weg en rustig rijden plus dat het verkeer niet soepel loopt .
Liz doe jij ook kalm aan jij moet ook geen botsing krijgen je rug moet ook nog goed genezen .
Telt voor iedereen hier maak geen brokken .blijf binnen als het kan .
Man is de buurman ophalen uit het ziekenhuis. Hij doet er lang over maar dat is logisch. Druk op de weg en rustig rijden plus dat het verkeer niet soepel loopt .
Liz doe jij ook kalm aan jij moet ook geen botsing krijgen je rug moet ook nog goed genezen .
Telt voor iedereen hier maak geen brokken .blijf binnen als het kan .
woensdag 7 januari 2026 om 19:41
Man weer veilig thuis met de buurman Chris?
Liz, kijk je wel uit? Hier zijn de hoofdwegen op zich goed begaanbaar,alleen de wijken in kan een uitdaging zijn.
Mijn broer kwam uit zijn werk snert met roggebrood en spek eten,ook een bakje meegegeven voor morgen.
Zo lekker douchen en met een dekentje op de bank.
Liz, kijk je wel uit? Hier zijn de hoofdwegen op zich goed begaanbaar,alleen de wijken in kan een uitdaging zijn.
Mijn broer kwam uit zijn werk snert met roggebrood en spek eten,ook een bakje meegegeven voor morgen.
Zo lekker douchen en met een dekentje op de bank.
woensdag 7 januari 2026 om 19:47
Jongens wat een weer bij jullie. Wij volgen het Nederlands nieuws. Ook 2 kinderen in Nederland. Ze hebben gelukkig alletwee kunnen thuiswerken. Ik vind het maar niks. Net met de honden naar de loslaatkooi geweest. Het ging super goed. Ze hebben gespeeld met een akino uno en een ridgeback, nou niet de meest makkelijke honden, dus voor herhaling vatbaar.
Vrijdag klaart het hier op, daar kijken we naar uit. Eten was snitzel en spruitjes.
Vrijdag klaart het hier op, daar kijken we naar uit. Eten was snitzel en spruitjes.
Afkoelen heeft gewerkt
woensdag 7 januari 2026 om 20:52
Hier heeft zoon morgen en overmorgen sneeuwvrij dus dat was een kort eerste weekje voor hem 
Voor mij is het minder handig want ik heb eigenlijk afspraken staan op beide dagen maar goed het is wat het is.
Ik heb wel echt te doen met de mensen in Berlijn die al sinds zaterdag zonder stroom zitten, vind het echt belachelijk dat het zolang duurt voor het is opgelost .
Voor mij is het minder handig want ik heb eigenlijk afspraken staan op beide dagen maar goed het is wat het is.
Ik heb wel echt te doen met de mensen in Berlijn die al sinds zaterdag zonder stroom zitten, vind het echt belachelijk dat het zolang duurt voor het is opgelost .
donderdag 8 januari 2026 om 09:36
Goedemorgen. Hier de boel al opgeruimd en alles aangezet, beetje flauwekul dat zoon vandaag ook vrij is nu ik naar buiten kijk maar goed. Gevoelstemperatuur is nl -3 en het blijft droog vandaag. Dat ze morgen de boel dicht houden met die Storm en de verwachte sneeuw snap ik wel, maar vandaag is dus een beetje overdreven.
Ik zag net dat de gevoelstemperatuur hier van het weekend -13 word s nachts en s morgens, holy moly das wel heul erg koud
Ik zag net dat de gevoelstemperatuur hier van het weekend -13 word s nachts en s morgens, holy moly das wel heul erg koud
donderdag 8 januari 2026 om 12:29
donderdag 8 januari 2026 om 13:08
Hè bah Coetje. Hopelijk mag je snel naar huis. En beterschap natuurlijk.
Ik ben weer wat opgeknapt. Afgelopen dagen alleen op de bank gehangen. Dus ik hoefde niet door de sneeuw te ploeteren. Man is nu boodschappen aan het doen met oog op morgen. Dan is er hier wederom code oranje voorspeld. Het dooit nu wel maar die 20 cm is natuurlijk niet zo maar weg.
Ik ben weer wat opgeknapt. Afgelopen dagen alleen op de bank gehangen. Dus ik hoefde niet door de sneeuw te ploeteren. Man is nu boodschappen aan het doen met oog op morgen. Dan is er hier wederom code oranje voorspeld. Het dooit nu wel maar die 20 cm is natuurlijk niet zo maar weg.
donderdag 8 januari 2026 om 15:12
Oh coetje toch wat vervelend steeds weer
Er schijnt n soort vaan sneeuwstorm aan te komen .steeds waarschuwingen op tv in Nederland en Duitsland.werd er bijna bang van.
Ik ga ook rare dingen doen nu ik in huis zit de hele dag.Normaal ik ik soep rond deze tijd. Geen soep vandaag maar n schaaltje advocaat met n flinke dot slagroom.super lekker advocaat van het merk twee kippen te koop bij Dirk is nl niet scherp erg lekker
De fles moet ook snel leeg
want advocaat is niet lang houdbaar als de fles open is.Ga mijn best doen .
