Labelprinter

27-02-2026 14:18 3 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij willen graag een labelmachine kopen voor mijn nichtje. Ze is net gestart met haar eigen bedrijf en heeft gevraagd om zo’n apparaat. Ze wil er zowel adreslabels als ingrediëntenetiketten mee kunnen printen. Welke labelprinter is daarvoor een goede keuze?, en waarbij het ook makkelijk is om bijvoorbeeld stickers bij te kopen? Ik zie dat er zoveel verschillende apparaten op de markt zijn en dat de prijzen sterk uiteenlopen. Zelf ken ik vooral het merk Dymo, tips zijn dus welkom.
Ik denk dat je het beste aan haar kunt vragen welke ze zou willen hebben. Het zou vervelend zijn als jij iets uitzoekt dat net niet passend is bij wat ze ermee zou willen doen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Er zijn idd zoveel verschillende..

Ik heb zelf een brother cube voor labels. Kan je in verschillende breedtes en kleuren tape voor kopen. Maar voor adreslabels is het misschien wel te smal. Het kan wel maar max 4 cm breed zo uit mijn hoofd.
Ik gebruik ze hier dus ook niet voor.
Bovendien is er ook nog een verschil in adreslabels of verzendlabels van post.nl en Dhl. Zo hebben wij een keer een labelprinter besteld met het idee om daar verzendlabels mee uit te printen en bleek dat dat niet ging.
Had je je weer een ander apparaat voor nodig.

Ik zou ook vragen welke ze op het oog heeft.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven