Epstein files
zondag 8 februari 2026 om 21:20
Afgelopen week hoorde ik dat de files geredacteerd online waren gekomen. Uit juridische interesse dacht ik even te bekijken hoe goed (slecht) het allemaal zwart gelakt zou zijn. Zelfs nog met een kennis geappt dat ze kennelijk geen idee hadden hoe zulke dingen goed geredacteerd moeten worden.
Niks had me kunnen voorbereiden op de inhoud. En ja ik had al een docu gezien op netflix. Maar van hetgeen ik gelezen heb, ben ik zo ziek van. En nee, ik heb gelukkig niet alles zitten lezen, maar wat ik las was al zo ontzettend erg.
Ik weet nu waarom ik absoluut niet geschikt ben voor het strafrecht. Ik kan er absoluut niet tegen.
Ik twijfel de laatste dagen aan van alles. Kan ik bijvoorbeeld films nog leuk vinden? Of muziek? Als ik weet dat iemand hier aan meegewerkt heeft lukt dat absoluut niet. Maar hoe weet ik wie er allemaal aan meegedaan heeft? Kun je nog je netflix aanhouden? Of je HBO of Disney+?
Wat vinden jullie? Ik wil het liefst geen cent gunnen aan mensen die dit doen. Tegelijkertijd heb je een laptop die op windows draait, zit je met google op je telefoon etc. etc.
Het gevoel van machteloosheid vind ik verschrikkelijk. En ja, ik had vroeger wel gehoord van mensen die satanische dingen aanhingen, maar ik had werkelijkwaar geen idee dat het zo ontzettend groot zou zijn. Ik voel zo'n enorm verdriet voor de slachtoffers en boosheid en verontwaardiging. Hoe kunnen mensen zo ziek zijn?
Niks had me kunnen voorbereiden op de inhoud. En ja ik had al een docu gezien op netflix. Maar van hetgeen ik gelezen heb, ben ik zo ziek van. En nee, ik heb gelukkig niet alles zitten lezen, maar wat ik las was al zo ontzettend erg.
Ik weet nu waarom ik absoluut niet geschikt ben voor het strafrecht. Ik kan er absoluut niet tegen.
Ik twijfel de laatste dagen aan van alles. Kan ik bijvoorbeeld films nog leuk vinden? Of muziek? Als ik weet dat iemand hier aan meegewerkt heeft lukt dat absoluut niet. Maar hoe weet ik wie er allemaal aan meegedaan heeft? Kun je nog je netflix aanhouden? Of je HBO of Disney+?
Wat vinden jullie? Ik wil het liefst geen cent gunnen aan mensen die dit doen. Tegelijkertijd heb je een laptop die op windows draait, zit je met google op je telefoon etc. etc.
Het gevoel van machteloosheid vind ik verschrikkelijk. En ja, ik had vroeger wel gehoord van mensen die satanische dingen aanhingen, maar ik had werkelijkwaar geen idee dat het zo ontzettend groot zou zijn. Ik voel zo'n enorm verdriet voor de slachtoffers en boosheid en verontwaardiging. Hoe kunnen mensen zo ziek zijn?
zondag 8 februari 2026 om 21:40
Ik heb vooral heel veel dom gebabbel gelezen als het voorbij kwam. En narigheid, maar dat was dan vooral 'iemand zei dat hij xxxx gezien had.'
Ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen, maar ik vind die verhalen over satanisch kindermisbruik vergezocht. Niet omdat ik niet geloof dat er gruwelijke zaken gebeuren, wel omdat in twijfel aan zulke grootschalige complotten. En het doet me zeer dat wat we wel echt weten, er werden minderjarigen onder valse voorwendselen gelokt en vervolgens misbruikt, zo aan de kant geschoven wordt ten faveure van meer en erger. Alsof grootschalige meisjeshandel niet erg genoeg is.
Ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen, maar ik vind die verhalen over satanisch kindermisbruik vergezocht. Niet omdat ik niet geloof dat er gruwelijke zaken gebeuren, wel omdat in twijfel aan zulke grootschalige complotten. En het doet me zeer dat wat we wel echt weten, er werden minderjarigen onder valse voorwendselen gelokt en vervolgens misbruikt, zo aan de kant geschoven wordt ten faveure van meer en erger. Alsof grootschalige meisjeshandel niet erg genoeg is.
Si abra la puerta hay lobos.
zondag 8 februari 2026 om 22:51
Zeker wel. Vrijwel al zijn eilandgangers leven nog en zijn nooit aangeklaagd. LOOKING AT YOU JIJ KLOOTHOMMEL TRUMP JIJ.