Er schijnt n soort vaan sneeuwstorm aan te komen .steeds waarschuwingen op tv in Nederland en Duitsland.werd er bijna bang van.
Ik ga ook rare dingen doen nu ik in huis zit de hele dag.Normaal ik ik soep rond deze tijd. Geen soep vandaag maar n schaaltje advocaat met n flinke dot slagroom.super lekker advocaat van het merk twee kippen te koop bij Dirk is nl niet scherp erg lekker
De fles moet ook snel leeg
donderdag 8 januari 2026 om 17:25
Coetje wat een ellende. Verder hoop ik dat het met het weer voor jullie overal mag meevallen. Wij gaan morgen met de honden oefenen en daarna uitrusten op het terras. Ons plekje staat te koop, waar wij vaak lunchen. Ik hoop dat het nog even duurt en er gewoon weer Spaanse mensen inkomen.
Afkoelen heeft gewerkt
donderdag 8 januari 2026 om 20:34
Proost Chris! Een advocaatje doet mij altijd aan mijn oma denken
Ondertussen weer thuis met een medicijn wat ik al eerder gebruikt heb maar na 1,5 week kreeg ik daar blaren van in mijn mond.Toch maar proberen en afspraak met eigen cardioloog a.s donderdag.
Voor nu is het de komende dagen weer bijkomen,ben doodmoe.
Ondertussen weer thuis met een medicijn wat ik al eerder gebruikt heb maar na 1,5 week kreeg ik daar blaren van in mijn mond.Toch maar proberen en afspraak met eigen cardioloog a.s donderdag.
Voor nu is het de komende dagen weer bijkomen,ben doodmoe.
donderdag 8 januari 2026 om 23:50
Coetje beterschap!
Fladderak fijn dat je weer opgeknapt bent.
Liz kijk jij idd maar goed uit met dit weer.
Chris lekker hoor een advocaatje, dat is het enige wat ik van alcohol lust haha. En dan geen zwarte kip die is al te sterk.
Ik ging vanmorgen om 6.15 werken, het was spiegelglad. Dat vind ik dan weer vreselijk....
Vanavond hebben we wraps met kip en sla gegeten. Lekker makkelijk na het werk. Mn moeder houdt er alleen niet van. Die is meer van de ouderwetse pot. Aangezien ze altijd bij ons eet, sinds mn vader overleden is moest ze er toch aan geloven haha
Fladderak fijn dat je weer opgeknapt bent.
Liz kijk jij idd maar goed uit met dit weer.
Chris lekker hoor een advocaatje, dat is het enige wat ik van alcohol lust haha. En dan geen zwarte kip die is al te sterk.
Ik ging vanmorgen om 6.15 werken, het was spiegelglad. Dat vind ik dan weer vreselijk....
Vanavond hebben we wraps met kip en sla gegeten. Lekker makkelijk na het werk. Mn moeder houdt er alleen niet van. Die is meer van de ouderwetse pot. Aangezien ze altijd bij ons eet, sinds mn vader overleden is moest ze er toch aan geloven haha
vrijdag 9 januari 2026 om 05:56
De mijne heet twee kippen lief en is niet scherp juist heel zacht ik hou zeker niet van dat scherpe.
Ben even wakker en de weers verwachting gelezen het Noorden van het land schijnt het ergst te worden getroffen vandaag. We wachten dan maar af.
Mijn humeur wordt er niet beter op nu ik niet kan wat ik wil.maar ik moet mij niet aanstellen want het ontbreekt mij verder aan niets hier.
Mooie dag.
Ben even wakker en de weers verwachting gelezen het Noorden van het land schijnt het ergst te worden getroffen vandaag. We wachten dan maar af.
Mijn humeur wordt er niet beter op nu ik niet kan wat ik wil.maar ik moet mij niet aanstellen want het ontbreekt mij verder aan niets hier.
Mooie dag.
vrijdag 9 januari 2026 om 13:56
Fijn dat je weer thuis bent Coetje.
Advocaat heb ik nog nooit gehad. Is dat zoiets als tokkelroom? Daar is mijn moeder verzot op.
Man wil zo een stukje wandelen. Mij niet gezien. Veel te koud met die harde wind. Normaal woon ik in een best levendige straat met veel wandelaars en auto's. Zit vanaf acht uur aan de koffie en zag net de 2e auto sinds die tijd door de straat rijden. Wandelaars helemaal nog niet gezien
Lunch was een tosti hawaï. Vanavond een pitabroodje met kip/sla/knoflooksaus.
Advocaat heb ik nog nooit gehad. Is dat zoiets als tokkelroom? Daar is mijn moeder verzot op.
Man wil zo een stukje wandelen. Mij niet gezien. Veel te koud met die harde wind. Normaal woon ik in een best levendige straat met veel wandelaars en auto's. Zit vanaf acht uur aan de koffie en zag net de 2e auto sinds die tijd door de straat rijden. Wandelaars helemaal nog niet gezien
Lunch was een tosti hawaï. Vanavond een pitabroodje met kip/sla/knoflooksaus.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in