Rotdag
woensdag 25 maart 2026 om 12:11
Soms heb ik dat ook, zo’n ziel-onder-de-arm-dag zonder aanleiding. Vroeger probeerde ik dan de hele dag te achterhalen waarom ik me zo voelde, tegenwoordig lukt het me beter om te accepteren dat het zo is. Ik denk een paar stofjes in je hersenen die even meer of minder actief zijn of zo.
Het is wel echt rot en een beetje lief voor jezelf met een kopje thee op de bank, is natuurlijk altijd een goed idee
Het is wel echt rot en een beetje lief voor jezelf met een kopje thee op de bank, is natuurlijk altijd een goed idee
woensdag 25 maart 2026 om 13:07
Ja, ik heb het ook. Al een dag of 2 en meestal duurt het een paar dagen dus hopelijk ben ik er snel doorheen (hoewel het bij mij niet helemaal zonder aanleiding is trouwens). Heb besloten vandaag niet meer te werken maar lekker met kopje thee op de bank te gaan, boek of Netflix en open haard aan te doen. Maar ja, dat moet wel maar net kunnen
woensdag 25 maart 2026 om 14:48
Ik knap in zo'n bui erg op van; bed verschonen, wc boenen, kast uitruimen.Bethemanineed2026 schreef: ↑25-03-2026 13:54Ik voel me meestal rotter als ik op de bank ga hangen. Nog meer nutteloos.
Er zit niets anders op dan mezelf een schop onder mn hol te geven en wat te gaan doen om dan vervolgens daar wel bluj mee te zijn.
Want dat vind ik niet leuk maar dat maakt niet uit, ik was toch al niet vrolijk. Maar het is wel lekker als het af is.
Wat eten we vanavond?
woensdag 25 maart 2026 om 15:01
woensdag 25 maart 2026 om 16:58
Ik wil ook wel even meezeiken. Gisteren per ongeluk in plaats van bètablokkers antipsychotica ingenomen. Het was donker en ik heb dus blijkbaar de verkeerde pillenstrip gepakt. Dat laatste gebruik ik al jaren niet meer, daardoor de ganse dag al super loom en vannacht ben ik ook nog flauwgevallen en zit ik nu met een dikke lip
Schiet mij maar lek dus.
woensdag 25 maart 2026 om 18:55
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in