Zo zie je maar, als je geld als currency hebt uitgespeeld, is de volgende currency mensen (kinderen). Ik walg ervan.
zondag 8 februari 2026 om 22:52
Welke "satanische dingen" staan er allemaal in die files?
Impopulaire mening, maar ik vind die hele Epstein-zaak gewoon een zedenzaak als elke andere. De enige reden waarom het zoveel aandacht trekt is omdat er bekende mensen in staan, of ze nu wel of niet medeschuldig aan misbruik zijn.
Deze week was er gewoon in Nederland weer een sextortion-zaak met god weet hoeveel slachtoffers voor de rechter waar ik echt spijt van heb dat ik er een stukje over gelezen heb. Arme slachtoffers.
Impopulaire mening, maar ik vind die hele Epstein-zaak gewoon een zedenzaak als elke andere. De enige reden waarom het zoveel aandacht trekt is omdat er bekende mensen in staan, of ze nu wel of niet medeschuldig aan misbruik zijn.
Deze week was er gewoon in Nederland weer een sextortion-zaak met god weet hoeveel slachtoffers voor de rechter waar ik echt spijt van heb dat ik er een stukje over gelezen heb. Arme slachtoffers.
zondag 8 februari 2026 om 23:13
Ik vind vooral dat eerst maar eens bewezen moet worden welke mensen die genoemd worden in die files, daadwerkelijk meisjes hebben misbruikt. (Hiermee zeg ik niet dat die meisjes niet zijn misbruikt, maar dat niet iedereen die in de files voorkomt daadwerkelijk meisjes heeft misbruikt)
Dat valt me namelijk op, dat iedereen die ook maar eens naar Epstein heeft gekeken meteen een pedo zou moeten zijn.
Ik hoorde vanavond dat de ongecensureerde files naar de senaat gaan, dus het zal niet lang duren voordat de echte daders benoemd zullen gaan worden. Hoewel, ik verwacht dat de documenten van bepaalde personen ook wel weer zullen zijn verdwenen. Heel toevallig waarschijnlijk ook die van Trump.
Dat valt me namelijk op, dat iedereen die ook maar eens naar Epstein heeft gekeken meteen een pedo zou moeten zijn.
Ik hoorde vanavond dat de ongecensureerde files naar de senaat gaan, dus het zal niet lang duren voordat de echte daders benoemd zullen gaan worden. Hoewel, ik verwacht dat de documenten van bepaalde personen ook wel weer zullen zijn verdwenen. Heel toevallig waarschijnlijk ook die van Trump.
zondag 8 februari 2026 om 23:43
Vanielje schreef: ↑08-02-2026 22:52Welke "satanische dingen" staan er allemaal in die files?
Natuurlijk is elk slachtoffer in elke zaak er één teveel. Inderdaad arme slachtoffers. Van welke zaak dan ook.
Deze zaak is zo enorm omvangrijk. En het feit dat rijke/bekende mensen vroeger nog weleens dachten onschendbaar te zijn en met alles weg te kunnen komen helpt niet mee.
Laten we hopen dat de onderste steen boven komt, maar dat ze steeds maar met delen van al die documenten komen, dingen zwart lakken, Trump die overduidelijk om de hete brei heendraait tijdens interviews...het schept geen vertrouwen.
zondag 8 februari 2026 om 23:48
Die redacties zijn ongelofelijk slecht uitgevoerd door de DoJ of de mensen die zij daarvoor hebben ingehuurd, vaak een LPO.
En verder staan deze files gewoon op een programma. Zoiets als Relativity (e-discovery software) en ze kunnen via zoektermen (STR’s) van alles vinden en dan besluiten deze info wel of niet naar buiten te brengen. Er zal dus best gekeken zijn naar bepaalde documenten en vervolgens zal er een afwegingen zijn gemaakt wat wel en niet naar buiten kan komen.
Ik vind het vooral vreemd dat op basis van wat er nu voorhanden is, besloten is dat er geen verdere vervolgingen zullen plaatsvinden. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat alleen Epstein zich vergrepen heeft aan (veelal minderjarige) meisjes. Daar is door anderen ook over verklaard. Maxwell is wel de fall guy (of vrouw) geworden voor iedereen.
Hier leeft het nieuws enorm. Maar dat komt ook door die pedante Andrew Mountbatten-Windsor, ex Fergie en de rel die is ontstaan inzake Mandelson die mogelijk Starmer de kop kost.
Kan overigens iedereen het boek van Andrew Lownie aanraden als je geïnteresseerd bent in de relatie tussen Epstein en het Britse koningshuis.
En verder staan deze files gewoon op een programma. Zoiets als Relativity (e-discovery software) en ze kunnen via zoektermen (STR’s) van alles vinden en dan besluiten deze info wel of niet naar buiten te brengen. Er zal dus best gekeken zijn naar bepaalde documenten en vervolgens zal er een afwegingen zijn gemaakt wat wel en niet naar buiten kan komen.
Ik vind het vooral vreemd dat op basis van wat er nu voorhanden is, besloten is dat er geen verdere vervolgingen zullen plaatsvinden. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat alleen Epstein zich vergrepen heeft aan (veelal minderjarige) meisjes. Daar is door anderen ook over verklaard. Maxwell is wel de fall guy (of vrouw) geworden voor iedereen.
Hier leeft het nieuws enorm. Maar dat komt ook door die pedante Andrew Mountbatten-Windsor, ex Fergie en de rel die is ontstaan inzake Mandelson die mogelijk Starmer de kop kost.
Kan overigens iedereen het boek van Andrew Lownie aanraden als je geïnteresseerd bent in de relatie tussen Epstein en het Britse koningshuis.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
maandag 9 februari 2026 om 00:13
Macht erotiseert volgens een in opspraak geraakte BN-er
Maar serieus, ik ben daar niet verbaasd over. Ik heb dit weekend al iets gezegd over Yfke Sturm in een ander topic. Ik vind het dan vooral erg dat mensen, in een poging hun hachje te redden, het hebben over een inschattingsfout op het moment dat het uitkomt. Zie ook die Mette Marit van het Noorse Koningshuis. Waar zit je morele kompas dan denk ik.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
maandag 9 februari 2026 om 04:15
Nou, ik zal het niet heel duidelijk omschrijven en even in wit zodat je keuze hebt om te lezen. Maar er zijn niet alleen dingen te lezen over sex trafficking van kinderen maar ook over het martelen van kindereren, het drinken van bloed van gemartelde en gedode kinderen. Het eten van babies. Het bezwangeren van meisjes om de babies te kunnen 'oogsten', het maken van martelfilmpjes en snuff,-filmpjes, etc.
Te erg voor woorden. En dan te bedenken hoeveel mensen hieraan mee gedaan hebben/nog steeds aan meedoen. De hele Trump-clan, Clinton, Bill Gates, Stephen Hawking, Elon Musk wilde er naar toe, Andrew, Sarah, Mette-Marit, Laurent van België is genoemd, veel mensen uit Hollywood, CEO's, advocaten, etc. Mijn maag draait om!
hvm wijzigde dit bericht op 09-02-2026 04:40
Reden: Gruwelijkheden wit gemaakt
Reden: Gruwelijkheden wit gemaakt
18.85% gewijzigd
maandag 9 februari 2026 om 05:47
Dan geloof je het niet. Prima. Hier is de link naar de files;
https://www.justice.gov/epstein
En dit is door een journalist online gezet
https://jmail.world/
maandag 9 februari 2026 om 06:00
Ik vraag me ook af wat allemaal wel of niet waar is en door wie. Ben bang dat we daar ook nooit achter zullen komen. Dat veel mensen helemaal niet doorhadden wat er speelde geloof ik ook wel. Epstein zal niet alleen maar meisjes hebben lopen verkrachten op dat eiland maar ook wel gewone feestjes hebben gegeven.
Het is heel erg wat er in die files staat. Maar er zijn nog heel veel andere hele erge dingen die een stuk minder aandacht krijgen. Ik denk dat je vanuit Nederland meer invloed uit kan oefenen op zaken die hier gebeuren dan op de Epstein kliek in de USA.
Het is heel erg wat er in die files staat. Maar er zijn nog heel veel andere hele erge dingen die een stuk minder aandacht krijgen. Ik denk dat je vanuit Nederland meer invloed uit kan oefenen op zaken die hier gebeuren dan op de Epstein kliek in de USA.
maandag 9 februari 2026 om 07:22
Ik heb van nature al niet al te veel hoop voor de mensheid, en dat wordt alleen maar weer versterkt.
Hoe mensen met geld, macht en status nul moreel kompas hebben. Dat ze in de rij stonden om Epstein te laten zien dat ze belangrijk genoeg waren voor zijn aandacht. Hoe ze vonden dat ze op basis van geboorte of gewoon geluk in het leven recht hadden op seks met minderjarigen. Hoe werkelijk niemand zich het lot van de meisjes heeft aangetrokken, niemand vragen stelde.
Ik word er kotsmisselijk van. Een heel klein lichtpuntje is dat de Nederlandse betrokkenheid zich lijkt te beperken. Geen koningshuis/politici die zich naar dat eiland lieten vliegen.
Hoe mensen met geld, macht en status nul moreel kompas hebben. Dat ze in de rij stonden om Epstein te laten zien dat ze belangrijk genoeg waren voor zijn aandacht. Hoe ze vonden dat ze op basis van geboorte of gewoon geluk in het leven recht hadden op seks met minderjarigen. Hoe werkelijk niemand zich het lot van de meisjes heeft aangetrokken, niemand vragen stelde.
Ik word er kotsmisselijk van. Een heel klein lichtpuntje is dat de Nederlandse betrokkenheid zich lijkt te beperken. Geen koningshuis/politici die zich naar dat eiland lieten vliegen.
maandag 9 februari 2026 om 07:24
En al de genoemde mensen hebben daaraan meegedaan?
Of is er een lijst met alle genoemde namen, zonder de contex?
Want zo werd o.a. andre rieu gemeld.
Bleek dat er ooit een automatische mail is gestuurd, met de vraag vanuit het ticketbureau of hij interesse had in zijn concert.
Bleek dat er ooit een automatische mail is gestuurd, met de vraag vanuit het ticketbureau of hij interesse had in zijn concert.
de wereld wacht om ontdekt te worden
maandag 9 februari 2026 om 07:41
madamecannibale schreef: ↑09-02-2026 06:00Ik vraag me ook af wat allemaal wel of niet waar is en door wie. Ben bang dat we daar ook nooit achter zullen komen. Dat veel mensen helemaal niet doorhadden wat er speelde geloof ik ook wel. Epstein zal niet alleen maar meisjes hebben lopen verkrachten op dat eiland maar ook wel gewone feestjes hebben gegeven.
Helemaal in kaart brengen wat er precies heeft plaatsgevonden is onmogelijk. Toch denk ik dat er bepaalde rode vlaggen zijn: zo’n e-mail gestuurd aan Yfke Sturm waarin hij schrijft: “you owe me two girls” vind ik, ondanks dat ze daar niet meteen op ingaat, zeer discutabel. Dan weet je toch, althans behoor je te weten dat er iets niet in de haak is. Of zo’n Mette Marit die vraagt om naaktfoto’s van vrouwen voor de wallpaper van haar zoon en ook weet van het verleden van Epstein. Women supporting women op z’n best
En een verkrachting hoeft ook niet meteen met geweld te zijn natuurlijk. Heel goed denkbaar dat zeer jonge vrouwen gemanipuleerd zijn en bevroren of gegroomd waren en Epstein door de wol geverfd en gehard op dat gebied. Dat impliceert niet dat er sprake was van vrije en actieve participatie van de meisjes. Er zullen ongetwijfeld ook dames zijn die dat minder erg vonden, maar dat het daar een sodom en gomorra was geloof ik onmiddellijk.
maandag 9 februari 2026 om 07:45
Nee. Natuurlijk niet. Genoemd worden wil niet zeggen ontmoet hebben of onderdeel zijn van…thanx schreef: ↑09-02-2026 07:24En al de genoemde mensen hebben daaraan meegedaan?
Maar dat is te achterhalen. In mijn post van gisteren heb ik al uitgelegd dat deze documenten op e-discovery software, waarschijnlijk Relativity, staan. Je kan dan gewoon een search runnen zoals dat heet over de hele database. Als je dan op André + Rieu zoekt, krijg je dus inderdaad zo’n niet relevante mail van een ticket bureau.
maandag 9 februari 2026 om 07:55
En naast de seksuele escapades van bepaalde mensen is het ook schokkend hoeveel gevoelige en geheime informatie er gedeeld is met mensen die daar geen inzage in hadden mogen hebben. Zie onder meer de Peter Mendelson discussie die hopelijk Starmer zijn premierschap kost.
maandag 9 februari 2026 om 08:48
De door jou gestelde satanische gruwelijkheden kan ik niet vinden. Het lijken vooral interpretaties te zijn van losse zinnen in de documenten die op "alternatieve" websites op een bepaalde manier zijn geïnterpreteerd (daar zijn namelijk legio hits op), wellicht heb je deze daar gelezen.hvm schreef: ↑09-02-2026 05:47Dan geloof je het niet. Prima. Hier is de link naar de files;
maandag 9 februari 2026 om 08:57
Ja ik snap ook even niet waarom dat wordt aangehaald in de OP. Zelf in de meest verschrikkelijke tabloids heb ik nog geen printscreens van emails (dus 'bewijs') voorbij zien komen.Rabarbara schreef: ↑08-02-2026 21:40Ik heb vooral heel veel dom gebabbel gelezen als het voorbij kwam. En narigheid, maar dat was dan vooral 'iemand zei dat hij xxxx gezien had.'
En dit, natuurlijk.
maandag 9 februari 2026 om 09:22
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in